Minulle tuli tammikuinen elohiiri toiseen kannikkaiseen. Pitääkö tästä olla huolestunut?
Elohiiri kannikassa
17
142
Vastaukset
Joskus ovat todella sitkeitä. Itellä ollut pahimmillaan kuukauden mittainen hiiri silmässä. Sitten on kiva kun näkökenttä tykyttää koko ajan.
- Anonyymi
Epäilen, että se tuli, koska penkinlämmitin oli liian kuumalla. Tuli sen jälkeen.
- Anonyymi
Joo tämä tykyttää kannikassa. En tiedä näkyykö se niin kuin silmässä.
- Anonyymi
Voiko olla, että joulustressi valui p.rseeseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko olla, että joulustressi valui p.rseeseen?
Eli vasen puoli tärisee. Puhelin ei pysy takataskussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vasen puoli tärisee. Puhelin ei pysy takataskussa.
Ei ole tuolla kyllä ennen ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tuolla kyllä ennen ollut.
Väräjää kummasti. Outoa kun sitä ei saa rauhoittumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väräjää kummasti. Outoa kun sitä ei saa rauhoittumaan.
Nyt olis kyllä hienoa, kun sulla olis mies siinä.
Koettaisitte patukkaa kannikoiden väliin. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olis kyllä hienoa, kun sulla olis mies siinä.
Koettaisitte patukkaa kannikoiden väliin. :)Jaa en ymmärrä miten mies elohiirestä hyötyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa en ymmärrä miten mies elohiirestä hyötyisi.
Olishan se uusi kokemus, uudenlaista värinää teidänkin väliin.
Riippuu tietysti kuinka vahvasti nykii.
- Anonyymi
Kauheaa! Nytkin! Koko ajan.
- Anonyymi
Ootko varma, että on just tammikuinen? Ettei vaan se joulukuinen vähän myöhästyny, tai helmikuinen ollu etuajassa?
- Anonyymi
Tämä tuli ensimmäisen ja Loppiaspäivän välissä. Voi ennustaa myös polaaripyörrettä silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tuli ensimmäisen ja Loppiaspäivän välissä. Voi ennustaa myös polaaripyörrettä silloin.
Se ”sininen signaali”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ”sininen signaali”.
Foreca kertoi tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Foreca kertoi tästä.
No helmikuinen se tuskin sitten on. Ei se noin kovasti etuajassa iskis. En silti menis vannomaan, etteikö olis joulukuinen vaan vähän myöhässä. Jos sillä kesti useempi päivä saada kunnon tärinät päälle.
- Anonyymi
Lähtee kun hakkaa tunnin päivässä muovisella (örthex) mattopiiskalla.
Kannattaa olla huolissaan... koska jos se nykii vaan toista pakaraa, niin persuusta tulee ajan myötä toispuoleinen. Kaataa isteuessa kyljelleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402