Aihe

Vaatteista kadehtiminen

Anonyymi

Mitä se kertoo henkilöstä, joka on kateellinen toisten vaatteille?

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En minä niistä vaatteista van niiden hinnoista. Ne on maksettu suomalaisten verorahoista tai lainattu ulkomailta. Ne lainat joutuvat tulevat sukupolvet maksamaan.

• Anonyymi

Kyllä se silloin kateutta herättää, kun maahanmuuttajat, enää ei kirjoiteta pakolaisista, puetaan verovaroin kalliisiin vaatteisiin, mihin ei edes keskituloisilla ja työssä käyvillä suomalaisilla ole varaa.

• Anonyymi

Ei kyse ole kateudesta vaan oikeutetusta ihmettelystä että kuka nuo ökykalliit vaatteet oikeasti maksaa? Veronmaksajat, kela, punainen risti vai onko kyse huumekaupasta? Ei suomalainen veronmaksaja halua elättää rikollisia ja maksaa heidän kalliita vaatteitaan. Tietysti yksi selitys voi olla että heillä on erittäin hyväpalkkainen työ, mitä suuresti kyllä epäilen, tai ovat saaneet lottovoiton. Muussa tapauksessa kyse lienee rikollisuudesta.

• Anonyymi

Ei ne vaatteet, vaan aatteet. Esimerkiksi persut ovat kateellisia kommunisteille, vaikka haluaisvat itsekin elää tekemättä mitään. Samasta syystä kadehtivat muitakin Kela-tukia nostavia.

• Anonyymi

Ei voi välttyä ajatukselta,että nämä ns. "kunniakansalaiset" ovat kaiken yläpuolelle nostetut tässä maassa.

Ihan sama mitä rättejä ostelevat, mutta jos valtion lainaamia velkaeuroja kiertää Kelan kautta ylihintaisten rättien osteluun, on jossain mätää ja pahasti.

• Anonyymi

On se kumma kun persujen rahoilla ostellaan ulkomaalaisille autoja ja luksusvaatteita.

• Anonyymi

Vaatteilla koreilu on junttia touhua.

• Anonyymi

Kateus vie kalatkin vedestä.

• Anonyymi

Saa kait sitä ihmetellä ilman kateutta, että miten on varaa ostella, monella tonnilla vaatteita nolla tuloilla?

• Anonyymi

Sehän on nimenomaan normaalia kateutta. Miksi muilla on rahaa ja minulla ei? Syy on pakko olla muissa, koska ainakaan minussa itsessäni ei voi olla mitään vikaa.

• Anonyymi

En ole kateellinen, mutta pidän vaatteilla kerskailua typeränä. Vain idiootti juntti kehuskelee vaatteillaan. Ja oikeassa elämässä kukaan ei piittaa pätkääkään mitä henkilöllä on päällä, kunhan vaatteet ovat puhtaat ja siistin näköiset (ja siistejä vaatteita saa halvallakin).

Työnhakutilanteessa tai työuralla etenemiseen vaatteisiin käytetty raha ei vaikuta pätkääkään. Ei kukaan merkkiä katso tuolloin. Katso vaikka monia hyvätuloisia ja varakkaita ihmisiä, et näe heillä usein mitään kalliita merkkituotteita ja et erota niitä muista mitenkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      12192
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      164
      9616
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      7378
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      20
      4637
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      191
      2976