PunaVihreät ovat niin " puhtaita kuin pulmuset". Verisin ideologia maailmassa. Historia kertoo heistä kaiken. Passaa siinä huudella vieraisiin pöytiin.
PerusSuomalaisissa se vaan aina on vika....kun kuuntelee PunaVihreitä
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreät ja vasemmisto pitää meteliä haukkuu, maalittaa ja kiusaa muita pitääkseen huomion pois heidän omasta verisestä historiastaan.
PunaVihreät pyrkivät tekemään oikeutusta omalle verenvuodatukselleen. - Anonyymi
Pääsi on pahasti hajalla, pahoitteluni 🤣🤪🤣
- Anonyymi
Sokea ei näe. Ota lääkkeesi Punikki. !
- Anonyymi
Persu-uhriutumista ja märinää taas joka paikka tukossa. Hommatkaa nyt jonkinlainen selkäranka.
- Anonyymi
Paremti uhri kuin vertavuodattava Stalinisti.
- Anonyymi
Vihreät aiheuttaneet eniten väkivaltatapauksia viime vuonna
https://www.youtube.com/watch?v=eCezgF5JWr0 - Anonyymi
Valitettavasti vihervasemmistolke on tyypillistä syyttää muita omista virheistään. Oli huvittavaa tänä aamuna kuunnella Haaviston kommentointia jenkkien tilanteesta. Hän puhui lakien noudattamisesta ja oikeusvaltiosta.
Surkuhupaisaa ulkoministerin suusta, joka itse rikkoo lakia.- Anonyymi
Rikollinen kehottaa muiden noudattamaan lakeja, jotta itse saa vapaasti tehdä rikoksia kenenkään estämättä.
- Anonyymi
Joko Haavisto on lähtenyt. ?
- Anonyymi
Hallitus on vihreiden rikollisten komentopaikka. Sieltä on hyvä tehdä rikoksia yhteikunnan rahoittamana. Ei ne minnekkään sieltä lähde, ennen kuin paikalle saapuu Eugen Schauman toinen.
- Anonyymi
Niin Vihervasurit on lain yläpuolella. Heidän kaikki turhautuneisuun ja välivalta on aina jotenkin maagisesti oikeutettua
- Anonyymi
Suomen demokratia on muuttunut homo
DIKTATUURIKSI.Valtakunnansyyttäjä syyttää ihmisiä,jotka toimivat kirkon
järjestys sääntöjen mukaan.Demogratia
pyrkii äänelleen kirkon raamatun sisällön
uusiksi,se jos mikään on vihapuhetta.Hävetkää Demuajat. - Anonyymi
Suomi on kerran ajautunut sisällis-sotaan
,jos siitä ei opita ,vaan yritetään pakkokasvattaa pallit puin puolelle,niin
kyllä otetaan uusiksi ,koska sitä saa mitä
tilaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941