Oopperalaulaja poliisi vastustaa aborttia kaikissa tilanteissa

Anonyymi

22

134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten tuo suhtautuu raiskattujen naisten asiaan? Onko naisen oma syy kun joutuu raiskatuksi? Jos vielä tulee raskaaksi raiskauksen seurauksena niin tuomitaan synnyttämään kiduttajan lapsi. Tuli nyt sammakko poliisin suusta ja oikein rupinen.

• Anonyymi

Keskittyisi vaan laulamiseen..

• Anonyymi

Tuo mies on täysi kusipäälesta ja vielä poliisi,huh!

• Anonyymi

Ihan tyypillinen persupoliisi.

• Anonyymi

Todella hieno poliisi, uskaltaa uljaasti ottaa kantaa!
        Kunniotan todella tätä miestä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitko samaa mieltä jos lestadiolainen nainen ottaisi kantaa abortin puolesta? Siinä yhteisössä se olisi vielä rohkeampaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttääköhän tuo kortsuakaan edes yhdenyönjutuissa?

• Anonyymi

Niin se ailahtelee se yleisön "rakkaus". Vielä jouluna se oli niiiiin iiihhana poliisi ja nyt se ollaan ristiinnaulitsemassa.

Mutta tämä on ihan normaalia yhteiskunnassa jossa lynkkaus alkaa olla muotia hitlerin tapaan.

• Anonyymi

Mainitse etukäteen puhuttu avioehto ja johan mennään aborttia tekemään ....

• Anonyymi

Ei kai se kenellekään yllätyksenä tule että lestadiolaisnaisilla ei ole ihmisoikeuksia?

• Anonyymi

Tässä ei puhuta nyt lestadiolaisuudesta vaan yleisestä asiasta!

Menkää lestadiolaisuussivustolle puhumaan lestadiolaisuudesta.

Luterilaisia tappajia on, luterilaisia abortintekijöitä.
        Vetäkää kaikki luterilaiset rikoksentekijät esille.

On myös luterilaisia abortinvastustajia.

Pysykää asiassa! Keskustelkaa itse asiasta, abortista.

On niin, että abortti on lailla sallittua, samoin homoavioliitot.
        Mutta on silti ihmisiä jotka ovat sitä mieltä. että ne ovat väärin.

• Anonyymi

Mutta se tulee yllätyksenä että vihreiden lapsilla ei ole ihmisoikeuksia. Se raakuus on ihan uutta. Siksi siitä niin paljon keskustellaan täälläkin.
        Ei olla vielä järkytyksestä toivuttu.

Se ilmiöhän rantautui raaimmillaan Suomeen vasta 5 vuotta sitten kun vihervasemmisto ryhtyi tukemaan terroria ja pedofiliaa.
        Toki se on voinut heillä itsellään olla ihailussa jo kauan aikaisemminkin mutta yleisö huomasi sen vasta kun keskustan pääministeri toivotti terroristipedofiilit tervetulleiksi.

Siitä alkoi varsinaiset tuomiot ja tuho, joka ei pääty ennenkuin se on saavuttanut päämääränsä. Ja se päämäärä on köyhä ja kurja kansa.
        Nyt vielä on rikkautta liikaa koska ylpeys huutaa täälläkin lapsenmurhien puolesta.

Mutta ei huuda kauaa.

• Anonyymi

Olen ollut lestadiolaisperheen äidin hautajaisissa. Hän kuoli raskauteen. Lääkärit ehdottivat aborttia tai ehkäisyä jo paria lasta aiemmin, ei suostuttu.

Pahinta oli se kun leskimiehensä sanoi hautajaisissa Jumalan antavan hänelle paremman vaimon.

Lestadiolaisuus on saatanasta.

• Anonyymi

Ennen tehtiin paljon laittomia abortteja äidillenkin monta vähällä oli ettei itse kuollut. Jos nyt abortit kielletään niin naiset teettävät niitä taas laittomasti. Miesten on niin helppo puhua vastustamisesta, kun eivät itse voi olla raskaana. Ja miten helppoa miehen on jättää kantamatta vastuunsa. Nykyisinkin abortti voi josssain tilanteissa olla naisen ainoa mahdollisuus

• Anonyymi

Näitä masentavan kolkossa kyrpäuskonnossa pitkän tikun vetäneitä.

• Anonyymi

Minulle on tehty kaksi aborttia ,oli silloin ainoa mahdollinen ratkaisu. Nyt olen suurperheen äiti.

• Mä en voi sietää oopperalaulua, mutta ei sitäkään sen takia tarvitse muilta kieltää.

• Anonyymi

Abortti voitas kyllä kieltää eikö siinä tapeta sellanen vauva.
      Kyllä noi horot vois ottaa jälkiehkäsy tapletin ennenkuin sikiö kasvaa vauvaksi niin että se pitää abortoida ulos.

• Anonyymi

Nyttemmin eli elokuussa 24 tuo sama tyyppi esiintyy laulamassa maksettuna ohjelmana eveo tv- kanavalla. Sen jälkeen tuli aikuisviihdettä. Eveo lähettää nykyään ihan sitä ihtiään telkkarista illalla. Tuli heti aborttipoliisin laukun jälkeen.

• Anonyymi

Oho..... Eipä muuta irtoa linkistäs, nllo!!!

• Anonyymi

Hän on
      Lesta
      Natsi ja
      Poliisi!

Parasta a-ryhmää! Kultakurkku ja pullistelija.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      140
      2610
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1677
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1523
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe