Mulla melatoniini 1mg illassa otettuna aiheutti rintakipua ja rintojen vuotamista, sekä suun kirvelyä. Voikohan melatoniini aiheuttaa rintasyöpää?? En kyllä enää ikinä ota melatoniinia, pelottava lääke. Ennemmin valvon vaikka koko yö. Nyt alkaa sivuoireet olla poissa pikkuhiljaa kun en oo ottanu.
Melatoniinin haittavaikutukset?
4
202
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtä hyvin voit lopettaa pullan syönnin. Sen vaikutus on aivansama.
- Anonyymi
Minulla melatoniini aiheuttaa tahatonta erektiota. Onko kellään muulla samaa?
- Anonyymi
Oliko pakkauksessa lääkeohje.Jos oli niin siellä mainitaan haittavaikutukset.Mutta eihän niitä lääkeohjeita tarvitse koskaan lukea.
- Anonyymi
Enpä usko, että melatoniini syöpää aiheuttaisi.
Rinnoista voi tulla nestettä ainakin silloin, jos prolaktiinipitoisuus nousee.
Prolaktiini on joku ( rauhas? ) hormoni.
Mulla nousi aikoinaan prolaktiinipitoisuus käyttäessäni vanhan polven psyykelääkettä nimeltä Klorproman ( larkuksi sanottiin, tulee lääkkeen vanhasta kauppanimestä Larcantile ).
Se aiheutti rintojen vuotamista.
Oon joskus kokeillut melatoniinia itsekin, mutta mulle ei tullut siitä mitään haittoja.
Voi ehkä olla määristäkin kiinni tuleeko jotain haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232