Aihe

Suomalainen luonne

Anonyymi

Siitä ei päästä minnekkään, suomalainen perusluonne on melankolinen. Toki muitakin on, mutta pääsääntöisesti. Jotain ajatuksia siitä maallikkona. Toki monilla on paremmat tiedot. Se näkyy näillä palstoina kaamosaikana.Nähdään paljon demoneja, jopa leikitään niillä. Todella vaarallista.Nähdään asiat kaasuhitsauslasit päässä. Pölynimurin sähkömoottori pyörii väärinpäin. Koronalla on myös vaikutus asiaan. Yhteisvaikutus on huono. Sen huomaa, kun silmäilee kirjoituksia täällä. On paljon ateistien, krapuloissa kirjoitettuja kirjoituksia. Jätetään ne omaan arvoonsa.

Mutta yleisesti. Mielestäni pikku-, isoviha, sortovuodet, vapaussota, talvi- jatkosota, sotakorvaukset, yöpakkanen ja Oulun profetiat ovat vaikuttaneet paljon suomalaisiin. Kovin paljon ihminen itse ei voi luonnettaan muuttaa. Äkkipikainen ei kovin helpolla muutu. Hengen hedelmät näkyvät vain PH:n vaikutuksesta. Monet heränneet ovat kymmeniä vuosia armon kerjäläisiä, vaikka Jumalan armo täyttää Nivalan pellot ja ojatkin, Ps:108:5. Ei näin. Vielä 80-luvun alussa uskoviakin muutti Australiaan miehityksen pelossa. Pois kauaksi suurvalloista. Melankolinen luonne on jopa opetuksessa vapaissa suunnissa aiheuttanut sen että on ennen julistettu Jumala haluaa minun sairastavan. Ei todella. Ei paranna. Ei näin. En saa PH:n kastetta. Ei näin. Tässä muutamia ajatuksia. Vain asiallisia mielipiteitä. Bara duktiga åsikter.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisää tällaisia aloituksia.

• Anonyymi

Juu. Me, jotka emme ole melankolisia ja jatkuvasti vihaisia tunnemme olevamme täällä vieraita ja muukalaisia.:) Ja se vasta paha juttu onkin, jos uskaltaa sanoa, että usko on positiivinen voimavara.

• Anonyymi

Minä olen äkkipikainen 😞
      On siinä Pyhällähengellä vääntämistä.
      Sitten olen niin villikin.
      Mutta juu, sotavuosiahan syytetään suomalaisten mielialasta sekä sodan jälkeisiä vuosia.

Mekin käymme sotaa, ei lihaa ja verta vastaan vaan henkivaltoja vastaan.
      Muistais vain aina tuon ihtekki 😣

ST

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos Tohmajärvellä

En ole paikkakuntalainen joten jääköön arvailut tekijöistä sikseen, vaikka tiettyyn suuntaan ne on syytä yhdistääkin.. Poliisi sai lauantaina aamuyöl
      Tohmajärvi
      26
      1588