Mitä jos suudellessa

Anonyymi

naisen ylähuulessa tuntuu sänki?

Ostanko sille paremman höylän, vai loukkaantuko se? Mitäs naiset sanotte?

Entäs miehet. Kuinka monen "miehuuden" tämä vie?

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ootko mennyt Wuppista pussaamaan?

• Anonyymi

Koetapa sinä Timoa.
        Ap.

• Anonyymi kirjoitti:

Koetapa sinä Timoa.
        Ap.

Timo on mun bitch.

• Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

Timo on mun bitch.

Timo kuule tulee, ottaa sinun ponnarista kiinni ja nyrkillä takaraivoon, samalla kun touhuaa jotain muutakin siellä takanasi.

• Anonyymi

Jos toisen kosketus tuntuu epämiellyttävälle, ei tunne ole aitoa.

Silloin siinä on epäilyä ja epävarmuutta.

• Anonyymi

Missä kohtaa sanoin että se tuntuu epämiellyttävälle?
        Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtaa sanoin että se tuntuu epämiellyttävälle?
        Ap.

No mitäs sitten? Antaa karvojen tuntua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs sitten? Antaa karvojen tuntua...

Itse asiassa pienesti kiihottavaa.
        Näinköhän sitä meikäläisestäkin vanhemmalla iällä bi tulee :)

• Anonyymi

Entäs alahuulessa?

• Anonyymi

Suun alahuulessa ei tunnu.

Kokemus oli lähinnä yllättävä, en sanoisi ollenkaan että tyrmäävä.

• Jaa, no pahan pistit. Ei mua haittaa, jos ei sitä itteään haittaa oma partansa. :D

• Anonyymi

Käsittääkseni olet nainen. Löytyykö sänkeä? Sinun piti vastata tuohon uuteen höylään.

• Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni olet nainen. Löytyykö sänkeä? Sinun piti vastata tuohon uuteen höylään.

Genitaaleiltani joo. pari akrvaa löytyy jo. Odotellaan miten runsas pöheikkö kasvaa naamaan. Vai muistutanko vielä 50 iässäkin teinipoikaa. :D

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Genitaaleiltani joo. pari akrvaa löytyy jo. Odotellaan miten runsas pöheikkö kasvaa naamaan. Vai muistutanko vielä 50 iässäkin teinipoikaa. :D

Viiskymppisen naisen viikset on juurikin niin kuin teinipojan. Eihän ne tuntuisi ollenkaan, mutta kun ulkonäkösyistä mennään ne höyläämään, niin sitten se sänki tuntuu. Joko huono höylä tai liian pitkä höyläysväli.

• Anonyymi kirjoitti:

Viiskymppisen naisen viikset on juurikin niin kuin teinipojan. Eihän ne tuntuisi ollenkaan, mutta kun ulkonäkösyistä mennään ne höyläämään, niin sitten se sänki tuntuu. Joko huono höylä tai liian pitkä höyläysväli.

Niinno testosteroini kyllä kasvattaa ihan kunnon parran, jos on kasvattaakeseen. Naisellekin. :)

• JanK kirjoitti:

Niinno testosteroini kyllä kasvattaa ihan kunnon parran, jos on kasvattaakeseen. Naisellekin. :)

*Testosteroni. Mutta senhän sä halusitkin vaan kuulla, testosteronin? :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kurkkaa vaikka tota instaa. ;)

https://www.instagram.com/tboy61915/

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Kurkkaa vaikka tota instaa. ;)

https://www.instagram.com/tboy61915/

Siis ei mitkään keinotestoilla kasvatetut karvat tai lihakset kiinnosta. Ihan luomu 50 v nainen on kiinnostuksen kohteena, ja ihan selvän sängen tunsin tänään. No mulla on kyllä herkät huulet ja muutkin paikat sekä tuntoaisti yleensä ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Siis ei mitkään keinotestoilla kasvatetut karvat tai lihakset kiinnosta. Ihan luomu 50 v nainen on kiinnostuksen kohteena, ja ihan selvän sängen tunsin tänään. No mulla on kyllä herkät huulet ja muutkin paikat sekä tuntoaisti yleensä ;)

Heh, parta kumminkin. :)

Testot sitä naisenkin partaa kasvattaa. Naisen oma kroppakin tuottaa testoja, joskus jopa niin paljon että parta kasvaa. PCOS on sellainen mikä voi sen tehdä.

• Anonyymi kirjoitti:

Pussasitko yläpään huulia vai alapään, heräsi mielenkiintoni? :)

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Pussasitko yläpään huulia vai alapään, heräsi mielenkiintoni? :)

Sinä olet aina näistä jutuista kiinnostunut.

No, helpotetaan nyt vähän näin anonyyminä: Sekä että. Nuolaisin myös rusinareikää. Kunhan suhde tästä kypsyy, niin aion ehdottaa paljon mielenkiintoisempiakin juttuja, mutta ne eivät enää sovellu sinkkupaistalle :) Suurin osa tämän palstan väestä juoksisi siinä vaiheessa karkuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet aina näistä jutuista kiinnostunut.

No, helpotetaan nyt vähän näin anonyyminä: Sekä että. Nuolaisin myös rusinareikää. Kunhan suhde tästä kypsyy, niin aion ehdottaa paljon mielenkiintoisempiakin juttuja, mutta ne eivät enää sovellu sinkkupaistalle :) Suurin osa tämän palstan väestä juoksisi siinä vaiheessa karkuun.

No, siitä puhe mistä puute vai miten se meni? :P

Selvä.

• Anonyymi

Hahaaaa, ei naiselle parta kasva, jos jotain haivenia kasvaa nenän alle ja leukaan, niin ne ovat havassa ja pehmeitä jouhia, joita tuuli huiskuttaa.
      Miehellä parta kasvaa johtuen mies geeneistä ja siitä, että mies on luotu parran kasvualustaksi.
      Miehellä on testoteronia, joka auttaa parrankasvussa.
      Kun miehen hiukset harvenevat, hiustenkasvu hidastuu ja mies klajuuntuu, niin miehellä alkaa parta kasvamaan.

• Anonyymi

Nyt on taas niin kyökkitiedettä, että oksat pois.
        Mites esmes minä, mies jolla on sekä vahva hiuspehko että parta?

• Anonyymi

Sun pitää pussailla etelän senjoriittoja, opit 😉

• Anonyymi

Oon aina pitänyt tummista ja karvaisista.

• Anonyymi

Olet pussannut miestä humalassa, katsopa tarkemmin mitä pussailet.

• Anonyymi

Niin mitä mun pitää tähän sanoa? En mä kompastu partaan. Mulla oli tuolla ihan toiset teoriat menossa ja sitten kesken kaiken käsketään tänne kattomaan kun tuuli viiksiä vipatuttaa? Kuka oli tämä nainen ja sanoitko sille, että vahaa viuhakkeesi?

• Anonyymi

Voi kun pääsis höyläämään :)

Sua

• Anonyymi

Ei sitä koskaan kuule tiedä mihin tämä tästä kehittyy. En koe miehuuttani lainkaan uhatuksi.

• Anonyymi

Tai jos onkin herpes huules? Ilman sänkeä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe