Aihe

Surkeimmat TV-ohjelmat

Anonyymi

Mun mielestä
Putous
Stand up
Huutokauppakeisari
Mielensäpahoittaja’
Kaikki missä Vappu Pimiä tai Anni Hautala on mukana.

20

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Listaan voi lisätä
      Vain elämää

• Anonyymi

Listaan voisi lisätä kaikki mainoskanavien ohjelmat missä ja joissa lälkiliitteenä Suomi

• Anonyymi

Joo ja myös kaikki missä on Heikki Pasonen tai Mikko Leppilampi.

• Anonyymi

Ja sitten fitnes 2020/2021. Siinä vasta paska ohjelma.

• Anonyymi

Ainoa hyvä on
      Pitääkö olla huolissaan.

• Anonyymi

Juuri kaikki nämä ohjelmat katson aina, jotta pääsen valittamaan. Ei ole mitään muutakaan katsottavaa.

• Anonyymi

Kaikki missä on liitteenä Suomi.

Pitääkö olla huolissaan ainoa ohjelma jonka voi katsoa.

• Anonyymi

Kyllä se tosiaan on niin että melkein kaikki Suomalaiset sarjat on täyttä paskaa.

• Anonyymi

Kaikki missä Mikko Leppilampi on mukana

• Anonyymi

Kyllääääää!!!!!! LEPPILAMPI, PIMIÄ, HAUTALA, KURONEN. Hautala taas Me Naisissa vasta vauvan saanut haluaa jo huutamaan radioon. Muusikko koti-isäksi ja Anni etsimään jo uutta ydinperheen isäehdokasta 🇫🇮☃️🎄🛷👌🐐🎅🌟😮😏😬😱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllääääää!!!!!! LEPPILAMPI, PIMIÄ, HAUTALA, KURONEN. Hautala taas Me Naisissa vasta vauvan saanut haluaa jo huutamaan radioon. Muusikko koti-isäksi ja Anni etsimään jo uutta ydinperheen isäehdokasta 🇫🇮☃️🎄🛷👌🐐🎅🌟😮😏😬😱

Hei sellainen ohjelma kun Kielletty rakkaus kehiin ja Anni Hautala uudelleen kehiin ottakoon oman tai Anna Puun vamppitarinaan.

• Anonyymi

Nolointa oli patja hahmo. Vielä mainittiin että omistettu putous orkesterin katja laulajalle. Katsokaa katjan ilmettä...
      Toinen ärsy oli päivi viemää. Ei tainnu ymmärtää tehtävää.

Mitähän lauantaina puoli kasi tulee muilta kanavilta?

• Anonyymi

Hymy pyllyyn.SuomiLowe.Sohvaperunat.Puoliseitsemän.
      Kummeli.Peltsi .Siskonpeti.Pirjo.Jenni.Aupairit.
      Tuubi.Kingi.Putous.Kuutamolla.
      Kaikki 80 asunnonstailausohjelmaa.100 sopansotkemis / taikinanvatkaamisohjelmaa.
      Sitten nämä jenkkiformaatit joista on tehty vielä surkeampia suomipaskoja,
      joissa on samat naamat vinkumassa ja kitisemässä.nämäkö muka viihdettä.
      Ketä kiinnostaa katsoa samanillan aikan 10,mentä ohjelmaa,joissa on samat naamat
      koheltamassa.

• Anonyymi

Tv-tarjonta on niin täyttä sontaa että ei sitä ilkeä katsoa. Eilen en katsonut mitään ja aikaa säästyy paljon muuhun. Taidan luopua koko tvstä. Näitä Putouksia sun muita hölötyksiä mainostetaan jo etukäteen, minä vain en satu tykkäämään tuosta viihteen lajista.

• Anonyymi

Näin ne mielipiteet eroo toisistaan.
      Minä taas tykkään kaikista remppaohjelmista kuten esim. Kotoisasta, Talot huokuvat historiaa, Antikduellen, Tanskalainen Maajussi, se norjalainen Nikkari, Unelmakoti ja kaikki Puutarha ohjelmat.

Puheohjelmista katson Arto Nybergin. En ikinä mitään muita, no, paitsi yhdet uutiset kerran päivässä.

Minä en katso ikinä K16 leffoja, inhoan väkivaltaa, en tykkää sairaalasarjoista, näen painajaisia kauhuleffoista, joten kaikki kauhuleffat, keskitysleiri-jutut, tohtori Paise- lihavuus - parisuhde - BB:t tempparit- hääpuvut/morsiamet, selviytyjät sun muut ihmissuhdesotkuihin liittyvät jäävät mulla automaattisesti katsomatta.

• Anonyymi

Iholla. Kaikki vatipäitä.

• Anonyymi

Ehdin jo iloita uudesta Ivalo sarjasta. Turhaan, Leppilampi on sielläkin....

• Anonyymi

Sama täällä ja toinen Kuustosista..... Ei katota ☃️🇫🇮😬

• Anonyymi

Huutokauppakeísari on hyvä kun näkee vanhoja nostalgisia tavaroita.

• Anonyymi
      UUSI

ikinaama leppilammen ohjelmia en kato

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      236
      16131
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13605
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      9611
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      44
      6823
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      262
      4105