Pltääkö olla huolissaan, mikäli etanolipohjainen virkistysjuoma ei maistu edes lauantaina?
>Simiti<
Huolestuttavaa?
7
<50
Vastaukset
Ei pidä. Mut pitääkö olla huolissaan jos kippaa suodatinpussin roskiksen sijaan lavuaariin? 🤭
Timosi kirjoitti:
Tuollainen on vielä kokematta. 😜
Ensimmäinen kerta se mullakin oli, ja vielä selvinpäin. Eli tais olla tarpeen se kofeiinipaukku. 😂
Ei vaan, taas kerran helvetin huono päivä ja silloin ei tunnetusti pää toimi kunnolla. Alkaa pikkuhiljaa vituttaa enemmän ja enemmän. 😣😖🤬
Olet tullut uskoon ja raitistunut?
- Anonyymi
Se on järkevän miehen merkki. Nämä ylihinnoitellut markettien virkistysjuomat on ihan teineille. Kyllä kunnon kilju miehelle riittää.
- Anonyymi
Jos viina ei maistu niin naisseurankin saa unohtaa. Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukohin ja voi tavata naisia.
t. viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528