Jakakaa kokemuksianne läheisen äkillisestä kuolemasta ja miten siitä ikinä voi selvitä? Rakkaani lähti yllättäen ja ennen aikojaan, ei saanut sanoa edes hyvästejä.
Äkillinen kuolema
6
108
Vastaukset
- Anonyymi
Se on ihan kauheaa koita jaksaa kestää
Olen kokenut saman ei sitä voi koskaan tietää
milloin lähdet.kun se tulee omalle kohdalle
Vesilasi ei pysynyt kädessäni ruoka ei maistunut ei mennyt alas laihduin hautajaispäivä ihan kauheaa tuntui että se päivä ei mene mihinkään.ikävä kauhea suru .sanotaan että noin vuosi menee niin suru helpottaa . Vähän on helpottanut mutta kaipaus ja ikävä. Unessa on pari kertaa tullut
Mutta elämä on kuolemista.jaksamisia ja kaikkea hyvää sinulle - Anonyymi
Kyllä se on elämän raskainta aikaa.tuntui että jalat meni alta miksi niin miksi.ei aina voi sitä sanoin kuvailla.vie voimia jos olet työssä hae sairaslomaa .itse olin kuukauden unilääkkeet että sain nukuttua,arkun vierellä sitten sanoin nähdään joskus hyvää matkaa tärisin itkin .mutta kuolemat on kuolemia osanottoni
Olen aina muistellut kaikkea hyviä asioita kuolleesta mitä saimme yhdessä viettää hyvää jatkoa jne. - Anonyymi
samoin kohtalo kosketti minua.mieheni puhui hätäkeskukseen vielä ennen kuin meni pitkälleen sänkyyn ja jäi siihen
- Anonyymi
Jaksamista kaikille jatkoja jne.Niin koskaan ei tiedä kun laitat kotioven kiinni ja kun menet nukkumaan heräätkö??. Miksi kuolemat on niin
ikäviä.tuntuin kuin jyrän alla olisi.itse masennuin
oman lapsen kun hautaa .ja lähiomaisia. Ei sitä ole ikinä unohda Itku tulee nyt tässä kirjottaessa.
mutta meidän on vaan elettävä ja jatkettava
tätä elämää.Hyvää vointia koitetaan jaksaa
- Anonyymi
Kuolema kuuluu elämään, sitä ei läheisemme tai me itse voida välttää. Vanha sanonta: "älä anna auringon laskea vihasi ylle" kannattaa muistaa. Pitää elää niin, että minä hetkenä hyväänsä lähimmäisemme voi poistua keskuudestamme ja silloin ei ole hyvä olla selvittämättömiä asioita tai joutuu elämään omantuntonsa kanssa jäljellejäänyt loppu elämänsä ajan.
- Anonyymi
Hyvin pitkälti se noin onkin, mutta sitten on lääkäreitä jotka eivät ole päteviä ja riistävät rakkaitamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446