Luoja on luonut ravintoketjut ja useimmiten on ihminen ketjun viimeinen lenkki. Kun eläimet saavat syödä toisia eläimiä, miksi sitten on ihmiseltä kielletty eläimen tappaminen ja syöminen? Ihminen on lihan syöjä ja siksi luotu. Ihminen tarvitsee lihasta saatuja ravinteita kaikkiin toimintoihinsa. Aivojen toiminta on myös kiinni ravinteista. Myös toisen ihmisen tappaminen joissakin tapauksissa on joillekin kaksinaismoralisteille väärin. Saako asetta käyttää itsepuolustukseen? Missä tilanteessa poliisi saa käyttää asetta? Jos poliisia uhataan saako poliisi käyttää asetta rikollisia kohtaa? Saiko poliisi käyttää sumutinta kadun valtaajia kohtaan? Minun mielestä sai. Kuinka talvisodassa, kun itä naapuri hyökkäsi pieneen Suomeen? Saivatko suomalaiset sotilaat ampua venäläisiä? Ainakin Jumala hyväksyi tämän, kun auttoi suomalaisia. Esti ateisteja valtaamasta Kristittyä Suomea. Tämä asia on kiistaton vain joku ääriateisti voi väittää päivänselvää asiaa vastaan. Tämäkin on kaksinaismoraalia, ettei Suomi olisi saanut puolustautua ja antaa maan tulla ateistisen kommunistisen hirmuvallan alle.
Kaksinaismoraalia
6
50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksinaismoralistia on sanoa olevansa uskovainen ja rikkoo 10 käskyä
- Anonyymi
"Älä tapa "Käsky on käänösvirhe alunperin käännöksestä jäi pois "paitsi venäläisiä sodassa "
- Anonyymi
Jeesus oli rohkea mies ja samassa tilanteessa kuin suomalaiset 1939 eli venäläisten tarkoitus oli tappaa suomalaiset sotilaat ja vallata maa uskon että suomalaiset saivat voimaa Jeesuksesta ja kertomuksista siitä kuinka urhea tämä oli kun hänen henkeään uhattiin Moni suomalainen toimi Jeesuksen esimerkin mukaan paitsi ne jotka eivät olleet lujassa uskossa he toimivat toisin .Jeesuksen esimerkin mukaan toimineita säästyi paljon hengissä ja he palasivat sodan jälkeen metsäsuojistaan ja heitä pilkattiin kuten Jeesustakin aikanaan .
Joh. 8:59 "Silloin he poimivat kiviä heittääksensä häntä niillä; mutta Jeesus lymysi ja lähti pyhäköstä."
Matt. 12:14-15 "Niin fariseukset lähtivät ulos ja pitivät neuvoa häntä vastaan, surmataksensa hänet. Mutta kun Jeesus huomasi sen, väistyi hän sieltä pois."
Joh. 7:1 "Ja sen jälkeen Jeesus vaelsi ympäri Galileassa; sillä hän ei tahtonut vaeltaa Juudeassa, koska juutalaiset tavoittelivat häntä tappaaksensa."- Anonyymi
Kuten yllä olevista raamatun jakeista huomataan monet suomalaiset toimivat samoin heitä sanottiin metsäkaartilaisiksi.
Tosin oli myös suomalaisia jotka eivät toimineet kristinuskon jumalan tavalla vaan vastasivat vihollisen tuleen tulella eivätkä lähteneet lymyilemään pitkin metsiä tämä varmaankin oli se suomalaisen sankaritarinan pääpointti ettei toimittu raamatun opetusten ja käskyjen mukaan.
- Anonyymi
Hienoa että myönnät kaksinaismoraalisi. Minä olen ollut yli neljä vusoikymmentä syömättä lihaa ollenkaan ja aivoni toimivat erinomaisesti. Lapseni ovat olleet syömättä lihaa koko tähänastisen ikänsä ja yksi sai keväällä peruskoulun päättötodistuksen, jonka keskiarvo oli 9,7.
- Anonyymi
> Ihminen on lihan syöjä ja siksi luotu.
Onko mitään j'ärkevää perustetta uskoa tuota?
Ihminen selviäisi hyvin ilmankin, esim. pelkällä maidolla ja hunajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579507Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh173921Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r313191Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht902506Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142090Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3971991Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421511FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731148Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101125