Suolisto on reistaillut ja radiossa on kiivaasti mainostettu kyseisiä ummetuslääkkeitä? Millaisia kokemuksia nuista on?
Precosa vai Daegolax? Kokemuksia
8
2925
Vastaukset
- Anonyymi
Precosa on käsittääkseni enemmänkin tarkoitettu ripuliin kuin ummetukseen.
Ummetukseen olevissa lääkkeissä on paljonkin vaihtoehtoja.
On veteen sekoitettavana jauheena nimillä Movicol, Pegorion, Smart Lax ym.
Rakeita on Agiocur.
Laxoperonia on nesteenä ja kuulina.
Sitten on jauhetta nimeltä ViSiblin.
Toilaxia on ainakin tabletteina.
Apteekista kun kyselee niin selviää parhaiten.
Yleensä itselle sopivin löytyy kokeilemalla useampia eri tuotteita.- Anonyymi
Daegolax toimii radiomainoksen mukaan sekä ripuliin että ummetukseen. Daegolax pilleri on golf pallon kokoinen kuula joka syödään siinä tilanteessa kun on ummetusta. Ripulin ollessa kyseessä se sujautetaan peräaukkoon.
- Anonyymi
Itse testasi kaikkia ja tuli väkivaltainen ripuli tilanne. Oiskohan ollu syynä koska kokeilin kaikkia lääkkeitä yhtäaikaa. Itselle sopivin on Dagolax tuoteperheen peräaukon kautta nautiva ummetus lääke.
- Anonyymi
Itse olen kärsinyt kroonisista vatsa vaivoista melkein koko ikäni. Monenlaisia lääke valmisteita olen nauttinut ja olen tullut siihen tulokseen että paras kokemus ja vaikutus on Daegolax lääkevalmisteella. Raju ripulointi voi aiheuttaa haavaumia ja ilkeää punoitusta pers silmään. Siihen olen laittanut Daegolax anal pulver jauhetta joka rauhoittaa ja laskee pers silmän ph-arvon neutraaliksi. Sit voi pyyhkäistä ilman väkivaltaisia kipuja.
- Anonyymi
Tuo daegolax on ainakin omasta mielestä vähän liian tehokas ja arvaamaton. Vaikutusaika on 1-48 tuntia eli et voi tietää tarkasti milloin vaikutus tapahtuu. Ja se tapahtuu nopeasti, siinä ei kerkeä housuja laskea tai saati kerkeä vessaan. Hieman kiusallista julkisilla paikoilla ja kotonakin tulee ylimääräistä sotkua.
- Anonyymi
Vi-Siblin on minulla auttanut ummetukseen. Se mikä yhdellä auttaa ei tietenkään auta välttämättä toisella. Silti suosittelen kokeilemaan Vi-Sibliniä (pelkästään oman kokemukseni kautta).
- Anonyymi
Daegolax tyhjentää suoliston lisäksi pääkopan aivosoluista. On stydiä kamaa ja aiheuttaa pahaa riippuvuutta. Ihme jos joku suostuu vielä kirjoittamaan Daegolax-reseptin.
- Anonyymi
Löysin paketin ukin vanhoja Daegolax pillereitä 70 luvulta ja otin pari ummetukseen. Se aiheutti välittömän väkivaltaisen ripuli epidemian. En suosittele välttämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902