Aihe

Käyttämällä "ilmaista" sovellusta sinä olet tuote.

Anonyymi

Ei ole ilmaisia lounaita vaan jollain tuotteen valmistaja tienaa. Ilmaisissa ohjelmissa sinun tiedoillasi.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paskan väliä, pääasia on, että ovat ilmaisia.

• Anonyymi

Eivät ole ilmaisia.

• Anonyymi

Tämän takia internettiinkin pitäisi tehdä valtioiden tuottamat kaikki vain hallinnolliset palvelut ja ilmaiset palvelut kaikkia kansalaisia koskien joilla ei pyritä ikinä tekemään mitään voittoa tai korkoa kuten sosiaaliturvakin on.
      Tietysti ne ketkä haluaa tehdä voittoa ,saa sitä vapaasti yrittää jos saavat mutta kaikkia kansalaisia ne ei pitäisi koskea ,ainoastaan niitä ketkä haluaa mitään voittoa toiselle maksaa.
      Kapitalismiin pakottaminen ja sillä kiristäminen ei pitäisi olla laillista millään muotoa kuten se nykyisin on paljonkin.
      Jotkin lounaat todellakin pitäisi olla aivan ilmaisia käyttäjilleen ja nauttijoilleen,kuten vasemmisto yleensä aina toivoo.

• Anonyymi

Ketkä ovat esim. mainostenesto-ohjelmien takana? Ovatko ne vain Microsoftin ja Googlen keino kerätä tietoa mutkan kautta, kun suora tiedonkeruu on joutunut huonoon valoon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      336
      24669
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14222
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      11641
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      108
      8698
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      545
      5984