Moni litteän maan kannattaja on kääntäny Trumpille selän

Anonyymi

Litteän maan kannattajat ovat olleet tunnetusti Trumpin takana. Viime aikaiset tapahtumat ja Kongressi-talon valtaamiset ovat saaneet useimmat litteän maan kannattajat kääntämään selkänsä Trumpille.
Litteän maan kannattajat ovat toki yhä rebublikaaneja, mutta nyt tämä rebublikaaninen puolue uhkaa hajota trumpisteihin ja perinteisiin rebublikaaneihin.

Rebublikaaneissa litteän maan kannattajille on ollut aina tilaa. Niin olisi trumpilaisuudessakin, mutta useat flättärit ovat tympääntyneitä trumpin ylimielisyyteen ja pöyhkeilevyyteen. Toki Trumpinki takana on vielä paljon flättäreitä, mutta useimmat eivät enää seiso Trumpin takana. Flättärit toki ovat huolissaan, että demokraatit hyötyvät Trumpin sekoiluista. Demokraatit taas saattavat laittaa flättärit ahtaalle. Tätä monet flättärit pelkäävät. Heitä harmittaa suunnattomasti Trumpin sekoilut, kun muuten hänessä olisi paljon hyvääkin.

Itsekin flättärinä olen aiemmin ihaillut Trumpia, mutta viime öisen jälkeen en enää. Trumpin puheiden vuoksi eilinen kauhunäytös kävi toteen. Trump täytyisi saattaa pian viralta, jotta rebublikaanit säilyttäisivät edes jonkinlaiden luotettavuuden ja säästyisi hajoamiselta. Trump on itse syypää siihen, että flättäreitä odottaa kovat ajat. Yhä useampi pyrkii kaikin voimin debunkkaamaan flättärien tiedot keinoja kaihtamatta. Kuten tiedämme, usein enemmistö tuppaa voittamaan, vaikka olisivatkin väärässä. Ja onhan enemmistö väärässä, sillä maa ei ole edelleenkään pallo!

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten muka lättämaauskovaisella olisi vaikeuksia jatkaa Trumpin kannattajista? Maa on litteä samalla varmuudella kuin Trump ja republikaanit saivat murskavoiton kaikista todisteista huolimatta. Kunnon foliopipo ei anna tosiasioiden hämätä itseään.

      • Anonyymi

        Trump on menettänyt uskottavuutensa. Vaikka Trump olisikin oikeasti voittanut vaalit, niin ei se oikeuta häntä lietsomaan tuollaisia kapinoita. Trump on viljellyt ympärilleen aivan liikaa vihaa. Itse litteän maan kannattajana en hyväksy yletöntä vihaa, oli se sitten kuinka ”aiheellista”. Trump kyllä pitää mielellään kannattajien joukossa myös flättärit, mutta me flättärit taas emme näe enää Trumpissa mitää sellaista, jonka vuoksi hän kykenisi johtamaan Yhdysvaltoja tai mitään muutakaan maata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump on menettänyt uskottavuutensa. Vaikka Trump olisikin oikeasti voittanut vaalit, niin ei se oikeuta häntä lietsomaan tuollaisia kapinoita. Trump on viljellyt ympärilleen aivan liikaa vihaa. Itse litteän maan kannattajana en hyväksy yletöntä vihaa, oli se sitten kuinka ”aiheellista”. Trump kyllä pitää mielellään kannattajien joukossa myös flättärit, mutta me flättärit taas emme näe enää Trumpissa mitää sellaista, jonka vuoksi hän kykenisi johtamaan Yhdysvaltoja tai mitään muutakaan maata.

        Litteän maan kannattaja on yhtä älykäs kuin yksisarvisten kannattaja, onneksi me älykkäät tiedämme elävämme maapallolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Litteän maan kannattaja on yhtä älykäs kuin yksisarvisten kannattaja, onneksi me älykkäät tiedämme elävämme maapallolla.

        Yksisarvishoidoista on moni saanut avun. Itse en varsinaisesti usko yksisarvisiin, mutten minä niitä hörhöinä pidä, jotka uskoo. Moni mun tutuista uskoo. Minulle on tärkeää tunnistaa maan oikea muoto, koska se on tie kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Koko keho voi paremmin, kun on sinut totuuden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksisarvishoidoista on moni saanut avun. Itse en varsinaisesti usko yksisarvisiin, mutten minä niitä hörhöinä pidä, jotka uskoo. Moni mun tutuista uskoo. Minulle on tärkeää tunnistaa maan oikea muoto, koska se on tie kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Koko keho voi paremmin, kun on sinut totuuden kanssa.

        Jokainen joka uskoo yksisarvisiin tai yksisarvishoitoihin on hörhö.
        No sitten jos olet älykäs ja tunnistat maan muodon, niin loistavaa!


    • Anonyymi

      Eli oliko tässä nyt taas klassinen "paljon melua tyhjästä" tapaus. 4 vuotta vaahdotaan suureen ääneen jostain kaikissa mahdollisissa paikoissa ja sitten yht äkkiä muutetaan mieltä ja ollaankin eri mieltä.

      Sillä tavalla toimii ihminen, joka on helposti huijattavissa. Mieli muuttuu nopeasti, kun tuuli kääntyy.

    • Anonyymi

      Miten nämä Trump ja litteä maa edes liittyvät toisiinsa kertokaapa?

      • Anonyymi

        Koska jo Raamatussa sanotaan että Usko siirtää vuoria, tarkoittaa se että riittävällä uskolla Maapallo muuttuu myös lituskaksi.

        Mutta nyt se usko siis horjuu, ja Maa joka oli jo hieman litistynyt palasi aiempaan muotoonsa, palloksi.


      • Anonyymi

        Molemmat hämäävät typäreitä.


      • Anonyymi

        No siten, että flättärit ovat jenkeissä järkiään tukeneet Trumpia. Sen sijaan itse Trump ei liene flättäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska jo Raamatussa sanotaan että Usko siirtää vuoria, tarkoittaa se että riittävällä uskolla Maapallo muuttuu myös lituskaksi.

        Mutta nyt se usko siis horjuu, ja Maa joka oli jo hieman litistynyt palasi aiempaan muotoonsa, palloksi.

        Ei maa millään uskolla litteäksi muutu, ku se on jo sitä!


    • Anonyymi

      Litteän maan kannattajat uskoivat varmasti, että maapallon reuna on Valkoisessa talossa ja menivät sisälle katsomaan että onko.

      Hmm...Jos maapallo on litteä niin silloinhan maapallollakin on selkä. Kuten myös vatsa. Amerikkalaiset asuvat luultavasti siellä kaljamahan puolella. Elintasovatsa. Olisiko Pohjois-Korea jossain persereiässä sitten. Luultavasti.

      Tämän ruumiinosan olemassa olo mahdollistaisi myös sen, että maapallo voi aiheuttaa itsekin päästöjä. Turha siitä on ihmistä syyttää.

      No joka tapauksessa tällöin myös maapallo voisi kääntää omille kannattajilleen selän. Uskon myös että litteän maan kannattajien aivot ovat litteät.

    • Anonyymi

      Trump on pallopää. Miksi kukaan flättäri uskoisi sanakaan tuon huojarin puheista. Mieshän perusti jonkun avaruushallinnon. Aloittaja on trolli.

      • Anonyymi

        Trump on pallopää, se tiedetään. Trump ei myöskään ole uskovainen, sekin tiedetään.
        Trump vain osaa jotenkin vedellä oikeista naruista, jotta saisi uskovaiset ja myöskin flättärit taakseen.
        Trump ei myöskään usko itse Q-lähteisiin eikä mihinkään Deep Stateen. Mutta hänelle kelpaa oikein hyvin se, että on tällainen liike, joka jumaloi Trumpia.
        Trump haalii ympärilleen kaikki, joita on aiemminkin vedetty enemmän ja vähemmän nenästä. Miksi? No kun he ovat juuri niitä parhaiten nenästä vedettäviä. Siksi Trumpin takana on poikkeuksellisen paljon myös flättäreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump on pallopää, se tiedetään. Trump ei myöskään ole uskovainen, sekin tiedetään.
        Trump vain osaa jotenkin vedellä oikeista naruista, jotta saisi uskovaiset ja myöskin flättärit taakseen.
        Trump ei myöskään usko itse Q-lähteisiin eikä mihinkään Deep Stateen. Mutta hänelle kelpaa oikein hyvin se, että on tällainen liike, joka jumaloi Trumpia.
        Trump haalii ympärilleen kaikki, joita on aiemminkin vedetty enemmän ja vähemmän nenästä. Miksi? No kun he ovat juuri niitä parhaiten nenästä vedettäviä. Siksi Trumpin takana on poikkeuksellisen paljon myös flättäreitä.

        Ja tosta Q-lähteestä vielä. Kukaan ei tiedä, kuka sen takana on. On ounasteltu, että se taitaa olla Trump itse. Jos on, niin on kyllä salakavala huijari tämä mies. Se, kuka QAnonin takana on, ei kuitenkaan tiedetä. On vain spekulointeja siitä. Osa flättäreistäkin on ottanut osia QAnonista ja muokanneet niitä omaan maailmankuvaan sopiviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tosta Q-lähteestä vielä. Kukaan ei tiedä, kuka sen takana on. On ounasteltu, että se taitaa olla Trump itse. Jos on, niin on kyllä salakavala huijari tämä mies. Se, kuka QAnonin takana on, ei kuitenkaan tiedetä. On vain spekulointeja siitä. Osa flättäreistäkin on ottanut osia QAnonista ja muokanneet niitä omaan maailmankuvaan sopiviksi.

        Q oli joku nettiin kirjoitteleva hörhö. Todennäköisesti jo kuollut huumeisiin tms. ja tuollaista sekopäätä ihmiset seuraavat ja juttuihin uskovat 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump on pallopää, se tiedetään. Trump ei myöskään ole uskovainen, sekin tiedetään.
        Trump vain osaa jotenkin vedellä oikeista naruista, jotta saisi uskovaiset ja myöskin flättärit taakseen.
        Trump ei myöskään usko itse Q-lähteisiin eikä mihinkään Deep Stateen. Mutta hänelle kelpaa oikein hyvin se, että on tällainen liike, joka jumaloi Trumpia.
        Trump haalii ympärilleen kaikki, joita on aiemminkin vedetty enemmän ja vähemmän nenästä. Miksi? No kun he ovat juuri niitä parhaiten nenästä vedettäviä. Siksi Trumpin takana on poikkeuksellisen paljon myös flättäreitä.

        Juuri näin.

        Trump on markkinamies joka myy sakille NWO:ta molemmilla käsillä ja kansa vain taputtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Q oli joku nettiin kirjoitteleva hörhö. Todennäköisesti jo kuollut huumeisiin tms. ja tuollaista sekopäätä ihmiset seuraavat ja juttuihin uskovat 😂

        Olisihan tuo Q voinut toisaalta edes älytä tuotteistaa itsensä. No ehkei halunnut. Kirjoitteli ilmaiseksi nettiin.

        Olisi kirjoitellut kirjoja niistä viesteistään, niin hän olisi nyt monimiljonääri. Salaliittosakki olisi takuulla ostanut niitä.


    • Anonyymi

      Talloiko Trump ne maan rakoon, vai mattoinako littanoita käytti...?

    • Anonyymi

      Onko Huhtasaari tehnyt samoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3628
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1746
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1234
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe