Aihe

Diesel ei pihamaalleni

Anonyymi

Viimeinen niitti oli kun naapuri tuli aamu 7 aikaan omakotitaloni pihalle kysymään että autanko vaihtamaan suodattimet hänen autoonsa kun pakkaset tulossa. Vähän ennen tätä aamua hän ylisti miten vähän täytyy ns preriumia huoltaa ja kuluttavat vähän ja nauroi minun 1.6litraselle vanhahkolle bensiiniautolle.
Nyt oli sitten takaisinmaksun aika, sanoin että minä asun omakotitalossa ja uudessa sellaisessa ja ajan sillä vanhahkolla kalliita huoltoa tarvitsevalla bensa autolla.
menehän tuota edullista huoltamista vaativaa preriumia korjaamaan kerrostalosi pihalle tai korjaamoon, minä en sitä tee ja laitoin oven kiinni.
Siinä se jäi preriumilla huulipyöreänä katsomaan.
Vai että halpaa ajoa ja huoltamista😂, siitä vaan.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa se kaveri vain halusikin tulla ystävällisesti auttamaan sinua käynnistysongelmassasi. Joko virtaa antamaan tai hinaamaan autovanhuksesi pajalle tai paalaamoon....
      Säälistä kun jo hometönösikin huokuu remonttitarvetta ja loppuuu nissanisikaan ei käynnisty. Rahasikin lienevät jo loppu, kun ansiosidonnainen on loppuunkäytetty ja peruspäiväraha ei riitä kuin lauantaimakkaraan ja makarooniin...

• Anonyymi

Joku tekosyyhän se piti olla, jottet loikoilisi sängyssäsi puolille päivin, kun me loikoilusi kustantavat veroamaksavat joudumme työtä tekemään.

• Anonyymi

Ompa surkea paikka omakotitalolle jos on kerrostalo naapurissa, varmaan vielä vuokratalo.

• Anonyymi

Kauanko meni tälläisen omasta mielestäsi ilmeisesti hauskan avauksen keksimisessä?

• Anonyymi

Olipa uskottava juttu. Diiselinkin suodattimet vaihdetaan huolto-ohjelman mukaan. Ei kalenterin tai sää ennustuksen !

• Anonyymi

Semmoisia ne lurkkipellet on, yritetään näyttää ns prerium autolla olevan rikasta mutta onkin todellisuudessa p. a😂

• Anonyymi

Sen näkee yleensä asumisesta miten menee, ei autosta eikä ainakaan diisseli sellaisesta, nimittäin tunnen useita henkilöitä joilla on kalliit autot mutta ku on jotakin vähänkin isompaa ostamista, kuten heille uusi puhelin niin ollaan kysymässä lainaa siihen.
      No tapansa kullakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      624
      30396
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      308
      22604
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14131
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11245
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8339