Aihe

Halla-aho on selittelyn mestari

Anonyymi

Halla-aho on taas kerran osoittanut visionäärisyytensä. Hän kirjoitti vuonna 2019 Donald Trumpin olevan parasta, mitä Yhdysvalloille ja länsimaailmalle on tapahtunut pitkään aikaan. Ja oikeassa oli: Trumpin ansiosta demokraatit saivat värisuoran eli presidenttiyden, senaatin ja kongressin. Heti alkoi "mestarin" selittely. Onko mestari sittenkin vain selittelyn mestari? https://www.is.fi/politiikka/art-2000007724594.html

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommunistien piti valloittaa koko maailma, mitäs nyt, kommunitit on haudattu, mutta joku onneton yrittää suomessa synnyttää sitä uudelleen. Kansanedustaja Kontula kuulemma !

• Anonyymi

Kepun piti valloittaa kaikki suomen kaupungit, ei onnistunut ja Kepu tekee puolueena mahalaskun vaaleissa !

• Anonyymi

Meinaatko että persuaatteella on kommunismin kohtalo? Ainakin yhtä kaukaa todellisuudesta molemmat ovat.

• Tuotahan se on ollut tuolla pöykyllä koko ajan. Ensin hutkitaan ja sitten selitellään..ja hölmöt uskoo.

• Anonyymi

Seliseli-Halla-aho on joutunut koko poliittisen selittämään ison osan sanomisistaan jälkikäteen uusiksi. Mm. ne kirjoitukset, joista hän sai tuomion, puheet ilmastonmuutoksesta, nyt nämä Trump-puheet. Hän on tyyppiesimerkki nilkistä, joka huutelee piilosta ja jäätyään kiinni, yrittää selitellä itsensä vapaaksi.

• Vähän niin kuin Suomen Tramppi. Ensin kiihottaa kannattajat rikolliseen toimintaan. Sitten tulee pupu pöksyyn ja tuomitsee teon.

• Anonyymi
        lötkö kirjoitti:

Vähän niin kuin Suomen Tramppi. Ensin kiihottaa kannattajat rikolliseen toimintaan. Sitten tulee pupu pöksyyn ja tuomitsee teon.

Kaikkia niitä ei tarvitse edes kannustaa rikolliseen toimintaa, kun ovat jo valmiiksi rikollisia. Muun muassa Halla-aho itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      346
      25126
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14239
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11753
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      110
      8752
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      548
      6022