Viimeinen niitti oli kun naapuri tuli aamu 7 aikaan omakotitaloni pihalle kysymään että autanko vaihtamaan suodattimet hänen autoonsa kun pakkaset tulossa. Vähän ennen tätä aamua hän ylisti miten vähän täytyy ns preriumia huoltaa ja kuluttavat vähän ja nauroi minun 1.6litraselle vanhahkolle bensiiniautolle.
Nyt oli sitten takaisinmaksun aika, sanoin että minä asun omakotitalossa ja uudessa sellaisessa ja ajan sillä vanhahkolla kalliita huoltoa tarvitsevalla bensa autolla.
menehän tuota edullista huoltamista vaativaa preriumia korjaamaan kerrostalosi pihalle tai korjaamoon, minä en sitä tee ja laitoin oven kiinni.
Siinä se jäi preriumilla huulipyöreänä katsomaan.
Vai että halpaa ajoa ja huoltamista😂, siitä vaan.
Diesel ei pihamaalleni
7
76
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa se kaveri vain halusikin tulla ystävällisesti auttamaan sinua käynnistysongelmassasi. Joko virtaa antamaan tai hinaamaan autovanhuksesi pajalle tai paalaamoon....
Säälistä kun jo hometönösikin huokuu remonttitarvetta ja loppuuu nissanisikaan ei käynnisty. Rahasikin lienevät jo loppu, kun ansiosidonnainen on loppuunkäytetty ja peruspäiväraha ei riitä kuin lauantaimakkaraan ja makarooniin... - Anonyymi
Joku tekosyyhän se piti olla, jottet loikoilisi sängyssäsi puolille päivin, kun me loikoilusi kustantavat veroamaksavat joudumme työtä tekemään.
- Anonyymi
Ompa surkea paikka omakotitalolle jos on kerrostalo naapurissa, varmaan vielä vuokratalo.
- Anonyymi
Kauanko meni tälläisen omasta mielestäsi ilmeisesti hauskan avauksen keksimisessä?
- Anonyymi
Olipa uskottava juttu. Diiselinkin suodattimet vaihdetaan huolto-ohjelman mukaan. Ei kalenterin tai sää ennustuksen !
- Anonyymi
Semmoisia ne lurkkipellet on, yritetään näyttää ns prerium autolla olevan rikasta mutta onkin todellisuudessa p. a😂
- Anonyymi
Sen näkee yleensä asumisesta miten menee, ei autosta eikä ainakaan diisseli sellaisesta, nimittäin tunnen useita henkilöitä joilla on kalliit autot mutta ku on jotakin vähänkin isompaa ostamista, kuten heille uusi puhelin niin ollaan kysymässä lainaa siihen.
No tapansa kullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2089727Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen404483Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1244027Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1103912- 2193577
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik402994Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1561547Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its741432- 901224
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151191