Tuure Boelius paljastaa somen raadollisuuden

Anonyymi

"Tuure Boelius, 19, tunnustaa kärsivänsä vääristyneestä kehonkuvasta".

https://www.is.fi/viihde/art-2000007716554.html

Hän myös tunnusti kokevansa itsensä toisinaan lihavaksi, vaikka hän tietää olevansa todellisuudessa sopusuhtainen.

Tuurella kaikki hyvin ?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuurellahan on todella vääristynyt kehon kuva, hän ei vaan oikealla tavalla sitä ymmärrä. On varmaan vanhemmat ylpeitä neidosta.

    • Anonyymi

      Koko muu Suomi kärsii Boeliuksen olemassaolosta.

    • Anonyymi

      Mitä sen kehossa on väärää. Jos on pojaksi syntynyt, sitä se on.
      Vai onko ne roikkuvat osat vääristynyttä kehon kuvaa. Häipyisi vaan julkisuudesta, koska ei mielestäni ole edes julkisuuden henkilö, vai yrittääkö julkisuuteen sen vuoksi, kun on homo.
      Homot on todellakin valuvirheitä, vääristyneitä, yhteiskunnan häpeä tahroja.

    • Anonyymi

      No jotka eivät elä Jumalasta vaan synnissä vaeltavat masennuksessa mt ongelmaisina! Tee parannus sodoma gomorra haureudestasi niin Jumala parantaa sinut!

    • Anonyymi

      Eivät ole. Homonkin on Jumala luonut. Olen nähnyt, että jo ihan pienenä lapsena jotkut alkavat eriytyä niin, että poikien käytös on kaikin tavoin kuin tytön käytös. Ihan pukeutumishalu tytöksi, nykkeleikit, keikistely ja tyttömäiset puheet yms.

      Kun näin oikeasti on, meillä ei ole oikeutta arvostella heitä sen perusteella, miten heidän sukupuolisuutensa on kehittynyt. Olen elämäni varrella tavannut lukuisia homoseksuaaleja ihmisiä eri yhtyksissä Olen havainnut, että monesti he ovat lahjakkaita ja hyväntahtoisia ihmisiä. Herkkiäkin. Yhdellä työpaikalla oli yksi homoseksuaali, jonka parempaa ihmistä saa hakemalla hakea. Lähes 20 vuotta häntä seurasin ja koskaan hänen kanssaan ei ollut mitään ongelmia. Työt hän teki moitteettomasti koko ajan, oli kaikille ystävällinen ja kohtelias ja älykäskin hän oli. Myös heitä on kunnioitettava ja heille annettava ihmisarvo.

      Olen surukseni kuullut, että homoseksuaaliset ihmiset ovat joutuneet niin ahdistetuiksi ja mobatuiksikin, että ovat ajautuneet itsemurhaan. Sellaiseen tilanteeseen ihmisiä ei saa ajaa. Meidän on ymmärrettävä, etä se, että Jumala on luonut ihmisen homoseksuaaliseksi, silläkin on merkitys. Kaikki meistä ei sitä ymmärrä. Mutta opetellaan olemaan ihmisiä toisillemme. Ihmisyyteen kuuluu inhimillisyys ja toinen toistemme diversiteetin, erilaisuuden ymmärtäminen.

      Kieltämättä on ilmiöitä ja asioita, joita on vaikea ymmärtää. Se ei oikeuta meitä kiusaamaan toisiamme.

      • Anonyymi

        Homoutta on ollut aina, mutta nykyinen sukupuolinen moninaisuus on jotain aivan muuta. Hormonaaliset häiriöt tuotetaan lääkkeillä, etenkin rokotelääkkeillä. Mitä enemmän tähän suuntaan taivutaan, sitä enemmän häiriöitä ihmisen kehitykseen, niin mielen kuin fyysisenkin tason.


    • Anonyymi

      Yksi asia vielä. Väärinymmärryksen, joko tahallisen tai tahattoman, estämiseksi pari asiaa.

      Usein kuulen vastakkainasettelua uskon ja epäuskon yhdistämisenä homokeskusteluun. Raamatun sanoma on ilosanoma kaikille ihmisille. Jouluna se ilosanoma kerrottiin paimenille kedolla. "Teille on tänä päivänä syntynyt vapahtaja..."
      Raamatun mukaan Jeesus on kaikkien maailman ihmisten synnit sovittanut. Usko Jeesukseen kristukseen, syntien sovittajaan ja parannuksen soveliaisiin hedelmiin on avannut uskon kuuliaisuuden ja hyvän tahdon ja armovaltakunnan tien kaikkien meidän eteemme. Siinä me olemme tasapäistä joukkoa. Kukaan meistä tämän maapallon ihmisistä ei ole kyennyt elämään ilman syntiä, mutta Jumalan armo avaa tiet taivään kotiin kaikille, jotka katuvat syntejään ja haluavat elää uskon kuuliaisuudessa ja armoevankeliumin hoidossa.

      Uskovana ihmisenä oleminen ja eläminen on kaikille iankaikkisen elämän toivon tie. Mutta samalla se on kilvoituksen tie. Tiellä ja matkalla jokainen tarvitsee paitsi Jumalan valtakunnan ja seurakunnan yhteyttä, myös syntin anteeksi antamusta ja saattomiehiä ja naisia.

      Abrahamin tavoin voi uskon kuuliaisuudesa elävä ihminen todeta: "Minä olen hyvän uskon kilvoituksen kilvoitellut, juok´sun päättänyt ja uskon pitänyt. Tästedes on minulle tallelle pantu vanhurskasten vanhurskauden kruunu... (Biblia 1933)...

      2. Timoteus 4:7-8 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut ...
      Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt. Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas ...

      Tuo ilosanoma kuuluu sekä heteroille, että homoseksuaaleille. Sen sijaan, että kiusaisimme toisiamme, me jokainen tarvitsemme tukea elämän poluille. Elämä ei ole helppo meille kenellekään.

      Jos joku ajattelee, että elämä on helppo, voin kertoa sinulle, että elämä ei ole helppoa kenellekään. Kun ikää tulee, sen tulet sinäkin huomaamaan. Siksi me tarvitsemme toisiamme. Nykyaikana ja tulevaisuudessa enenevässä määrin.

    • Anonyymi

      korjattu:

      Yksi asia vielä. Väärinymmärryksen, joko tahallisen tai tahattoman, estämiseksi pari asiaa.

      Usein kuulen vastakkainasettelua uskon ja epäuskon yhdistämisestä homokeskusteluun.

      Raamatun sanoma on ilosanoma kaikille ihmisille. Jouluna se ilosanoma kerrottiin paimenille kedolla. "Teille on tänä päivänä syntynyt vapahtaja..."
      Raamatun mukaan Jeesus Kristus on kaikkien maailman ihmisten synnit sovittanut. Usko Jeesukseen kristukseen, syntien sovittajaan, ja parannuksen soveliaisiin hedelmiin on avannut uskon kuuliaisuuden ja hyvän tahdon ja armovaltakunnan tien kaikkien meidän eteemme. Siinä me olemme tasapäistä joukkoa. Kukaan meistä tämän maapallon ihmisistä ei ole kyennyt elämään ilman syntiä, mutta Jumalan armo avaa tiet taivaan kotiin kaikille, jotka katuvat syntejään ja haluavat elää uskon kuuliaisuudessa ja kristuksen armoevankeliumin hoidossa.

      Uskovana ihmisenä oleminen ja eläminen on kaikille iankaikkisen elämän toivon tie. Mutta samalla se on kilvoituksen tie. Tiellä ja matkalla jokainen tarvitsee paitsi Jumalan valtakunnan ja seurakunnan yhteyttä, myös syntien anteeksi antamusta ja saattomiehiä ja saattonaisia.

      Abrahamin tavoin voi uskon kuuliaisuudessa elävä ihminen kuoleman hetkellä todeta: "Minä olen hyvän uskon kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt ja uskon pitänyt. Tästedes on minulle tallelle pantu vanhurskauden kruunu... (Biblia 1933)...

      2. Timoteus 4:7-8 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut ...
      Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt. Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas ...

      Tuo ilosanoma kuuluu sekä heteroille, että homoseksuaaleille. Sen sijaan, että kiusaisimme toisiamme, me jokainen tarvitsemme toinen toistemme tukea elämän poluille. Elämä ei ole helppo meille kenellekään.

      Jos joku ajattelee, että elämä on helppo, voin kertoa sinulle, että elämä ei ole helppoa kenellekään. Kun ikää tulee, sen tulet sinäkin huomaamaan. Siksi me tarvitsemme toisiamme. Nykyaikana ja tulevaisuudessa enenevässä määrin.

    • Anonyymi

      Raadollista on julkaista tyhjänpäiväisiä juttuja somessa ja lehdissä ja vielä rahastaa niillä.

    • Anonyymi

      Jotakin on mennyt pieleen raskauden aikana, jos ei sikiöstä tule normaalia miestä.
      Niinhän kävi 60-luvulla, että thalidomin takia lapsi oli epämuodostunut.

      Usein raskaus keskeytetään, kun havaitaan, että lapsi ei ole normaali.
      Havaitaanko raskauden aikana homoutta tai lesboutta sairastava sikiö.
      Ne raskaudet kyllä tulisi keskeyttää. Eihän ne homot normaaleja kuitenkaan ole, jotain on mennyt pahasti pieleen jo sikiö aikana.

    • Anonyymi

      Mitä hittoa tuo ihminen on julkisuuden hakuinen, eikä todellakaan ole mitään tehnyt julkisuuden vuoksi.
      Vai onko se sen mielestä julkisuuden hakua, kun on epänormaaliksi syntynyt hömöksi.
      Siis täysin turha julkkis ja ketä kiinnostaa.
      Iholla sarja jää katsomatta juuri tuon turhan julkkiksen takia.
      Yleensä jätän muutenkin katsomatta ohjelmat, jos siinä on homoja.

    • Anonyymi

      Ensimmäinen naispiispamme antoi Tuurelle jonkin saksuaalivähemmistö-mitallin, vai mikä se nyt olikaan. Nyt Tuure voi mennä kirkkoon puhumaan ongelmastaan ja tunnustamaan syntinsä. Kehopositiivisuus ottaa heti vallan ja Tuure on taas onnellinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe