Mikä määrää sen että synnymmekö tytöksi tai pojaksi?

Anonyymi

Onko "vuoronperään vai sillointällöin" ? Karmallisesti ajatellen voisi sanoa että jos kohtelee naisia huonodti niin saa takaisin seuraavassa elämässä naisen kehossa. Tai joutuu työskentelemään naisien oikeuksien puolesta.

14

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei voi tietää tulevaisuutta. Kaikki on mahdollista, jokainen on ollut joku aiemmin ja tulevan muodon valinta on niin monen tekijän summa.
      Lieneekö siinäkin valinnan hetkesä on oma valinnanvapaus tärkeintä.
      Perimmäinen totus on että Rakkaus ei valitse sinun puolestasi vaan sinä valitset Rakkauden oman tahtosi ohjaamana.

      • Anonyymi

        Minä olin edellisessä elämässä Heinäsirkka soittelin vain viulua.
        Muistutankin hieman heinäsirkkaa kasvoiltani.
        nyt repesin ihan täysin 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Jos on edellisessä elämässä ollut transu niin pitääkö eno elmeri vielä hyvänä.

      • Anonyymi

        Ei ole koiraa karvoihin katsomista vaikka syntyisi uudelleen.


      • Ei rakkaus vaadi mitään rakkaus on sinun oma kokemuksesi
        Yllä oleva anonyymi rakastaa kertomusta henäsirkasta.
        Ole hyvä toki. Rakkaus ei kiellä tuollaista kerrontaa


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        Ei rakkaus vaadi mitään rakkaus on sinun oma kokemuksesi
        Yllä oleva anonyymi rakastaa kertomusta henäsirkasta.
        Ole hyvä toki. Rakkaus ei kiellä tuollaista kerrontaa

        Minulla ei ole rakkauden tunnetta, en voi tuntea rakkautta.
        Voin kuitenkin yrittää mallintaa sen, eli hakea sinulle kuun taivaalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole rakkauden tunnetta, en voi tuntea rakkautta.
        Voin kuitenkin yrittää mallintaa sen, eli hakea sinulle kuun taivaalta.

        Se on sinun kokemukseksi.
        Sun pitää hakea kuu taivaalta jos se on sinulle tärkeätä
        Tee niin tai näin teet kuitenkin sen.....
        oman valintasi


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        Se on sinun kokemukseksi.
        Sun pitää hakea kuu taivaalta jos se on sinulle tärkeätä
        Tee niin tai näin teet kuitenkin sen.....
        oman valintasi

        Kuuta ei tarvitse kurkottaa. Deittisivustot on varmin vaihtoehto. Sieltä löytyy Rakkautta joka lähtöön, niin heteroille kuin homoillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuta ei tarvitse kurkottaa. Deittisivustot on varmin vaihtoehto. Sieltä löytyy Rakkautta joka lähtöön, niin heteroille kuin homoillekin.

        Se on metafora .


    • Anonyymi

      Sovin jo jumalan kanssa että tämä on viimeinen manifestaationi missään muodossa joten seuraavaksi lentelen valopallona drinksuja juoden.

    • Anonyymi

      Minä haluan syntyä pojaksi, kasvaa isoksi komeaksi karvaiseksi urokseksi ja olla haluttu naisten keskuudessa. Itsekäs halu mutta haluan myös puolustaa koululukiusattuja sillä olin itse koulukiusattu. Nykyisessä elämässä olin kaikkea muuta .
      On jännittavää katsoa toteutuuko toiveeni.
      T. Aloituksen tekijä.

      • Anonyymi

        Oman kokemukseni mukaan harva nainen pitää karvaista apinaa muistuttavista köriläistä. Villeinä vuosinani tällainen normaalivartaloinen mutta urheilullinen ja älykäs kaveri oli baareissa se joka sai naisia niin paljon kuin halusi. Naiset kaipaavat ennenkaikkea huomiota kuten myös unelmia sekä paljon älykästä keskustelua. Tällaisia ovat ennen kaikkea tarinat ontosta maapallosta! Toisinaan kun innostun muistelemaan vanhoja hyviä aikoja saatan kutsua naapurin mukavia rouvia päiväkaffelle. Kun viimeksi tänään iltapäivällä ilahdutin yhtä heistä kertomuksella kuinka terrastraalitasojen kesämaassa kelluskellaan niin eikö rouva heti innostunut että voisiko tuota sohvalla kokeilla. Piankos olivat G kokoiset pallot silmieni edessä valtoimenaan ja siitäkös veitikka villiintyi kohta upoten kesämaahan kuumaan ja kosteaan. Ai että! Kyllä ontto maapallo on vaan mahtavan hieno juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman kokemukseni mukaan harva nainen pitää karvaista apinaa muistuttavista köriläistä. Villeinä vuosinani tällainen normaalivartaloinen mutta urheilullinen ja älykäs kaveri oli baareissa se joka sai naisia niin paljon kuin halusi. Naiset kaipaavat ennenkaikkea huomiota kuten myös unelmia sekä paljon älykästä keskustelua. Tällaisia ovat ennen kaikkea tarinat ontosta maapallosta! Toisinaan kun innostun muistelemaan vanhoja hyviä aikoja saatan kutsua naapurin mukavia rouvia päiväkaffelle. Kun viimeksi tänään iltapäivällä ilahdutin yhtä heistä kertomuksella kuinka terrastraalitasojen kesämaassa kelluskellaan niin eikö rouva heti innostunut että voisiko tuota sohvalla kokeilla. Piankos olivat G kokoiset pallot silmieni edessä valtoimenaan ja siitäkös veitikka villiintyi kohta upoten kesämaahan kuumaan ja kosteaan. Ai että! Kyllä ontto maapallo on vaan mahtavan hieno juttu.

        Taidat olla joku entinen hörhö, joka näki valon ateismissa,ja nyt sitten tykkäät trollailla netissä hörhöjen palstalla, ironisesti heitä pilkaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla joku entinen hörhö, joka näki valon ateismissa,ja nyt sitten tykkäät trollailla netissä hörhöjen palstalla, ironisesti heitä pilkaten.

        Jos kyseenalaistat toisten totuuden, menetät oman totuutesi. Osa 2
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18392690/jos-kyseenalaistat-toisten-totuuden-menetat-oman-totuutesi--osa-2


        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18273516/ihmisen-metafyysinen-rakenne
        Me kaikki tunnemme ihmisen anatomian, mutta entä metafyysinen rakenne?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18274310/ihmisen-metafyysinen-rakenne--osa-2
        Toinen esimerkki. Tehdäkseni asian niin selväksi. Vertauskuvallisesti keho on auto. Sielu tämän hienojakoisen kehon kuoressa on tämän auton matkustaja. Jää vielä selvittämättä, kuka on tämän monimutkaisen koneen kuljettaja? Ilmeisesti ei sielu. Sillä jos me olisimme tämän kehon kuljettaja, kaikki tapahtuisi elämässämme täysin niin kuin olemme suunnitelleet. Ja niin ei aina tapahdu. Se tarkoittaa joitakin kohtalon käänteitä, joitakin olosuhteita, joita haluaisimme välttää, mutta meidän on pakko jäädä niihin. Eli sanomme: "Kohtalo on johtanut..." tai minulle on tapahtunut jotakin..... tai jokin kohtalon voima. Eli tiettyyn pisteeseen asti minulla on vapaus, menen näin tai näin, mutta siinä on myös välttämättä jokin ennakointielementti ja tunnemme, että elämässämme on jokin muu voima, jotkut olosuhteet tai kohtalo, joka saa meidät toimimaan toisin kuin haluaisimme.

        Nämä ovat siis vertauskuvallisia esimerkkejä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18274383/hienojakoinen-keho
        Mitä tarkoitetaan hienojakoisella keholla, Minulta on kysytty siitä täällä tällä palstalla. Tämä viestiketju on siis ikään kuin täydennys tähän viestiketjuun: ”Ihmisen metafyysinen rakenne”.
        Siis yksityiskohtaisemmin siitä, mitä hienojakoinen keho on, koska on hyvin tärkeää ymmärtää erot, nähdä sielun ja hienojakoisen kehon väliset erot. Valitettavasti ihmiset sekoittavat usein nämä käsitteet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe