Eräs jo teini-ikäisenä eläimiin sekaantumisen aloittanut saapui sairaalaan kasvain peniksessään.
Tarkemmat tutkimukset osoittivat peniskasvaimien ja zoofilian yhteyden tietyillä alueilla, jossa tämä käytäntö on erityisen yleistä. Eläimillä on useita papilloomaviruksia, jotka tarttuvat ihmiseen.
https://www.elespectador.com/noticias/salud/estudian-el-cancer-de-pene-y-sexo-con-animales-en-colombia/
Venetsuelassa on jopa käytäntönä, että esi-/teini-iän saavuttanut poika viedään aasille.
Kolumbiassa on huomattu yhteys penissyövän ja eläinseksin välillä
15
73
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata paljaalla vedellä.
- Anonyymi
Jahas, eäinseksin vastustajat taas kampanjoivat hyvää harrastusta vastaan. Suuseksistä saa kurkkusyövän ja se vasta kelju tauti on, useat kuolee siihen. Anaaliseksistä taas tulee penikseen ja peräaukkoon syöpää ja melko varmasti se aiheuttaa myös vaginaongelmia.
- Anonyymi
No voi halvattulainen! Olis ollu ihan kiva tietää tämäkin jo aiemmin.
- Anonyymi
Menitkös rikastumaan ko. lajin harrastajan kanssa?
- Anonyymi
Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa.
- Anonyymi
Uutinen vuodelta 2016.
Tuossa mainitussa tapauksessa oli miehellä tarttuneena papilloomaviruksen alalajit 16, 33 ja 58. Nämä ovat HPV:n kaikkein eniten syöpää aiheuttavat versiot.
Jos viruksia kantava hässii jotakin random aasia ilman kumia niin taudit tarttuvat sitä kautta muihinkin samaa aasia myöhemmin hässiviin.
Suomessa nuoret rokotetaan HPV 16 vastaan. Eli eläinharrasteet ovat heille vähemmän vaarallisia.- Anonyymi
Kattia kanssa! 🤩
- Anonyymi
se tarttuu sitten suvakeihinkin. jokuhan siitä puhuikin ja tästä aiheutui hirvittävä älämölö vaikka tämä henkilö oli aivan oikeassa.
- Anonyymi
Ovatko kolumbialaiset sitten herrasmiehiä kun vetelevät elukoita ahteriin eivätkä käytä väkipakolla hyväkseen vastakkaista sukupuolta?
Tarttuuko nuo pöpöt sitten vastakkaiseen sukupuoleen kun alkavat harjoittelemaan vauvojen tekoa?
Tuleeko näistä pöpöistä vaurioita sikiölle? - Anonyymi
Mihin tämä liittyy?
- Anonyymi
Ei ainakaan historiaan! Stallareitten mieliaihe taas?
- Anonyymi
Mitä se tekee naisille ? Jos hakee eläinseksiä, niin hakupalveluissa se on yleensä nainen hevonen, koira jne...
- Anonyymi
mää haluan sellaisen naisen...
- Anonyymi
Mää tahtoo lammas
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596