Mulla melatoniini 1mg illassa otettuna aiheutti rintakipua ja rintojen vuotamista, sekä suun kirvelyä. Voikohan melatoniini aiheuttaa rintasyöpää?? En kyllä enää ikinä ota melatoniinia, pelottava lääke. Ennemmin valvon vaikka koko yö. Nyt alkaa sivuoireet olla poissa pikkuhiljaa kun en oo ottanu.
Melatoniinin haittavaikutukset?
4
172
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtä hyvin voit lopettaa pullan syönnin. Sen vaikutus on aivansama.
- Anonyymi
Minulla melatoniini aiheuttaa tahatonta erektiota. Onko kellään muulla samaa?
- Anonyymi
Oliko pakkauksessa lääkeohje.Jos oli niin siellä mainitaan haittavaikutukset.Mutta eihän niitä lääkeohjeita tarvitse koskaan lukea.
- Anonyymi
Enpä usko, että melatoniini syöpää aiheuttaisi.
Rinnoista voi tulla nestettä ainakin silloin, jos prolaktiinipitoisuus nousee.
Prolaktiini on joku ( rauhas? ) hormoni.
Mulla nousi aikoinaan prolaktiinipitoisuus käyttäessäni vanhan polven psyykelääkettä nimeltä Klorproman ( larkuksi sanottiin, tulee lääkkeen vanhasta kauppanimestä Larcantile ).
Se aiheutti rintojen vuotamista.
Oon joskus kokeillut melatoniinia itsekin, mutta mulle ei tullut siitä mitään haittoja.
Voi ehkä olla määristäkin kiinni tuleeko jotain haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847