Mitä jos suudellessa

Anonyymi

naisen ylähuulessa tuntuu sänki?

Ostanko sille paremman höylän, vai loukkaantuko se? Mitäs naiset sanotte?

Entäs miehet. Kuinka monen "miehuuden" tämä vie?

31

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ootko mennyt Wuppista pussaamaan?

      • Anonyymi

        Koetapa sinä Timoa.
        Ap.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koetapa sinä Timoa.
        Ap.

        Timo on mun bitch.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Timo on mun bitch.

        Timo kuule tulee, ottaa sinun ponnarista kiinni ja nyrkillä takaraivoon, samalla kun touhuaa jotain muutakin siellä takanasi.


    • Anonyymi

      Jos toisen kosketus tuntuu epämiellyttävälle, ei tunne ole aitoa.

      Silloin siinä on epäilyä ja epävarmuutta.

      • Anonyymi

        Missä kohtaa sanoin että se tuntuu epämiellyttävälle?
        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa sanoin että se tuntuu epämiellyttävälle?
        Ap.

        No mitäs sitten? Antaa karvojen tuntua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs sitten? Antaa karvojen tuntua...

        Itse asiassa pienesti kiihottavaa.
        Näinköhän sitä meikäläisestäkin vanhemmalla iällä bi tulee :)


    • Anonyymi

      Entäs alahuulessa?

      • Anonyymi

        Suun alahuulessa ei tunnu.

        Kokemus oli lähinnä yllättävä, en sanoisi ollenkaan että tyrmäävä.


    • Jaa, no pahan pistit. Ei mua haittaa, jos ei sitä itteään haittaa oma partansa. :D

      • Anonyymi

        Käsittääkseni olet nainen. Löytyykö sänkeä? Sinun piti vastata tuohon uuteen höylään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni olet nainen. Löytyykö sänkeä? Sinun piti vastata tuohon uuteen höylään.

        Genitaaleiltani joo. pari akrvaa löytyy jo. Odotellaan miten runsas pöheikkö kasvaa naamaan. Vai muistutanko vielä 50 iässäkin teinipoikaa. :D


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Genitaaleiltani joo. pari akrvaa löytyy jo. Odotellaan miten runsas pöheikkö kasvaa naamaan. Vai muistutanko vielä 50 iässäkin teinipoikaa. :D

        Viiskymppisen naisen viikset on juurikin niin kuin teinipojan. Eihän ne tuntuisi ollenkaan, mutta kun ulkonäkösyistä mennään ne höyläämään, niin sitten se sänki tuntuu. Joko huono höylä tai liian pitkä höyläysväli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viiskymppisen naisen viikset on juurikin niin kuin teinipojan. Eihän ne tuntuisi ollenkaan, mutta kun ulkonäkösyistä mennään ne höyläämään, niin sitten se sänki tuntuu. Joko huono höylä tai liian pitkä höyläysväli.

        Niinno testosteroini kyllä kasvattaa ihan kunnon parran, jos on kasvattaakeseen. Naisellekin. :)


      • JanK kirjoitti:

        Niinno testosteroini kyllä kasvattaa ihan kunnon parran, jos on kasvattaakeseen. Naisellekin. :)

        *Testosteroni. Mutta senhän sä halusitkin vaan kuulla, testosteronin? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viiskymppisen naisen viikset on juurikin niin kuin teinipojan. Eihän ne tuntuisi ollenkaan, mutta kun ulkonäkösyistä mennään ne höyläämään, niin sitten se sänki tuntuu. Joko huono höylä tai liian pitkä höyläysväli.

        Kurkkaa vaikka tota instaa. ;)

        https://www.instagram.com/tboy61915/


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Kurkkaa vaikka tota instaa. ;)

        https://www.instagram.com/tboy61915/

        Siis ei mitkään keinotestoilla kasvatetut karvat tai lihakset kiinnosta. Ihan luomu 50 v nainen on kiinnostuksen kohteena, ja ihan selvän sängen tunsin tänään. No mulla on kyllä herkät huulet ja muutkin paikat sekä tuntoaisti yleensä ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei mitkään keinotestoilla kasvatetut karvat tai lihakset kiinnosta. Ihan luomu 50 v nainen on kiinnostuksen kohteena, ja ihan selvän sängen tunsin tänään. No mulla on kyllä herkät huulet ja muutkin paikat sekä tuntoaisti yleensä ;)

        Heh, parta kumminkin. :)

        Testot sitä naisenkin partaa kasvattaa. Naisen oma kroppakin tuottaa testoja, joskus jopa niin paljon että parta kasvaa. PCOS on sellainen mikä voi sen tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei mitkään keinotestoilla kasvatetut karvat tai lihakset kiinnosta. Ihan luomu 50 v nainen on kiinnostuksen kohteena, ja ihan selvän sängen tunsin tänään. No mulla on kyllä herkät huulet ja muutkin paikat sekä tuntoaisti yleensä ;)

        Pussasitko yläpään huulia vai alapään, heräsi mielenkiintoni? :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Pussasitko yläpään huulia vai alapään, heräsi mielenkiintoni? :)

        Sinä olet aina näistä jutuista kiinnostunut.

        No, helpotetaan nyt vähän näin anonyyminä: Sekä että. Nuolaisin myös rusinareikää. Kunhan suhde tästä kypsyy, niin aion ehdottaa paljon mielenkiintoisempiakin juttuja, mutta ne eivät enää sovellu sinkkupaistalle :) Suurin osa tämän palstan väestä juoksisi siinä vaiheessa karkuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet aina näistä jutuista kiinnostunut.

        No, helpotetaan nyt vähän näin anonyyminä: Sekä että. Nuolaisin myös rusinareikää. Kunhan suhde tästä kypsyy, niin aion ehdottaa paljon mielenkiintoisempiakin juttuja, mutta ne eivät enää sovellu sinkkupaistalle :) Suurin osa tämän palstan väestä juoksisi siinä vaiheessa karkuun.

        No, siitä puhe mistä puute vai miten se meni? :P

        Selvä.


    • Anonyymi

      Hahaaaa, ei naiselle parta kasva, jos jotain haivenia kasvaa nenän alle ja leukaan, niin ne ovat havassa ja pehmeitä jouhia, joita tuuli huiskuttaa.
      Miehellä parta kasvaa johtuen mies geeneistä ja siitä, että mies on luotu parran kasvualustaksi.
      Miehellä on testoteronia, joka auttaa parrankasvussa.
      Kun miehen hiukset harvenevat, hiustenkasvu hidastuu ja mies klajuuntuu, niin miehellä alkaa parta kasvamaan.

      • Anonyymi

        Nyt on taas niin kyökkitiedettä, että oksat pois.
        Mites esmes minä, mies jolla on sekä vahva hiuspehko että parta?


    • Anonyymi

      Sun pitää pussailla etelän senjoriittoja, opit 😉

      • Anonyymi

        Oon aina pitänyt tummista ja karvaisista.


    • Anonyymi

      Olet pussannut miestä humalassa, katsopa tarkemmin mitä pussailet.

    • Anonyymi

      Niin mitä mun pitää tähän sanoa? En mä kompastu partaan. Mulla oli tuolla ihan toiset teoriat menossa ja sitten kesken kaiken käsketään tänne kattomaan kun tuuli viiksiä vipatuttaa? Kuka oli tämä nainen ja sanoitko sille, että vahaa viuhakkeesi?

    • Anonyymi

      Voi kun pääsis höyläämään :)

      Sua

      • Anonyymi

        Ei sitä koskaan kuule tiedä mihin tämä tästä kehittyy. En koe miehuuttani lainkaan uhatuksi.


    • Anonyymi

      Tai jos onkin herpes huules? Ilman sänkeä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe