Miesten takapuolet on pyhiä?

Anonyymi

Eikö niistä saa puhua. Miksi?

40

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis monilla miehillä on liian luihu perse. Ihan nuorillakin, eikä luihu perse sovi vartaloon. Kaljat valahtaa miehen mahaan, mutta perse jää viivaksi.

      • Anonyymi

        Kyllä ne laiskojen persuukset pysyykin luihuina jos ei ole minkäänlaista liikuntaa.
        Ei lihakset kehity jos niitä ei harjoita. Lenkille ja harjaannuttamaan reisi- ja pakaralihaksia niin alkaa olemaan sellaiset joissa on voimaa ja joita kehtaa katsoakin.


      • Anonyymi

        Trauman saa pienemmästäkin? Tämä voi olla miehille yhtä arka asia kuin naisille oli aikoinaan meetoo?


    • Anonyymi

      Takapuoli itsessään ei riitä. Sopusuhta selän, takapuolen ja reisien kanssa on määräävä.

      • Anonyymi

        Nähty on. On niitäkin, joilla iso maha mutta perse ja reisilihat kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähty on. On niitäkin, joilla iso maha mutta perse ja reisilihat kunnossa.

        Miksiköhän tuosta poistettiin viesti? On se kumma kun naisia saa arvostella, mutta miehiä ei. Ylläpidon persut kyttää silmä kovana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän tuosta poistettiin viesti? On se kumma kun naisia saa arvostella, mutta miehiä ei. Ylläpidon persut kyttää silmä kovana.

        Kuvien linkittäminen on vähän nou nou botille. Sun kuva oli muutenkin sellainen tylsä piirros :)


    • Pyhä perse?

      :-D

      • Niin, onko se peffa pyhä?

        Saako sitä taputella?

        Saako miehen takamusta arvostella esimerkiksi työpaikalla?

        - No sen verran pyhänä sitä pidän, että pidän mölyt mahassa ja näppini kurissa. Niin saisi miehetkin tehdä naisten peffojen kansssa.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Niin, onko se peffa pyhä?

        Saako sitä taputella?

        Saako miehen takamusta arvostella esimerkiksi työpaikalla?

        - No sen verran pyhänä sitä pidän, että pidän mölyt mahassa ja näppini kurissa. Niin saisi miehetkin tehdä naisten peffojen kansssa.

        Miehen luvalla saa koskea, mutta kysy siis ensin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehen luvalla saa koskea, mutta kysy siis ensin.

        Kuulostaa asialliselta. Ja toista kunnioittavalle.


      • elisakettu kirjoitti:

        Niin, onko se peffa pyhä?

        Saako sitä taputella?

        Saako miehen takamusta arvostella esimerkiksi työpaikalla?

        - No sen verran pyhänä sitä pidän, että pidän mölyt mahassa ja näppini kurissa. Niin saisi miehetkin tehdä naisten peffojen kansssa.

        Laske kätesi perseelleni, niin minä siunaan sen pyhällä kaasulla.


      • Pummi kirjoitti:

        Laske kätesi perseelleni, niin minä siunaan sen pyhällä kaasulla.

        Hyvä vastaisku :-D


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kuulostaa asialliselta. Ja toista kunnioittavalle.

        Nyt on taas pakko ottaa ”hyväksyvä katse” eli jotakuinkin tämä 🥸


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joillakin miehillä, joilla on yläkroppa kunnossa, on perse kuitenkin lattana kuin lauta. Sitten on nämä isomahaiset miehet, joiden jenkkakahvat roikkuvat viivapyllyn päällä

      • Anonyymi

        Kohta poistuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta poistuu :)

        Kolme kertaa poistettiin koko aloitus miesten takapuolista. Ilman linkkiä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aika hyvä 😻


    • Pyhiä? No ei varmasti ole, tavallinen ahteri se on sekin, saa niistä puhua. Missä on kielletty?

      Itellä on tommonen... No pienen puoleinen, mutta kun liikkuu paljon, vaan ei erikseen treenaa takalistoa, niin pienemmäksi se jää. Buns of steel, kuten kaveri asian muotoili eli fylliä voisi olla enemmänkin istumalihasten lisäksi. Mut tää on ihan kiva ja olen siihen aika tyytyväinen, niin on kaikki kumppanitkin olleet, joten mitäpä tuota sitten muuttelemaan.

      No nyt on puhuttu miehen takalistosta :)

      • Anonyymi

        Kolmesti poistettiin aloitus miesten takapuolista, vaikka samaan aikaan on aloitus naisten perseistä. Eikä sitä poistettu edes silloin kun siitä testin vuoksi ilmoitin. Se on niin tavallista että naisia sopii arvostella, mutta miehiä ei. Monilla miehillä roikkuu perse tyhjyyttään housujen kohdalla, mutta silti on varaa arvostella naisten pehvoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolmesti poistettiin aloitus miesten takapuolista, vaikka samaan aikaan on aloitus naisten perseistä. Eikä sitä poistettu edes silloin kun siitä testin vuoksi ilmoitin. Se on niin tavallista että naisia sopii arvostella, mutta miehiä ei. Monilla miehillä roikkuu perse tyhjyyttään housujen kohdalla, mutta silti on varaa arvostella naisten pehvoja.

        Jaa, semmoi tarina. Liekö joku mode krapuloissaan hommissa, ei kato mitä poistaa, vaan kerää ainoastaan palkan lisiä poistamalla paljon :)

        Näin sen toisen aloituksen, en lukenut ingressiä pidemmälle. Tasapainohan syntyy, jos naisilla on iso ahteri ja miehillä olematon, keskimäärin on siis parilla perushanurit yhteensä :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaa, semmoi tarina. Liekö joku mode krapuloissaan hommissa, ei kato mitä poistaa, vaan kerää ainoastaan palkan lisiä poistamalla paljon :)

        Näin sen toisen aloituksen, en lukenut ingressiä pidemmälle. Tasapainohan syntyy, jos naisilla on iso ahteri ja miehillä olematon, keskimäärin on siis parilla perushanurit yhteensä :)

        Niin, kiukustuin. Sinähän se kiva olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kiukustuin. Sinähän se kiva olet.

        Juu, ei ihme, hirttäähän sitä vähemmästäkin kiinni. Ja ymmärrän hyvin ärsyyntymisesi, kun näemmä naisten pepuista saa käydä keskustelua, mutta miesten pepuista sitten ei. Olisko ollut heikommalla itsetunnolla (takalistolla...) varustettuja modeja vuorossa.

        Kiitos, varsin mukavalta sinäkin vaikutat, vieläpä kiukustuneenakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmesti poistettiin aloitus miesten takapuolista, vaikka samaan aikaan on aloitus naisten perseistä. Eikä sitä poistettu edes silloin kun siitä testin vuoksi ilmoitin. Se on niin tavallista että naisia sopii arvostella, mutta miehiä ei. Monilla miehillä roikkuu perse tyhjyyttään housujen kohdalla, mutta silti on varaa arvostella naisten pehvoja.

        Jos takataskussa pullottaa paksu lompakko niin sen merkitys korostuu loppupeleissä. Pakaroilla ei niin väliä, jos pullottaa muuten alakerrassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos takataskussa pullottaa paksu lompakko niin sen merkitys korostuu loppupeleissä. Pakaroilla ei niin väliä, jos pullottaa muuten alakerrassa.

        Niin, köyhät kyykkÄÄ.


    • Anonyymi

      Ihan liian monilla muuten varsin hyväkroppasilla miehillä on lattapeppu. Miehellä pitää olla sellanen ihana pyöreepakarainen pikku peppu, joka näyttää hyvältä farkuissa ja sitä on ihana puristella.

      Lisäksi miehillä kertyy se outokumpu tohon mahan kohdalle. Yhellä ystävälläni oli hyvä sana kuvaamaan sellasia miehiä, rumpusammakko. Mistä lie sen sanan kuullut, mutta hyvin kuvaava. Se mahakumpu ja pikkasen hoikkaset tikkujalat. Ei peppua ei reisiä, se maha vaan siinä keskellä kroppaa. Ei ole hyvä ei. Kyllä siellä alakropassa ja reisissä pitää edes vähän massaa olla. Ja peppu pitää miehellä olla!!!

      • Anonyymi

        No todellakin. Sammakkopylly.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No todellakin. Sammakkopylly.

        🤯.. todellakin! Hyvin kuvaava nimitys.

        xLiner


    • Se mikään takapuoli ole Se on musta ja ruma perse!

      • Anonyymi

        Hyi, pese se.


    • Anonyymi

      Miehellä pitää olla hyvät tissit ja hyvä perse.

    • Anonyymi

      Ei mulle. Ymmärrän hyvin vannoutuneena peppuniehenä, että se osaa olla tärkeä osa myös miehessä.

      En tiedä miesten hanureista mitään, mutta upeimmat peput naisilla vissiin muovataan lentopallon pelaamisella.. mai mai... niillä typyköillä osaa olla istumalihaksisto kunnossa. Nam.

      Jäkis ja luistelulajit vois olla miesten vastaava laji?

      • Anonyymi

        Onko naiset sen verran lyhyempiä, että heidän on hypättävä lentopallossa korkeammalle ja näin se käy enemmän pakaroihin. Ja taas sen verran kevyempiä, että heillä luistelu ei ole niin raskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko naiset sen verran lyhyempiä, että heidän on hypättävä lentopallossa korkeammalle ja näin se käy enemmän pakaroihin. Ja taas sen verran kevyempiä, että heillä luistelu ei ole niin raskasta.

        No voihan luistelijanaisillakin olla hyvät peput, mutta en itse ole vaan kiinnittänyt huomiota. Ja arvelin vaan luistelun tekevän miehen pepusta naisille sopivan, kun joku tuolla ylempänä sanoi, että myös reidet oltava jämäkät....no luistelussahan tulee reisille paljon liikettä.

        Tosin voi se peppu olla mieslentopalloilijallakin hyvä...en ole seurannut, kun ei miesten takalistot oikein kiinnosta sattuneesta syystä.


    • Ei niissä taida olla paljon puhumista?

    • Anonyymi

      Miksei muka saisi puhua? Siitä vaan..

      Mä en nyt kyllä keksi mitään puhuttavaa niistä.

      xLiner

      • Anonyymi

        Sellainen kävellessä napsahtava peppu on aika kiva. En tiedä mikä sen liikkeen saa aikaan, lantion liike? Urheilullinen fiilis siitä huokuu, eikä taida ihan lattapepulla samaa efektiä saada.

        xLiner


    • Anonyymi

      Vanha aloitus, mutta olen tehnyt saman huomion. Taitaa olla pyhä koko olento, vai oletteko nähneet miesten hygienia-tuotteista mainoksia? Vaikkapa vaippamainoksia, tai tuotteita terskan puhdistukseen? Naisille nämä kuukautis- ja virtsankarkailutuotteet esitellään erittäin havainnollisesti. Miehillekin voisi kehitellä omat muotoillut Tenat oikein pituusjärjestyksellä. Eturauhasetkin on melkein unohdettu. Kainoja piirroskuvia näkyy silloin tällöin kun mainostetaan lääkkeitä liikakasvuun, mutta eipä varoitella esimerkiksi kylmän aiheuttamista vaivoista jne.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe