Oletko uskonnollinen ja henkivaltojen vaikutuksessa?

Anonyymi

1Tim.4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja

Saatanan tavoitteet?
Miten saatana toteuttaa sen?
Saatanan toiminta seurakunnissa?

Hep 3:7 Sentähden, niinkuin Pyhä Henki sanoo: Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä,

Ilm 2:7 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.'

Ilm 2:11 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sitä, joka voittaa, ei toinen kuolema vahingoita.'

Ilm 2:17 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'

Ilm 2:29 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"

Ilm 3:6 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'

Ilm 3:13 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'

Ilm 3:22 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos se "Henki" puhuu jonkin karismaattisen sosiopaatin kautta, joka haluaa perustaa uuden yhteiskunnasta eristäytyvän lopunajan uskonpuhdistuslahkon/kultin seuraajilleen, jonka johdossa hän itse on, niin älkää kuunnelko sitä "Henkeä"!

      Tällaisista on ihan tarpeeksi paljon varoittavia esimerkkejä, joten kannattaa tutustua niihin, niin oppii tunnistamaan ne manipulaation keinot, joita nämä sosiopaatit käyttävät.

      • Anonyymi

        Manipulaatio ja aivopesu on todistetusti harvojen valtamedioiden käsissä.
        Monet uskovat tähän ja jopa tanssivat propagandan pillin mukaan.

        Kristinuskoon ei kuuluu manipulaatio mutta lahkolaisuuteen kyllä.
        Esim. adventismi, jehovalaisuus ja mormonismi ovat suurimpia manipulaattoreita. Karta heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Manipulaatio ja aivopesu on todistetusti harvojen valtamedioiden käsissä.
        Monet uskovat tähän ja jopa tanssivat propagandan pillin mukaan.

        Kristinuskoon ei kuuluu manipulaatio mutta lahkolaisuuteen kyllä.
        Esim. adventismi, jehovalaisuus ja mormonismi ovat suurimpia manipulaattoreita. Karta heitä.

        "Kristinuskoon ei kuuluu manipulaatio"

        Ha ha ha...!
        Sosiopaatin kusettama aivopesty puhuu...melleriläinen kenties...?

        Hae apua ja pelasta itsesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kristinuskoon ei kuuluu manipulaatio"

        Ha ha ha...!
        Sosiopaatin kusettama aivopesty puhuu...melleriläinen kenties...?

        Hae apua ja pelasta itsesi!

        Olet valtamedian kusettama.
        Hahhhaaa...!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet valtamedian kusettama.
        Hahhhaaa...!

        Ateistien suosikki rauhauskontoon islamiin kuuluu manipulaatio mutta ei kristinuskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateistien suosikki rauhauskontoon islamiin kuuluu manipulaatio mutta ei kristinuskoon.

        Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi jotain noin pöljää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet valtamedian kusettama.
        Hahhhaaa...!

        Jaa, ja mistähän sen huomaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, ja mistähän sen huomaat?

        Olet väärällä palstalla sinua on kusetettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärällä palstalla sinua on kusetettu.

        Toistat täälläkin tuota papukaijamaista mantraa - otahan lääkkeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärällä palstalla sinua on kusetettu.

        Hieman kaipaisi selvennystä tuo kommentti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistat täälläkin tuota papukaijamaista mantraa - otahan lääkkeesi.

        Kommentti ei ollut tarkoitettu sinulle sivulliselle helluntaihörhölle, ellet sitä tajunnut, enkä ole ennen kuullut tuollaista mantraa "Olet väärällä palstalla sinua on kusetettu.", vaikka olen aika kauan tätäkin palstaa lukenut, joten otahan myös itse ne lääkkeesi, joita olet koko ajan muille tyrkyttämässä, äläkä työnnä lusikkaasi joka soppaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe