Näin hän kertoo elämänkerrassaan:
"Luuhasin tuolloin yhden kaverini nurkissa, mutta aina ei ollut varmaa, mistä löytyisi yösija. Menin Kallion pahimpiin räkälöihin ja suuntasin siellä elämää nähneiden ja elähtäneiden keski-ikäisten rouvien pöytiin. Olin sitten heidän seuralaisenaan bissepalkalla."
Nuo samat naiset olivat nuorina bileprinsessoja, joita komeat miehet piirittivät. Keski-ikäinen nainen taas joutuu maksmaan miesten seurasta.
Aleksi Laiho oli keski-ikäisten kurppien maksullinen seuralainen
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin hän sai bissee ja yöpaikan kun ei halunnut mennä sossuun.
Keveät mullat herra Laiholle! - Anonyymi
Vai oikein "bileprinsessoja, joita komeat miehet piirittivät". Tunnetko sä kaikki ne ko. naiset vai? Kai sä nyt tiedät, ettei kaikki naiset ole koskaan kauniita prinsessoja, saati sitten komeiden miesten mieleen? Ihan hyvin hra. Laihon seura on voinut olla koko heidän elämänsä kohokohta.
- Anonyymi
Luultavasti olikin, elämän kohokohta, jos siis herra Laihon tunnistivat. Aika monet miehetki kertoo tarinaa miten on millon kenenkin julkimon kanssa ryypiskelty. Kyllähän tuossa nyt kuitenkin on ollut kyseessä ihan tolkuttoman taitava muusikko, eikä vaikka joku tusinamissi.
- Anonyymi
Olisin minäkin voinut maksaa nuorelle Aleksille. Mut en kyllä ollut itsekään vielä silloin keski-ikäinen.
- Anonyymi
Rahalla ne keski-ikäiset miehetkin naisseuraa saavat, eivät muuten.
- Anonyymi
Kallion kuppiloissa on vuosisatoja vaihdettu ihmiskehoa viinaan, huumeisiin ja rahaan, mikä on inhimillistä ja jopa suositeltavaa.
- Anonyymi
Kuoliko se koronaan?
- Anonyymi
Ei. Pitkäaikaisiin sairauksiin menehtyi.
Olihan se nätti poika.
- Anonyymi
Eli se joi viinaa ja sai naisia. Sama se saako viinan naiselta vai ostaako itse.. Sai naisia.
Täällä muuten ätmit aina välillä ulisevat siitäkin kuinka helppoa naisten olisi tienata rahaa.. No siitä nyt vain oppia..onnistuu se hyvin mieheltäkin.
- Anonyymi
Niinpä. Mut eihän ätmille tuollaiset naiset kelpais.
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Mut eihän ätmille tuollaiset naiset kelpais.
Eipä ne mitään nuoria sexypommeja ole ne miehetkään..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174566
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281500Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221125- 117978
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924