Voisinko tehdä rikosilmoituksen ihmisen pouolesta, joka ei itse kykene puolustautumaan. Tämä on ihan sairasta, inhottavaa toimintaa, minua OKSETTAA. Tämä on harkittu murha jos saa jatkua edelleen. Eikö ole enää yhtään hyvää ihmistä olemassa joka tätä vastustaa?
Rikosilmoitus
4
97
Vastaukset
- Anonyymi
Et voi.Ainoastaan voit tehdä ilmoituksen poliisille ja muista jos olet erhtynyt eikä todisteita tuo vastapuoli saa sinun nimesi selville tietenkin. Poliisi ei ota enään nimettömiä ilmiantoja vastaan ollenkaan koska väärinkäytöksiä niin paljon.
- Anonyymi
Et voi hänen puolestaan tehdä, mutta voit tehdä rikosilmoituksen asianomaisista rikoksen tekijöistä.
Entä sitten, jos saavat nimesi tietoon? Voit kertoa heistä kaiken. Viranomaisten tulee saada tietää. - Anonyymi
Miksi et ole ottanut uhriin yhteyttä? Miksi katsot läpi sormien?
Ole sinä se hyvä ihminen. - Anonyymi
Herralla koukut odottaa, kyllä, ne on kirjoitettu. Hävettäisi olla ilmoittamatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764