eikä vaan itse äijää, ja hänen höpötyksiään. Yle ja feministit ovat koko ajan keskittyneet vain itse Trumpiin henkilönä, ja haukkuneet häntä. Mitään hyvää ei haluta sanoa.
Mitä Halla-aho nyt sanoo:
"– Niin. Olen monessa yhteydessä todennut sen, että huomio kiinnittyy Trumpissa liikaa hänen tyyliinsä ja esiintymiseensä, mistä tietysti voidaan olla montaa mieltä, ja mistä itsekin olen esittänyt välillä kriittisiä huomioita. Mielestäni Trumpin voitto 2016 oli todella parasta, mitä Yhdysvalloille saattoi siinä tilanteessa tapahtua. Se oli vastareaktio hurmokselliseen kulttuurivasemmistolaisuuteen, joka oli pitänyt valtaa Yhdysvalloissa, kuten muuallakin lännessä vuosikausia.
– Sitten jos ihan poliittisia asiakysymyksiä ajatellaan, niin Trump edisti monia hyviä tavoitteita, joista osa varmaan periytyy myös hänen seuraajilleen, tärkeimpänä se, että hän nosti Kiina-nimisen kissan pöydälle eli sen taloudellisen maailmanvalloitusprojektin ja toimi päättäväisesti sitä vastaan."
– Olen aika paljonkin pettynyt Trumpin ilmeiseen kyvyttömyyteen ymmärtää sitä, että hän on hävinnyt vaalit. Se on uskoakseni ollut vahingollista myös republikaanipuolueen menestykselle vaaleissa. Ja sillä on ehkä suurempi merkitys käytännön politiikkaan kuin sillä, että Trump hävisi presidentinvaalit.
En olisi liian huolissani kuitenkaan Trumpin puheista, kun meillä on viime marraskuusta lähtien pohdittu sitä, että jos Trump kieltäytyy tunnustamasta tappiotaan, niin johtaako se jonkinlaiseen poliittiseen kriisiin tai uhkaako se demokratiaa. Ei tietenkään uhkaa. Jos Trump kieltäytyy eroamasta, niin hänet kannetaan ulos valkoisesta talosta."
Vainko Halla-aho pystyi katsomaan Trumpin pressakautta, kokonaisuutta
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän näin jännää seuraavaksi?
- Anonyymi
Jos ei Halla-aho ala nyt kääntämään kelkkaansa trumpin asiassa, niin ei hyvä heilu. Ainakaan seuraavissa vaaleissa. En yleensä ole seurannut poliittisia kannanottoja, mutta jos persut tosiaan ovat olleet trumpin sekoilujen puolella, niin voi hyvät hyssykät.
Käyttäkää nyt vihdoin järkeänne. Voi sitä silti olla kotimaan puolestapuhuja ja maahanmuuton vastustaja, mutta ehdoton EI tuollaiselle hullulle.- Anonyymi
Trumpin kausi on ohi, etkö huomaa?
- Anonyymi
Hyviäkin juttuja Trumpin kaudella on tapahtunut, mutta ei yle ole halunnut niistä kertoa.
- Anonyymi
ano 17:23 kerroppa mitä.
- Anonyymi
Halla-aho totesia aikaisemmin että ei kykene ennustamaan tulevaisuutta. Nyt paljastui, että Sivari ei ymmärrä menneisyyttäkään.
Trump jakoi maan ja ehkä Halla-aho toivoo samaa Suomelle, jotta saisi maamme Venäjän alaisuuuteen? - Anonyymi
Suomen demokratia naulitsi ristille halla
ahon ,kun hallitusta muodostettiin.Syy on
homokultin,joka pyrkii valtakunnan syyttäjän
avulla kirjoittaa raamattuun omia säkeitä
,eikä kuuntele kirkkokansan ääntä Päiviä. - Anonyymi
Onko tosi,että suomen demokratia puoltaa
homoja niin paljon,että kirkon järjestys sääntöjen rikkomiseen kannustetaan papistoa.Media huutaa tosiuutista mies
synnyttää. - Anonyymi
Voiko Marin hyväksyä rikollisen ministerin,silti tekemättä rikosta demokratiaa ja äänestäjiä kohtaan?
- Anonyymi
Voiko tytär äitisuhde olla niin vahva,että
katsotaan rikosta ohi sormien.- Anonyymi
?????????????????????????????????????? Mitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795266- 604872
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963784- 522790
- 222327
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531104