Komea ulkomainen upseeri huijaa naisia

Anonyymi

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007718100.html

"Aluksi hänen nimensä oli Josh. Myöhemmin Phil. Lopulta katosivat rahat.
Tapahtumaketju sai alkunsa deittisovellus Tinderistä. Lapsiperheen arkea pyörittävä Marja sai viime helmikuussa Tinder-matchin Josh-nimisen henkilön kanssa, joka esittäytyi Yhdysvaltain armeijan upseeriksi.
Englanniksi tapahtuneessa viestittelyssä tuntematon nettikomistus kertoi haaveilevansa muutosta Suomeen sen jälkeen, kun hänen uransa Yhdysvaltain armeijassa päättyy.
Aluksi jutustelu oli ihan tavanomaista. Meni muutama viikko, niin keskustelu kääntyi rahaan ja sen tarpeeseen.
Phil pyysi Marjaa maksamaan Philin tililtä valtavan, noin 500 000 dollarin arvoisen summan, sillä hän kertoi olevansa Irakissa komennuksella, eikä itse päässyt hoitamaan raha-asioitaan. Maksu liittyi Philin hankkimiin lääkintälaitteisiin.
– Pian siirron jälkeen hän pyysi minua siirtämään vielä omalta henkilökohtaiselta pankkitililtäni 7 000 euron "panttimaksun" laitteisiin liittyen, sillä hänen pankkitilinsä siirtoraja oli ylittynyt, ja tili oli lukittuna 12 päivää.
Tullimaksut olivat 12 000 euroa, mutta Marja kertoi Philille pystyvänsä maksamaan vain 5 000 euroa."

Kunhan mies on vaan komea ja varsikin ulkomaalainen ja erityisesti upseeri, niin nainen on myyty.
Yleensähän nainen lypsää rahaa mieheltä, mutta tässä on toisinpäin ja nainen ei vastustele, kunhan mies on komea.
Tämähän sen todistaa, että naiset ovat heikkoina komeisiin mieheiin, eivät vastusta millään tavoin.
Eikä nainen epäile yhtään, vaan maksaa komealle ulkomaalaiselle upseerimiehelle aina, kun tämä pyytää, että pääsee mies suomeen.

"– Hän syyllisti minua ja vetosi tunteisiini. Hän sanoi, etten ilmeisesti enää rakasta häntä."

Niinhän nainenkin syyllistää miestä, jos mies ei naiselle rahaa anna, että et rakasta minua, kun ei rahaa anna.

17

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilanne on siis tasan ja kummatkin hyväksikäyttää toisiaan. Miksi valitat?

      • Anonyymi

        Ei tässä valiteta, vaan kerrottiin totuus, että komeat ulkomaalaiset upseerit huijaavat suomi naisilta satoja tuhansia euroja ja varsikin kurpat on helposti huijattavia, jos tällainen komea mies heitä lähestyy eritoten ulkomaalainen.
        Ei nainen tavikselle tai rumalle miehelle anna edes 1€, jos pyyttää, vaan toteaa, että hanki itte rahas, en ole mikään raha-automaatti, pyh!

        Jos komea mies pyytää, niin nasen käsilaukku aukeaa ja nainen kysyy paljonko laitetaan???


    • Anonyymi

      Eli paljon haukuttu Tinderkin kyllä toimii kunhan mies vaan on riittävän komea ja ulkomaalainen.

    • Anonyymi

      No niiden on pakko ollakkin kun suomalaisen auervaaran voi käydä tarkistamassa. Mutta nää upseerit ja öljyporausinsinöörit on aina jossain afganistanissa tai lautalla täysin tavoittamattomissa. (Oikeasti tietty Nigeriassa tai Intiassa ja kovin kuvastaan poikkeavan näköisiä.)

    • Anonyymi

      Tietenkin mies on komea. Ruma mies ei voi naisia huijtata koska naiset ei lähtis rumaa miestä tapaamaan.

    • Anonyymi

      Luuletko että ne huijatuiksi joutuneet miehet on antaneet rahansa jollekin rumalle "naiselle"? Useimmitenhan ne on miehiä nekin.

    • Anonyymi

      Erikoisinta jutussa on, että miten "tavallista lapsiperheen arkea" pyörittävällä ihmisellä on tosta vaan rahaa siirrellä 500k yhtään mihinkään. OUTOA!!!

      • Anonyymi

        Lues uudelleen


    • Anonyymi

      Hahhahhah. Suominainen...

    • Anonyymi

      Vaikka nimi vaihtui lennossa, ei suominainen tajua mitään, on oikein kun menettävät rahansa huijareille, muuten eivät opi ikinä.

    • Anonyymi

      Menossa maaninen vaihe.

    • Anonyymi

      Miehiä ei niin vaan huijata, kuten naisia.
      Olen saanut monta nigerialais kirjettä sähköpostiin, jossa jokun afrikan heimokuninkaan kaunis ja nuori tytär on perinyt kuolleen isänsä satojen miljoonien dollareiden omaisuuden ja rahat ovat pankkitilllä.
      Samana aikaan rosvojoukko etsii tytärtä ja aikovat varastaa miljoonaperinnön.
      Tytär on erikoista kyllä tulossa juuri sinun maahasi lomalle ja haluisi siirtää rahat väliaikaisesti sinun pankkitilille ja rahansiirrosta pitäisi sinun maksaa muutama kymmpitonni, mutta kuninkaan tytär lupaa, että sitten kun rahat on siirretty ja tytär päässyt suomeen, niin saat omaisuudesta 10% ja rahansiirtomaksun saisit myöskin takaisin.
      Lisäksi bonuksena, saisit vaimon kauniista kuninkaan tyttärestä.

      Tuosta haiskahtaa heti huijaus, eikä miehet mene tuollaisiin vastailemaan.
      Siellä joku Nigerian poika yrittää saada suomi mieheltä rahaa.

      • Kaikillehan noita tulee..


    • Anonyymi

      Naiset on uskomattomia. Jotain 25 vuotta sitten seurustelin rikkaan naisen kanssa. Se niinku osti minulle auton ja kaikkea vaikka en koskaa pyytänyt mitään. Olin aluksi remppaamassa sen omistamaa kartano rakennuksen kattoa ja sitten se vaan jotenkin kiinnostui minusta. Kerran se sitten oli ostanut auton minulle eikä sitä ennen edes puhuttu autoista mitään. Osti se vaatteita, antoi rahaa tuhansia ja vei matkoille. Vajaa pari vuotta olin sen kanssa ja sitten se jätti minut yhtäkkiä.

      • Sulla oli sugarmami...


    • Minusta tuo upseeri tuossa on miinus.

      • Anonyymi

        On, pitäisi olla miljonääri mieluummin.
        Palstanainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe