Kertoisitko naiselle, jos et halua

Anonyymi

Häntä saati ole mitenkn kiinnostunut?

41

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välinpitämättömyys/hiljaisuus paras keino päästä eroon. Tai muu typerä käytös. Näin itse toimin

      • Anonyymi

        Kertoo aika paljon sinusta, jos todella toimit noin.


      • Anonyymi

        Joo. Näin mäkin teen. Pääsee se nainenkin mahdollisista tunteistaan ja kuvitelmistaan kertaheitolla eroon, kun annan itsestäni mahdollisimman vastenmielisen kuvan. Näin saa selkeämmät rajat ihmisten välille eikä tarvii nolostella jatkossa kanssakäymisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Näin mäkin teen. Pääsee se nainenkin mahdollisista tunteistaan ja kuvitelmistaan kertaheitolla eroon, kun annan itsestäni mahdollisimman vastenmielisen kuvan. Näin saa selkeämmät rajat ihmisten välille eikä tarvii nolostella jatkossa kanssakäymisissä.

        Minä naisena myös iljettäville miehille kerron huonoista puolistani ja vastaan epämääräisiä viesteihin.


    • Kohteliastahan se on sanoa, eikä jättää toista roikkumaan. Tärkeintä on miten asian hoitaa.

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Eihän sille nyt mitään voi, jos itse ei kiinnostu toisesta. Sanoa voi kyllä ihan suoraan, mutta ystävällisesti ja neutraalisti. Minkäänlaiselle ilkeilylle ei siinä tilanteessa ole tarvetta tai edes sijaa.


    • Anonyymi

      Ei sitä tarvi edes kunnolla sanoa, kyllä sen vaan tietää jos toinen on kiinnostunut.
      Ja itse ainakin ymmärrän toisen jättää rauhaan.

    • Anonyymi

      Hiljaisuus ja välinpitämättömyys ei ole paras konsti ellet halua saada tuplatylyä takasin.

    • Anonyymi

      Asiat voi ilmaista nätisti, mutta valitettavasti niitäkin on, joilla tarkoitus loukata toista.
      Siihen ei minun ymmärrys riitä.
      Ylimielinen ei saa koskaan olla.

    • Anonyymi

      Ei sitä tarvitse erikseen sanoa. Asian huomaa. Ole neutraali ja vähän välttelevä niin tajuaa itse asian

    • Anonyymi

      Ei tarvitse sanoa.

    • No, jos niin on silloinhan se pitää kertoa rehellisesti, ettei ole kiinnostunut. Eikö?

      • Anonyymi

        Ei tarvi sanoa. Öitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi sanoa. Öitä

        Tietysti tarvii, ettei turhaan kyttää. Öitä. :)


    • Anonyymi

      Et kiinnosta minua, Näen sinut vain ystävänä tai et herätä minussa oikeanlaisia tunteita, En halua sinua, Aiheutat minussa oksennusrefleksin.. ihan mikä vaan lause mikä kertoo että et ole kiinnostunut toimisi ja säästäisi kaikkien tunteita ja aikaa.

      Mutta..

      Todellisuudessa mies on ku*ipää joten joko antaa ymmärtää paremman puutteessa vaikka ei nappaa tai sitten on vaan on hiljaa, välttelee aihetta ja poistutaan vähin äänin. Kysyessä asiasta ei uskalla edes vastata. Tästä käytöksestä tunnistat raukan joka luulee olevansa mies.

      Miehet.

      (On niitä hyviäkin miehiä mutta tämä ei koske nyt heitä)

    • Anonyymi

      Totta kai, mutta se edellyttää myös suoraa kysymystä, eikä pelkkää vihjailua yms. epäselvää.

    • Anonyymi

      Fiksu mies ei naista hauku eikä ilkeile eikä myöskään luulottele asioita vaan puhuu oikean henkilön kanssa, jos on jäänyt joku asia vaivaamaan.

      • Anonyymi

        Tämä!


      • Anonyymi

        Mielikuvitusta keksittyä tarinaa ku muuhun ei ole järkeä. Katso sinne peiliin, sieltä katsoo se unelmien nainen!!!!


    • Anonyymi

      Kiitos heille, jotka kohtelevat naista kunnioittavasti ja kertovat , jos nainen ei kiinnosta. Mukavaa, että on vielä miehiä, jotka arvostavat naisen elämän aikaa roikottamatta tätä epätietoudessa. Naisen voi olla epätietoisena vaikea irrottautua miehestä, jos hänellä on miestä kohtaan tunteita.

      • Anonyymi

        No miks et sitte sano mulle suoraan jos et halua olla mutta mä tiedän että haluat kun olet noin mustasukkainen edelleen vaikkapa ei ole mitään suhdetta nii sä siltikin haluat olla mun kanssa ja kyllä rakastat minua yhtä paljon kuin minä sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks et sitte sano mulle suoraan jos et halua olla mutta mä tiedän että haluat kun olet noin mustasukkainen edelleen vaikkapa ei ole mitään suhdetta nii sä siltikin haluat olla mun kanssa ja kyllä rakastat minua yhtä paljon kuin minä sinua

        Sisä jaksat aina vaan rakastaa


    • Anonyymi

      Jotkut miehet saa kai jopa jonkinlaista tyydytystä, roikottaessaan naista epätietoisuudessa. Vaikka eivät ole kiinnostuneita naisesta. Nauttivat silti ihailusta ja siitä, kun nainen on näin rakastunut ja riippuvainen heistä.
      Etteivät osaa hakea ketään muuta miestä rinnalleen. Tälläiset roikottajamiehet
      haluavat naisen kärsivän tilanteesta. Sadistista ja ilkeää ja raukkamaista.
      Mutta, kuten tiedätte. Tälläisiäkin tyyppejä vaan on!

    • Anonyymi

      Silmälasit ja huonot hampaat pitää nykyiset ripsenpidentäjät ihan tehokkaasti loitolla. Voin kertoa lisää tarinonnin edetessä, en muuten.

    • Anonyymi

      Sanoisin, jos tulee kysymään. Se on silloin vähintä, mut mutuna en tee mitään, koska silloin todennäköisesti menen vikaan oletuksissani. Rohkeasti vain tuttavuutta tekemään, jos siltä tuntuu?

    • Anonyymi

      Parempi olla sanomatta, jokainen täysjärkinen huomaa, kun otat etäisyyttä. Sillä tavalla torjunta selkeämpi, ei tule noloja tilanteita eikä tarvitse selitellä mitään. Naiselta tämä kommentti

      • Anonyymi

        Aika selkärangatonta ja julmaa.


      • Anonyymi

        Näin on miehet toimineet- naiselta tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on miehet toimineet- naiselta tämäkin.

        Minulla oli perjantaina yks mies ja lauantaina toinen. Toinen eli perjantain mies haluaa vielä, lauantaista en tiedä. Vastailee kyllä viesteihin.


    • Anonyymi

      Ei miehen tarvitse, koska nainen tekee asian selväksi, ettei ole kiinnostunut miehestä.
      Nainen kieltäytyy kutsusta ja se on naisen viesti, että ei ole miehestä kiinnostunut.
      Voi naisen kanssa sen jälkeen jutella, muttei mies ole velvollinen enää todistamaan naiselle, ettei ole naisesta kiinnostunut sen perusteella, ettei nainen ole kiinnostunut.
      Mies voi olla kiinnostunut vaikkei nainen ole.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään syytä olla kertomatta. Parempi kertoa reilusti, että ei ole kiinnostunut toisesta, kuin kaverina. Kertomatta jättäminen aiheuttaa ristiriitaisia tunteita toisessa osapuolessa, jos on yhteydessä vaikka ei ole kiinnostunut.
      Kannattaa kaveeraa niiden ihmisten kanssa, jotka ovat omia kavereita. Itse teen näin.

    • Anonyymi

      Kyllä pitää kertoa. Ainoa oikea tapa. Sitten asiat on hyvin.

      • Anonyymi

        Toivoisin, että kertoisit minulle, että et ole kiinnostunut. Minäkään en tavallaan ole, en niin, että muuttaisin elämääni. Tiedän, että jollakin tavalla arvostat minua mutta se ei ole samaa kuin että olisi kiinnostunut. Kestän kyllä kuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin, että kertoisit minulle, että et ole kiinnostunut. Minäkään en tavallaan ole, en niin, että muuttaisin elämääni. Tiedän, että jollakin tavalla arvostat minua mutta se ei ole samaa kuin että olisi kiinnostunut. Kestän kyllä kuulla.

        Ja nimesi on?


    • Anonyymi

      Vaikka se koville ottaakin.

      • Anonyymi

        Lopetetaan tää vaan, koska tästä ei valmista tule. Minä olen muutosvastainen ja kaavoihin kangistunut. Pelkään kaikkea. Pelkään, että jotakin pahaa tapahtuu.


    • Anonyymi

      Vähän riippuu naisesta. Jos hän on itse välinpitämätön ja vähän huono puhumaan mistään, saatan vaan lopettaa yhteydenpidon ja sillä siisti.

      Mitä sitä käyttämään aina itse energiaa miettimiseen ja sanomiseen, jos toinen ei itse vaivaudu tekemään samoin.

      Joillekin taas pitäisi kertoa hirmu sepostus miksi ei kiinnosta. Olen kieltäytynyt arvostelemasta, vaikka kuinka kimputetaan. Harvoin on tarvinnut mitään kovin radikaalia tehdä. Naiset ymmärtävät hyvin tälläiset. Mutta samaa en ole kuullut naisten suusta miehistä. Vaan perässä on roikuttu hermostumiseen asti. Se on älytöntä.

      • Anonyymi

        Vaikka väität, että minä rakastan ja minä ymmärrän, sinä et, haluan jatkaa elämääni oman mieheni kanssa. Hän on minulle tärkeä. Saanhan jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka väität, että minä rakastan ja minä ymmärrän, sinä et, haluan jatkaa elämääni oman mieheni kanssa. Hän on minulle tärkeä. Saanhan jatkaa.

        No mitäpä sun juttus mulle kuuluu?


    • Anonyymi

      Valmaan julmin tapa osoittaa että ei kiinnosta on olla tekemättä mitään.

      Kohteliaampaa on harrastaa seksiä tämän jota ei kiinnosta hänen parhaan naisystävänsä kanssa häneltä salaa ja sitten ilkkuen paljaas mitä teit.

      Joku elokuva joka voi osittain hipaista aihetta: My awkward sexual adventure, kammottava seksiseikkailuna.

    • Anonyymi

      Kerran olen kertonut koska ei tuntunut siltä että halua seurustella. Nainen oli enempi aloitteellinen ja sanoin ettei ole hyvä ajatus seurustella koska olen työtön. Se ei muka naista oliskaan haitannut mutta minua haittasi oikeastaan koska olis ollut epäedullista etten vois antaa samaa panosta kun nainen joka oli töissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3219
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1965
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      191
      1533
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      128
      1433
    5. 80
      1095
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      255
      921
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      859
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      90
      773
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      66
      761
    Aihe