Kaipaa se nainenkin hoitoa

Anonyymi

Oisipa sellainen epäitsekäs mies, joka oikeasti rakastaisi ja hieroisi kipeitä jalkoja vaikka tunninkin niiillä isoilla miehen kourillaan ja selkäö ja koipia koko pittuueltaan.
Ja saisin vain nukahtaa siihen hierontaan niin ettei tarvis maksella hieronnasta peiton heiluttelulla.

Unettomuuteenko lääke?


ST

123

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ääähh, poistakaa joku tuo aloitus 😆

      ST

      • Anonyymi

        No ei, mutta tuollaista toivomaasi miestä ei ole, jos ei ole homoseksuaali naista hieromassa. Liittyy jotenkin lajien kehitykseen ja lisääntymiseen.


      • Anonyymi

        Kaipaatko vielä rakkautta? Sehän on oikeasti vain kuvitelmaa pitkälti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaatko vielä rakkautta? Sehän on oikeasti vain kuvitelmaa pitkälti.

        No en varmaan oikeastaan. Väsyneenä vain kirjoitin kun on monta huonoa yötä takana eikä saanut yöllä unta niin tulipa yöllä vain mieleen lihaksia särkiessä, että voi kun olisi nyt joku, joka hieroisi.

        Joku selkainen, jonka seurassa saisin vain olla laiskana ja väsyneenä ilman vaatimuksia omassa sängyssäni ja nukahtaa siihen hierontaan.
        Väsyneenä sitä saattaa juolahtaa mieleen mitä vain.

        Mutta olen sellaiben kyhnääjä ollut, että kyllä sitä joskus kaipaa läheisyyttä ja rapsutuksia..
        Ja kyllähän se tuntuu mukavalta sekä rentouttavalta kun mies isolla kädellään hieroo pohkeita. Kyllä,🤔 kaipaan sitä, kosketusta 🤔

        Ja sellaista toisen lämpöä. Onhan se mukavaa?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en varmaan oikeastaan. Väsyneenä vain kirjoitin kun on monta huonoa yötä takana eikä saanut yöllä unta niin tulipa yöllä vain mieleen lihaksia särkiessä, että voi kun olisi nyt joku, joka hieroisi.

        Joku selkainen, jonka seurassa saisin vain olla laiskana ja väsyneenä ilman vaatimuksia omassa sängyssäni ja nukahtaa siihen hierontaan.
        Väsyneenä sitä saattaa juolahtaa mieleen mitä vain.

        Mutta olen sellaiben kyhnääjä ollut, että kyllä sitä joskus kaipaa läheisyyttä ja rapsutuksia..
        Ja kyllähän se tuntuu mukavalta sekä rentouttavalta kun mies isolla kädellään hieroo pohkeita. Kyllä,🤔 kaipaan sitä, kosketusta 🤔

        Ja sellaista toisen lämpöä. Onhan se mukavaa?

        ST

        Ja sitten peräön mietin, että kuitenkin se melkein aina johtaa seksiin eikä millään sellaiseen jaksaisi kun olin yöllä niin väsynyt ja kuitenkin pitäisi loppuseltaan aljaa miellyttämään sitä miestä, eikä saisi vain nauttia kosketuksesta ja hieronnasta antaen unen tulla.

        Siihen ne haaveet sitten karisivat melko nopeasti totuuden iskiessä vasten kasvoja kuin kylmä rätti 😄

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en varmaan oikeastaan. Väsyneenä vain kirjoitin kun on monta huonoa yötä takana eikä saanut yöllä unta niin tulipa yöllä vain mieleen lihaksia särkiessä, että voi kun olisi nyt joku, joka hieroisi.

        Joku selkainen, jonka seurassa saisin vain olla laiskana ja väsyneenä ilman vaatimuksia omassa sängyssäni ja nukahtaa siihen hierontaan.
        Väsyneenä sitä saattaa juolahtaa mieleen mitä vain.

        Mutta olen sellaiben kyhnääjä ollut, että kyllä sitä joskus kaipaa läheisyyttä ja rapsutuksia..
        Ja kyllähän se tuntuu mukavalta sekä rentouttavalta kun mies isolla kädellään hieroo pohkeita. Kyllä,🤔 kaipaan sitä, kosketusta 🤔

        Ja sellaista toisen lämpöä. Onhan se mukavaa?

        ST

        En tiedä 🤔 ulkomaalaiset miehet taitavat kosketella enemmän ihan muuten vain? Ehkä se on vain kuvitelmaa, että miehen läheisyys iholla olisi edes mukavaa? En tiedä, en osaa kuvitella sellaisten hierontasessiota, mutta senhän tulisi sitten olla vastavuoroista lääppimistä toisen iholla? Ja jos ei jaksa olla hieromassa, niin mitä sitten?

        Sinun pitää ottaa mies, mutta kannattaako? Luulen ettei, on jo aikuiset lapset ja oma vapaus, ilman toisen ihmisen tuomia velvoitteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten peräön mietin, että kuitenkin se melkein aina johtaa seksiin eikä millään sellaiseen jaksaisi kun olin yöllä niin väsynyt ja kuitenkin pitäisi loppuseltaan aljaa miellyttämään sitä miestä, eikä saisi vain nauttia kosketuksesta ja hieronnasta antaen unen tulla.

        Siihen ne haaveet sitten karisivat melko nopeasti totuuden iskiessä vasten kasvoja kuin kylmä rätti 😄

        ST

        Niin se on. 🙂 parempi sinun on ilman miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä 🤔 ulkomaalaiset miehet taitavat kosketella enemmän ihan muuten vain? Ehkä se on vain kuvitelmaa, että miehen läheisyys iholla olisi edes mukavaa? En tiedä, en osaa kuvitella sellaisten hierontasessiota, mutta senhän tulisi sitten olla vastavuoroista lääppimistä toisen iholla? Ja jos ei jaksa olla hieromassa, niin mitä sitten?

        Sinun pitää ottaa mies, mutta kannattaako? Luulen ettei, on jo aikuiset lapset ja oma vapaus, ilman toisen ihmisen tuomia velvoitteita.

        Tai kun toinen on väsynyt niin se väsyneempi saa levähtää ja välillä voi yhtäaikaakin vain köllötellä ja rapsutella.
        Ja eihän sitä päivisin niin tarvisi kynsiä, mutta iltaisin kun rauhoittuu niin olisihan se mukavaa.
        Ja jos se mies on vähän jörrikkä ja hidas rapsuttelija niin voihan siltä pyytää, että hieraseppas jalkoja.

        Minusta tuntuu, että kyllä se suomalainen jörrikkäkin tykkää kun selkää rapsutetaan niin että hän nukahtaa.?

        Se olisi pahinta, ettei antaisi koskea tai ajaisi pois?
        Vaikkei itse ole rapsuttelija niin antaisi toisen rapsutella kuitenkin häntä 🤔 jos toinen siittä tykkää.

        On se niin mukavaakin paijjaaminen. Ukon köllykän möllyttely, niih..

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on. 🙂 parempi sinun on ilman miehiä.

        Moni yksin jäänyt sanoo samaa. Kehuvat kuinka nyt on elämä helpottunut kun saa elää ihan omaan malliin.

        ST


    • Anonyymi

      Haluan jakaa tämän,kun olen ollut sellaisessa kärsimyspätsissä,kuolema käynyt lähellä,rukoillut ja rukoillut,epäillyt,eikö Jumala vastaa,avasin tv7 ja just siellä oli esirukousilta.Nainen kokee,että naiselle tulee tiedonsanoma,sanoo nimeni,olet rukoillut kauan Jumala näyttää ihmeensä ja vielä toistaa nimeni.Täytyin Ph:llä,nyt kiitän.

      • Anonyymi

        Kiitos Herra, joka olet elämän ja kuoleman Herra, että kohtaat ihmisiä vielä tänäänkin henkesi kautta.


        ST


    • Anonyymi

      Kyllähän sellaisia miehiä on , esim. Minun mieheni, usein itse ehdottaa että voisi hieroa, ja ilman mitään taka-ajatuksia. Toki minäkin hieron häntä, ja on se mukavaa kun ei ole enää paikat jumissa, kun on joku joka hieroo ja itsekin saa hieroa.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä. On se kiitosaihe tuokin.
        Nauttikaa.

        ST


    • Anonyymi

      Osta sellainen hieromasauva. Se jaksaa hieroa niin hartiaa kuin aarrettasikin. Oikein eksottiinen musta hieromasauva, sänky ja chai teetä niin on tunnelma kuin ulkomailla (oon nimittäin käynyt 2 kertaa)

      Commandohaui

      • Anonyymi

        Kaikilla ei ole jokin rivo ajatus takana niinkuin eräillä näyttää olevan

        ST


      • Anonyymi

        Jäikö S puuttumaan nimmarista vai omitko itsellesi S kirjaimen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jäikö S puuttumaan nimmarista vai omitko itsellesi S kirjaimen?

        Mitä sille sun lasten isälle tapahtui? En tiennytkään että olet eronnut.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mitä sille sun lasten isälle tapahtui? En tiennytkään että olet eronnut.

        Oon sen kertonut tänne, en kerro enään.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon sen kertonut tänne, en kerro enään.

        ST

        En mielelläni kirjoita tänne läheisistäni kovinkaan, juurikaan. Tämä ei tunnu hyvältä paikalta että kokisin halua levittää läheisteni asioita. ja heidän tilanteestaan.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mielelläni kirjoita tänne läheisistäni kovinkaan, juurikaan. Tämä ei tunnu hyvältä paikalta että kokisin halua levittää läheisteni asioita. ja heidän tilanteestaan.

        ST

        Tavallaan olet oikeassa, mutta samalla tuo voi tuntua syyllistävältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan olet oikeassa, mutta samalla tuo voi tuntua syyllistävältä.

        Millä tavalla syyllistävältä? ?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla syyllistävältä? ?

        ST

        En ehkä sittenkään halua kanssasi asiaa enempää. Ehkä koska olen itse täällä kertonut enemmän kuin "laki sallii" ja koen, että kyllä sinäkin pidät kyselemisestä.

        Jatkakaa te hauskanpitoa te muut, neljä. Minä en taida haluta olla tuossa mukana.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ehkä sittenkään halua kanssasi asiaa enempää. Ehkä koska olen itse täällä kertonut enemmän kuin "laki sallii" ja koen, että kyllä sinäkin pidät kyselemisestä.

        Jatkakaa te hauskanpitoa te muut, neljä. Minä en taida haluta olla tuossa mukana.

        LS

        Höpsistä. Tuo on vain minun oma tunteeni ja se johtopäätös ja valintani johon minä olen itse päötynyt.

        Mutren pudä olkenkaan huonona ajatuksena, jos joku toiben valitsee tousin ja avautuu tänbe. Sillä se on silloin hänen oma päätöksensä ja hyvä ratkausu hänelke.

        Sama kumnan valinnan teet niin kellään ei ole siihen nokjaan koputramusta, sillä vain kirjoittaja itse tietää kumpiko on hänen tikanteessaan oarempu vaihtoehto. Joko avautua vai ei.
        Ei ole ainoastaan yhtä oikeaa ratkaisua joks sopii jokaiselke, vaan se on tilanteesta ja asiasta riipouvainen.



        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä. Tuo on vain minun oma tunteeni ja se johtopäätös ja valintani johon minä olen itse päötynyt.

        Mutren pudä olkenkaan huonona ajatuksena, jos joku toiben valitsee tousin ja avautuu tänbe. Sillä se on silloin hänen oma päätöksensä ja hyvä ratkausu hänelke.

        Sama kumnan valinnan teet niin kellään ei ole siihen nokjaan koputramusta, sillä vain kirjoittaja itse tietää kumpiko on hänen tikanteessaan oarempu vaihtoehto. Joko avautua vai ei.
        Ei ole ainoastaan yhtä oikeaa ratkaisua joks sopii jokaiselke, vaan se on tilanteesta ja asiasta riipouvainen.



        ST

        Miksiii teen niiiin paljon kirjoitusvirheitä😵

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiii teen niiiin paljon kirjoitusvirheitä😵

        ST

        Minäkin avaudun jostain asiasta ja joistain taas en. Sen mukaan minkä katson sillä hetkellä sopivammaksi.Okenhan jo kirjoittanut vaikka ja mitä.
        Oikeiin suu auki hoilottanut menemään.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin avaudun jostain asiasta ja joistain taas en. Sen mukaan minkä katson sillä hetkellä sopivammaksi.Okenhan jo kirjoittanut vaikka ja mitä.
        Oikeiin suu auki hoilottanut menemään.

        ST

        Alempana on uneni, se varmaan kertoo jotain todellista siitä sielunmaisemasta miten koen tämän palstan, en todellakaan ymmärrä tätä, en näitä kasvottomia keskustelijoita...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alempana on uneni, se varmaan kertoo jotain todellista siitä sielunmaisemasta miten koen tämän palstan, en todellakaan ymmärrä tätä, en näitä kasvottomia keskustelijoita...

        LS

        Koetko, että jokin toinen krskustelupalsta olisi sinulle parempi?
        Helluntailaisuudesta et varmaankaan niin välitä keskustella?

        Jotkut wivät tykkää kun täällä krskustellaan muista kuin uskonasioista. Mitä olet tuosta mieltä?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko, että jokin toinen krskustelupalsta olisi sinulle parempi?
        Helluntailaisuudesta et varmaankaan niin välitä keskustella?

        Jotkut wivät tykkää kun täällä krskustellaan muista kuin uskonasioista. Mitä olet tuosta mieltä?

        ST

        Olen ollut joillain palstoilla, niissä on yleensä aika tiukka kuri ja järjestys siitä, miten saa kirjoittaa ja miten uskoa, jos siis tarkoitan uskonnollisia palstoja. Olen saanut bannauksia tai viestejäni on siirretty kaatopaikkaketjuihin pois näkyvistä ja niiden järjestys on tuntunut jopa aika sitovalta. En tiedä kyllä millä muulla palstalla osaisi keskustella.

        Toivoisitko, että poistun tältä palstalta?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko, että jokin toinen krskustelupalsta olisi sinulle parempi?
        Helluntailaisuudesta et varmaankaan niin välitä keskustella?

        Jotkut wivät tykkää kun täällä krskustellaan muista kuin uskonasioista. Mitä olet tuosta mieltä?

        ST

        Kun tein sen CH:n nimimerkin käyttöönoton, niin Suomi24:nen ei toiminut hetkeen, ajattelin saaneeni bannauksen ja se hävetti...mietin, että miten joku ihminen "vahingossa" mukamas voi tehdä väärin, ymmärtämättä olevansa aikuinen ja vastuullinen...eihän se ollut aikuisen ihmisen käytöstä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut joillain palstoilla, niissä on yleensä aika tiukka kuri ja järjestys siitä, miten saa kirjoittaa ja miten uskoa, jos siis tarkoitan uskonnollisia palstoja. Olen saanut bannauksia tai viestejäni on siirretty kaatopaikkaketjuihin pois näkyvistä ja niiden järjestys on tuntunut jopa aika sitovalta. En tiedä kyllä millä muulla palstalla osaisi keskustella.

        Toivoisitko, että poistun tältä palstalta?

        LS

        En toivo. Mitä olet mieltä siittä, että tällä helluntailaisuus palstalla keskustellaan muistakin asioista?

        Luin unesi, mitä se kertoo tästä palstasta?
        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tein sen CH:n nimimerkin käyttöönoton, niin Suomi24:nen ei toiminut hetkeen, ajattelin saaneeni bannauksen ja se hävetti...mietin, että miten joku ihminen "vahingossa" mukamas voi tehdä väärin, ymmärtämättä olevansa aikuinen ja vastuullinen...eihän se ollut aikuisen ihmisen käytöstä.

        LS

        Tuo on jo vanha juttu.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En toivo. Mitä olet mieltä siittä, että tällä helluntailaisuus palstalla keskustellaan muistakin asioista?

        Luin unesi, mitä se kertoo tästä palstasta?
        ST

        Se kertoo varmaan palstan sekavuudesta, että kokee ettei kehenkään voi luottaa, kuka vain voi pilailla kustannuksella ja tehdä pahaa oloa. Seksuaalisuus varmaan on pinnalla palstalla ja sen käyttäminen lyöntiaseena, se sekoittuu uskontoon. Välillä tuntuu, että jos uskoisi siihen miten palstalla asioista ja minusta "tiedetään", olisin itse saatana tai portto.

        Ei se minua haittaa muista asioista keskustelu, uskovaisten keskustelut eivät yleensä ole keskusteluja, vaan lähinnä yksi puheita ja opetuksia, joita kiivaasti puolustetaan tai joku on vastaan, sellaista ylhäältä käsin ja korkealta, pitkäveteisiä selontekoja siitä miten herra juuri itselle puhuu ei muille ja kuinka itse on ainoa oikea uskova. Silti sitä täällä pörrää.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo varmaan palstan sekavuudesta, että kokee ettei kehenkään voi luottaa, kuka vain voi pilailla kustannuksella ja tehdä pahaa oloa. Seksuaalisuus varmaan on pinnalla palstalla ja sen käyttäminen lyöntiaseena, se sekoittuu uskontoon. Välillä tuntuu, että jos uskoisi siihen miten palstalla asioista ja minusta "tiedetään", olisin itse saatana tai portto.

        Ei se minua haittaa muista asioista keskustelu, uskovaisten keskustelut eivät yleensä ole keskusteluja, vaan lähinnä yksi puheita ja opetuksia, joita kiivaasti puolustetaan tai joku on vastaan, sellaista ylhäältä käsin ja korkealta, pitkäveteisiä selontekoja siitä miten herra juuri itselle puhuu ei muille ja kuinka itse on ainoa oikea uskova. Silti sitä täällä pörrää.

        LS

        En minä ole saanut sinusta täällä tuollaista kuvaa 🤔
        Uskon, että seksuaalisuus niin että jotkut provoilevat vain siittä kuten että meillä olisi jokin lesboilu juttu kun olemme keskustelleet ja sitten nämä jotka kirjoittavat ihan rivoja minunkin nimimerkilläni.

        Uskovien keskustelut🤔 pallsta on muotoutunut eri uskontojen taistelukentäksi. Erillailla uskovien.

        Kohta mökille.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole saanut sinusta täällä tuollaista kuvaa 🤔
        Uskon, että seksuaalisuus niin että jotkut provoilevat vain siittä kuten että meillä olisi jokin lesboilu juttu kun olemme keskustelleet ja sitten nämä jotka kirjoittavat ihan rivoja minunkin nimimerkilläni.

        Uskovien keskustelut🤔 pallsta on muotoutunut eri uskontojen taistelukentäksi. Erillailla uskovien.

        Kohta mökille.

        ST

        Yllättävää, jos et toivo minua kauas samoilta palstoilta, yleensä ovat olleet tyytyväisiä, kun ovat päässeet eroon...ehkä kuitenkin hieman koet minut kiusanhengeksi? Et vain ole sitä vielä tunnistanut, tunnetta.

        Minulle tapahtui jotain kummallista joitain vuosia sitten. Yksi ihminen ei suoraan kertonut, mitä ajatteli minusta, mutta päästäkseen minusta eroon...tai antoi ymmärtää, ettei ajattele mitään pahoin...luulen, että hän käytti tätä palstaa siihen ja...ja surullista on, että jos niin on asia...niin häntä ei kiinnostanut se, että luulin tulleeni hulluksi. Hän antoi minun elää pelossa. Minulle tuli silloin romahdus, mutta siitä huolimatta, hän katkaisi kaiken yhteydenpidon, hän sai siinä ainoan tilaisuutensa päästä minusta eroon. Miksi ajattelen niin, että hän hyödynsi tämän palstan sekasortoa...tällä palstalla tapahtui kummallisia ja samaan aikaan hän vain katkaisi kokonaan yhteyden...ja koen,vettä palstalla esiintyi asioita, joita ei muiden pitänyt tietää.

        Minä koen, että minun täytyy olla kauhea ihminen, miksi muuten, jonkun pitäisi turvautua äärimmäisiin keinoihin, jotten hänen elämäänsä en häiritsisi.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävää, jos et toivo minua kauas samoilta palstoilta, yleensä ovat olleet tyytyväisiä, kun ovat päässeet eroon...ehkä kuitenkin hieman koet minut kiusanhengeksi? Et vain ole sitä vielä tunnistanut, tunnetta.

        Minulle tapahtui jotain kummallista joitain vuosia sitten. Yksi ihminen ei suoraan kertonut, mitä ajatteli minusta, mutta päästäkseen minusta eroon...tai antoi ymmärtää, ettei ajattele mitään pahoin...luulen, että hän käytti tätä palstaa siihen ja...ja surullista on, että jos niin on asia...niin häntä ei kiinnostanut se, että luulin tulleeni hulluksi. Hän antoi minun elää pelossa. Minulle tuli silloin romahdus, mutta siitä huolimatta, hän katkaisi kaiken yhteydenpidon, hän sai siinä ainoan tilaisuutensa päästä minusta eroon. Miksi ajattelen niin, että hän hyödynsi tämän palstan sekasortoa...tällä palstalla tapahtui kummallisia ja samaan aikaan hän vain katkaisi kokonaan yhteyden...ja koen,vettä palstalla esiintyi asioita, joita ei muiden pitänyt tietää.

        Minä koen, että minun täytyy olla kauhea ihminen, miksi muuten, jonkun pitäisi turvautua äärimmäisiin keinoihin, jotten hänen elämäänsä en häiritsisi.

        LS

        Minulle on ihan sama kkuka tällä palstalla kirjoittelee, koska eihän minun ole pakko edes aukaista tätä palstaa, jos en halua.
        Ihan ite saan valuta kirjoittelenko täällä vai en
        Saan myös valita mitä luen ja mihin vastaan. .

        Tietenkin jos joku täällä alkaisi kirjoittamaan toisille pelottavia raakoja uhkauksia yms niin sellaisen toivousin lähtevän pois ihan miltä palstalta tahans

        Oletko aivan varma että tuo henkilö käyttibsilloin tätä palstaa päästäkseen eroon sinusta?
        Sillä tällä palstalla voi erehtyä.

        ST


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on ihan sama kkuka tällä palstalla kirjoittelee, koska eihän minun ole pakko edes aukaista tätä palstaa, jos en halua.
        Ihan ite saan valuta kirjoittelenko täällä vai en
        Saan myös valita mitä luen ja mihin vastaan. .

        Tietenkin jos joku täällä alkaisi kirjoittamaan toisille pelottavia raakoja uhkauksia yms niin sellaisen toivousin lähtevän pois ihan miltä palstalta tahans

        Oletko aivan varma että tuo henkilö käyttibsilloin tätä palstaa päästäkseen eroon sinusta?
        Sillä tällä palstalla voi erehtyä.

        ST


        ST

        No en tietenkään voi olla varma ja hän itse sanoi ettei olisi. Välillä olen ajatellut, ettei hän niin tyhmä olisi voinut olla, että sellaista, mutta...miksi hän käyttäytyi omituisesti, ilman selityksiä laittaa välit poikki? Sanoo vain että olen ystävä, mutta ilmeisesti käytöksen kautta haluaa osoittaa ettei sitä olekaan, ystävä voisi vastata viesteihin...kun hänen pitäisi tietää, että hän on ollut ihminen, jolta olen kokenut esimerkiksi saavani neuvoja.

        Hän kuitenkin tiesi minun tänne kirjoittavan, ettei ajatukseni ihan utopialandiasta siinä mielessä ollut ja kun menin näiden kirjoituksen kanssa ihan sekaisin, ei vastannut mitään pariin vuoteen. Ystävyytemmekin aikana hän välillä oli normaali ja välillä jutut menivät yli hilseen...joskus tuntui, että hän koki minut ahdistavaksi ja sen vuoksi, kuin olisi pyrkinyt pääsemään eroon minusta, kuitenkaan sanomatta sitä suoraan, vaikka pyysin kertomaan, jos niin on. Ja meni minunkin juttuni yli hilseen varmaan miljoona kertaa, ei se yksin siitä. Tällä palstalla esim oma etunimeni tuli esiin, ainakin kerran ja se ei ole mikään niin yleinen, että tuosta vaan ja joskus hassuttelin juttuja ja kutsuin häntä pelle pelottomaksi, niitä tuli ja sellaista pientä esiin...tällä palstalla oli kuin sotatila tai tanner silloin muutama vuosi sitten, tuntui kuin olisi vyörytetty kauheesti päälle, en tiedä olinko sekaisin varmaan itsekin muuten...mutta ja...viimeksi kun hän otti äkkilähdöt tuli kaksi outoa viestiä puhelimeen oudosta numerosta...ja kyseinen ystävä taas painui maan alle. Niin.

        Hänellä olisi kyllä materiaalia vahingoittaa minua ihan kunnolla, mutta kuitenkin luotan häneen, että hän ei niin tekisi minulle kuitenkaan. Enkä minä sillä tavoin häntä pelkää, mutta asia on satuttanut minua tosi paljon. Se satuttaa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on ihan sama kkuka tällä palstalla kirjoittelee, koska eihän minun ole pakko edes aukaista tätä palstaa, jos en halua.
        Ihan ite saan valuta kirjoittelenko täällä vai en
        Saan myös valita mitä luen ja mihin vastaan. .

        Tietenkin jos joku täällä alkaisi kirjoittamaan toisille pelottavia raakoja uhkauksia yms niin sellaisen toivousin lähtevän pois ihan miltä palstalta tahans

        Oletko aivan varma että tuo henkilö käyttibsilloin tätä palstaa päästäkseen eroon sinusta?
        Sillä tällä palstalla voi erehtyä.

        ST


        ST

        Haluaisin hänen tietävän, etten ole kuitenkaan vihainen mistään, oli tai ei, hän kummallisten asioiden takana. Ja että helpommalla hän olisi päässyt, kun olisi kertonut, minun olevan vaikea ja että hänellä on parempaakin tekemistä kuin vastailla minulle...niin olisin uskonut sen kyllä. Minä tiedän sen kyllä, että en ole aina helppo ihmisenä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tietenkään voi olla varma ja hän itse sanoi ettei olisi. Välillä olen ajatellut, ettei hän niin tyhmä olisi voinut olla, että sellaista, mutta...miksi hän käyttäytyi omituisesti, ilman selityksiä laittaa välit poikki? Sanoo vain että olen ystävä, mutta ilmeisesti käytöksen kautta haluaa osoittaa ettei sitä olekaan, ystävä voisi vastata viesteihin...kun hänen pitäisi tietää, että hän on ollut ihminen, jolta olen kokenut esimerkiksi saavani neuvoja.

        Hän kuitenkin tiesi minun tänne kirjoittavan, ettei ajatukseni ihan utopialandiasta siinä mielessä ollut ja kun menin näiden kirjoituksen kanssa ihan sekaisin, ei vastannut mitään pariin vuoteen. Ystävyytemmekin aikana hän välillä oli normaali ja välillä jutut menivät yli hilseen...joskus tuntui, että hän koki minut ahdistavaksi ja sen vuoksi, kuin olisi pyrkinyt pääsemään eroon minusta, kuitenkaan sanomatta sitä suoraan, vaikka pyysin kertomaan, jos niin on. Ja meni minunkin juttuni yli hilseen varmaan miljoona kertaa, ei se yksin siitä. Tällä palstalla esim oma etunimeni tuli esiin, ainakin kerran ja se ei ole mikään niin yleinen, että tuosta vaan ja joskus hassuttelin juttuja ja kutsuin häntä pelle pelottomaksi, niitä tuli ja sellaista pientä esiin...tällä palstalla oli kuin sotatila tai tanner silloin muutama vuosi sitten, tuntui kuin olisi vyörytetty kauheesti päälle, en tiedä olinko sekaisin varmaan itsekin muuten...mutta ja...viimeksi kun hän otti äkkilähdöt tuli kaksi outoa viestiä puhelimeen oudosta numerosta...ja kyseinen ystävä taas painui maan alle. Niin.

        Hänellä olisi kyllä materiaalia vahingoittaa minua ihan kunnolla, mutta kuitenkin luotan häneen, että hän ei niin tekisi minulle kuitenkaan. Enkä minä sillä tavoin häntä pelkää, mutta asia on satuttanut minua tosi paljon. Se satuttaa.

        LS

        Kysy häneltä suoraan, souta hänelle ja keskustelkaa asia kokonaan läpi.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy häneltä suoraan, souta hänelle ja keskustelkaa asia kokonaan läpi.

        ST

        En halua soittaa, en tiedä vastasiko ja jos vastaisi, en halua häiritä häntä. Hänhän pystyisi vastaamaan halutessaan viesteihinkin. En halua olla häirikkö tiedätkös, se voi mennä häiriköinnin puolelle, jos...koen, että hänen itse pitää olla aloitteellinen, en halua enempää omalta puoleltani ottaa yhteyttä, koen tehneeni kaiken minkä voin ja jotenkin jos ystävyys ei oikein ota sytykettä luonnollisesti, vaan on jollain tavalla aina vaikeaa, on parempi antaa periksi ja antaa toisen ihmisen jatkaa elämäänsä yhtä ihmistä vähempänä. Pelkään, että se olisi vain aina yhtä vaikeaa, tuntisi hölmöksi itsensä, jos toinen ei vastaa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy häneltä suoraan, souta hänelle ja keskustelkaa asia kokonaan läpi.

        ST

        Yksi toinen syy miksi en soittaisi, on se...että hän on mies, jolla on puoliso, niin...en omalta osaltani tahdo luoda jännitteitä muiden parisuhteelle, edes tahtomattani, vaikka hänelle en siinä mielessä soittelisikaan, niin se voisi hänen puolisostaan tuntua joltain toiselta. En halua ottaa sellaista riskiä, että siitä tulisi jotain jännitettä heidän välilleen.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua soittaa, en tiedä vastasiko ja jos vastaisi, en halua häiritä häntä. Hänhän pystyisi vastaamaan halutessaan viesteihinkin. En halua olla häirikkö tiedätkös, se voi mennä häiriköinnin puolelle, jos...koen, että hänen itse pitää olla aloitteellinen, en halua enempää omalta puoleltani ottaa yhteyttä, koen tehneeni kaiken minkä voin ja jotenkin jos ystävyys ei oikein ota sytykettä luonnollisesti, vaan on jollain tavalla aina vaikeaa, on parempi antaa periksi ja antaa toisen ihmisen jatkaa elämäänsä yhtä ihmistä vähempänä. Pelkään, että se olisi vain aina yhtä vaikeaa, tuntisi hölmöksi itsensä, jos toinen ei vastaa.

        LS

        Pääasia että selviät asian kanssa eikä se vaivaa sinua. Olet sinut asian kanssa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia että selviät asian kanssa eikä se vaivaa sinua. Olet sinut asian kanssa.

        ST

        Niin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi toinen syy miksi en soittaisi, on se...että hän on mies, jolla on puoliso, niin...en omalta osaltani tahdo luoda jännitteitä muiden parisuhteelle, edes tahtomattani, vaikka hänelle en siinä mielessä soittelisikaan, niin se voisi hänen puolisostaan tuntua joltain toiselta. En halua ottaa sellaista riskiä, että siitä tulisi jotain jännitettä heidän välilleen.

        LS

        No kökkö, vai tuollainen kuvio. Tuo on kyllä sellainen niin tiedän, että tuossa voi mennä spasmat sekaisin ihmisillä.
        Kumpikin varattuja vielä.
        Oletko ihastunut häneen tai ollut?

        Tai kirjoititkohan tuosta kerran täällä🤔 jotain kirjoitit kyllä mutten muista kaikkea.

        On kyllä haastava kuvio. Tunteiden ja järjen ristiriitaa varmasti riittänyt.

        ST


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kökkö, vai tuollainen kuvio. Tuo on kyllä sellainen niin tiedän, että tuossa voi mennä spasmat sekaisin ihmisillä.
        Kumpikin varattuja vielä.
        Oletko ihastunut häneen tai ollut?

        Tai kirjoititkohan tuosta kerran täällä🤔 jotain kirjoitit kyllä mutten muista kaikkea.

        On kyllä haastava kuvio. Tunteiden ja järjen ristiriitaa varmasti riittänyt.

        ST


        ST

        Eikä varmasti helpita tilannetta, ettei oma mies oikein kohtaa tarpeitasi mitä olen ymmärtänyt?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä varmasti helpita tilannetta, ettei oma mies oikein kohtaa tarpeitasi mitä olen ymmärtänyt?

        ST

        Ehkei kannata asiaa käydä lävitse täällä enempää, luulen. Joka tapauksessa hän kuuluu toiselle ihmiselle.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei kannata asiaa käydä lävitse täällä enempää, luulen. Joka tapauksessa hän kuuluu toiselle ihmiselle.

        LS

        Niinpä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan olet oikeassa, mutta samalla tuo voi tuntua syyllistävältä.

        Hyvää päivääkin voi tuntua syyllistävältä, jos on siten asennoitunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alempana on uneni, se varmaan kertoo jotain todellista siitä sielunmaisemasta miten koen tämän palstan, en todellakaan ymmärrä tätä, en näitä kasvottomia keskustelijoita...

        LS

        Kuka käskee täällä sitten notkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää päivääkin voi tuntua syyllistävältä, jos on siten asennoitunut.

        Niin kait. Haluatko tällä jotain sanoa enemmän?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka käskee täällä sitten notkumaan.

        Niin se on minun asiani ja mitä muut siitä?

        LS


    • Anonyymi

      Joka ilta pitkät ajat hieroin kumppanin jalat rasvasin ja käärein peittoon, öisin vaihdoin jopa kolme yöpukua hänelle kun oli märkänä hiestä.... vo i voi ette taida kaikin tietää millaista voi ihmisen elo olla silloin kun se ei ole sitä parhaimillaan.

      minua ei ole koskaan kukaan hoitanut millään tavalla ja tuskin tulee hoitamaankaan.

      mutta näin on hyvä.

      • Anonyymi

        Ei voi todellakaan kukaan toinen tietää millaista muiden elo on.
        Jokaisella on omat vaikeutensa.

        ST


    • Anonyymi

      Näin sitten kamalan unen, nukahdin keskellä päivää.

      Unessa.
      Olin mäkkärissä ja tilasin mukamas paljon ja hävetti. Yhtäkkiä mukamas ystävälliset myyjät, jotka oli sellaisia nuoria ja hyvin "kaverillisia", miehiä ja naisia , he ohjasi mut johonkin pikkuhuoneeseen. Ihmettelin yhden kaasunaamaria. Siellä huoneessa kehoittivat kurkistamaan pikkuluukusta. Siellä oli vähän kuin jumppasali luukun takana oleva tila ja toisella puolella oli samanlainen luukku kauempana, josta joku ampui ison, siis valtavan pehmo peniksen muotoisen ammuksen mun päälle, ihan kuin se olisi ollut jokin peli, sai tähdättyä sen naamaan, vaikka ne oli semmoisia aika pieniä luukkuja. Siitä häkellyin ja nolostuin, että se tuntui kiusaamiselta, mutta en ymmärtänyt mikä sen jutun nimi oikeen oli, minulla oli jokin kädessä, en muista mitä, mutta siinä oli jokin kaksi kirjainta ehkä numeroitakin, mutta luki lisäksi jotenkin, että " Herra on hyvä ja tulee ajallansa" ...tai vastaavaa.


      Siis ihan sairas uni ja kiitos nyt palstalaiset tästäkin, nimittäin näistä jutuista se varmaan uni syntyi sitten sairaana päähäni. Thänks ja minun sairaan unen näkemiseni.

      LS

      • Anonyymi

        Itse näin yöllä unta että olin nakkikioskilla ja luukusta kurkisti alaston Viktor Kalborek🙊 Tilasin lenkkimakkaran jonka alla oli kaksi kiiwi hedelmää ja makkaran kärjessä paksua herkkumajoneesia. Olin juuri työntämässä makkaraa suuhuni kun heräsin☺️

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse näin yöllä unta että olin nakkikioskilla ja luukusta kurkisti alaston Viktor Kalborek🙊 Tilasin lenkkimakkaran jonka alla oli kaksi kiiwi hedelmää ja makkaran kärjessä paksua herkkumajoneesia. Olin juuri työntämässä makkaraa suuhuni kun heräsin☺️

        ST

        Jaa kaimahan se taas täällä, terveppä terve 😊

        ST


    • Anonyymi

      Osta robottihieroja sieltä kaupasta.

    • Anonyymi

      "Oisipa sellainen epäitsekäs mies, joka oikeasti rakastaisi ja hieroisi kipeitä jalkoja vaikka tunninkin niiillä isoilla miehen kourillaan"

      ja commandohauiksilla.

      • Anonyymi

        Hierotko myös jalkoväliä niin kauan että tekeepi mukavasti höpöä🙊

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hierotko myös jalkoväliä niin kauan että tekeepi mukavasti höpöä🙊

        ST

        Tietääkö äitisi, että kirjoittelet höpöjä helluntallaispalstalla?

        ST


    • Anonyymi

      Joitakin vuosia sitten voin henkisesti huonosti. Tämä palsta kytkeytyy siihen henkiseen alennustilaan. Jotenkin kuin olisin itseni ajanut johonkin paranoidiseen tilaan. Että sellaista.
      En tiedä miten siitä on selvinnyt, jotenkin.

      Hän jotenkin sanoi niihin asioihin, että eikö ole hyvä kun on nyt vahvempi, hän ei tiennyt millaisena sen koin, eikä välittänytkään tietää. Ymmärrän sen nyt.


      LS

      • Anonyymi

        Varmasti kun asioihin, tilanteeseen saa etäisyyttä, kykenee näkemään paremmin eri puolia tapahtumissa.



        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kun asioihin, tilanteeseen saa etäisyyttä, kykenee näkemään paremmin eri puolia tapahtumissa.



        ST

        No jos tarkkaan miettii ja omaa käytössäni, en ihmettele asioiden kulkua. Onhan tähän etäisyyttä tullut otettua asioihin. Aiheutin käytökseni kautta alunalkaenkin toiselle varmasti haastetta ja hän mukavana ihmisenä koetti olla kohtelias, kunnes väsytin hänetkin. Sellainen stoori se. Mutta totuus on, että arvostan kyseistä ihmistä paljon, sitäkin, että on minua jaksanut senkin aikaa "katella". Pännii jälkeenpäin se, että olin niin idiootti, siitä olisi voinut tulla hyvä ja elinikäinen ystävyyskin ja pilasin sen ihan itse.

        Lupasin kyllä olla siitä asiasta toisaalla puhumatta, mutta hän on ihminen, jota ei varmasti turhaan kehuisi hieman. Järkevä, kuvaa häntä. Uskollinen ja hyvä sydämestään.


        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tarkkaan miettii ja omaa käytössäni, en ihmettele asioiden kulkua. Onhan tähän etäisyyttä tullut otettua asioihin. Aiheutin käytökseni kautta alunalkaenkin toiselle varmasti haastetta ja hän mukavana ihmisenä koetti olla kohtelias, kunnes väsytin hänetkin. Sellainen stoori se. Mutta totuus on, että arvostan kyseistä ihmistä paljon, sitäkin, että on minua jaksanut senkin aikaa "katella". Pännii jälkeenpäin se, että olin niin idiootti, siitä olisi voinut tulla hyvä ja elinikäinen ystävyyskin ja pilasin sen ihan itse.

        Lupasin kyllä olla siitä asiasta toisaalla puhumatta, mutta hän on ihminen, jota ei varmasti turhaan kehuisi hieman. Järkevä, kuvaa häntä. Uskollinen ja hyvä sydämestään.


        LS

        Tänne Anonyyminä jos purat niin on kuitenkin eri asia kuin kasvotusten jollekkin kertoisit.
        Etenkin kun tunnet tarvetta avautumiselle.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne Anonyyminä jos purat niin on kuitenkin eri asia kuin kasvotusten jollekkin kertoisit.
        Etenkin kun tunnet tarvetta avautumiselle.

        ST

        Eihän tämä tietenkään häntä sillä tavoin vahingoita, että haittaisi hänen arkielämäänsä, hän on saanut ja saa pitääkin yksityisyyden suojan, jos se minusta on mitenkään kiinni, minulla ei ole tarvetta koskaan ollut häntä vahingoittaa.

        Olisi itsestäni inhottavaa kuitenkin, jos hän olisi epäillyt minua ties mistä ja kertoisi siitä jossain palstalla. Hän kuitenkin tunnistaisi minut ja tietäisi hänestä kirjoitettavan. Oikeasti sääliksi jopa käy, että joku kahjo muija ihastuu niin, että menee ihan sekaisin päästä, ei varmaan sellaista vastusta ole halunnut elämäänsä ja ehkä siinä on joutunut pelkäämään, että vahingoittaisin hänen ja hänen puolisonsa suhdetta. Kerron sinulle nyt kuitenkin, että tuosta miehestä tuli minulle pakkomielle niin, että tutkin jopa, onko hänen vaimollaan naamakirjatilejä jne, en tietenkään sen pidemmälle asiaa olisi vienyt, olin vain kaikesta utelias mikä vain häneen liittyikin...mutta kerroin siitä tälle ystävälleni, että niin olin tehnyt...niin...hän vain suojeli itseään ja avioliittoaan...kuulostan ihan järkyttävän hirveältä...olin jopa mustasukkainen toisen ihmisen puolisosta...tai tunsin sellaista tunnetta...niin, onhan se ymmärrettävää...ja se mitä palstalle olen kirjoittanut, varmaan näyttää sen, että minulla oli pakkomielle tuohon ihmiseen. En minä silti lakkaa arvostamasta häntä ihmisenä, että minä olen idiootti. Enkä koskaan olisi vienyt mitään niin pitkälle, että olisin häneltä mitään pyrkinyt tuhoamaan, mutta eihän hänen siihen tarvinnut voida luottaa?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne Anonyyminä jos purat niin on kuitenkin eri asia kuin kasvotusten jollekkin kertoisit.
        Etenkin kun tunnet tarvetta avautumiselle.

        ST

        Ja minä todella, häpeän kaikesta niistä asioista, itseäni, syvää häpeää tunnen, että olen ollut sellainen ihminen. En tiedä miten itsensä kanssa voi elää, kun näkee millainen hirviö on.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä todella, häpeän kaikesta niistä asioista, itseäni, syvää häpeää tunnen, että olen ollut sellainen ihminen. En tiedä miten itsensä kanssa voi elää, kun näkee millainen hirviö on.

        LS

        Pakko se on. Ei oo vaihtoehtoja. Varmaan sitä lopulta oppii olemaan armollisempi myös muita kohtaan sen jälkeen kun on nähnyt tai joutunut vastakkain oman vajavaisuudensa kanssa.

        Älä huoli LS. Se on vain elämää.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko se on. Ei oo vaihtoehtoja. Varmaan sitä lopulta oppii olemaan armollisempi myös muita kohtaan sen jälkeen kun on nähnyt tai joutunut vastakkain oman vajavaisuudensa kanssa.

        Älä huoli LS. Se on vain elämää.

        ST

        Joku poisti sen anteeksipyyntö no hänelle...vaikka ei kait sillä enää väliä tieten. 🙄

        Menneet kait on menneitä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku poisti sen anteeksipyyntö no hänelle...vaikka ei kait sillä enää väliä tieten. 🙄

        Menneet kait on menneitä.

        LS

        Anteeksipyyntöni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksipyyntöni...

        Jos ajatteli ettei kuulu tänne se viesti. Jotenkin tuntuu, että jos tuo kyseinen henkilö olisi täällä niin hän olisi ottanut sinuun yhteyden jollain lailla ja pyrkinyt antamaan sinulke niin ryhjentävön ja selvän vastauksen, ettet olisi enää huolissasi.
        Jos hän on tuollainen huomaavainen emppis kuten kuvailit viestissäsi aikaisemmin.
        En uski, että jättäisi sinut epäselvyyteen.

        Kykenisitkö ystävyyteen todella?
        Jos suoraan sanon, minusta vaikuttaa että tunteesi häneen ivat sillä tasolla, että pelkkä ystävyys ei ehkä onnistuisi?

        ST

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajatteli ettei kuulu tänne se viesti. Jotenkin tuntuu, että jos tuo kyseinen henkilö olisi täällä niin hän olisi ottanut sinuun yhteyden jollain lailla ja pyrkinyt antamaan sinulke niin ryhjentävön ja selvän vastauksen, ettet olisi enää huolissasi.
        Jos hän on tuollainen huomaavainen emppis kuten kuvailit viestissäsi aikaisemmin.
        En uski, että jättäisi sinut epäselvyyteen.

        Kykenisitkö ystävyyteen todella?
        Jos suoraan sanon, minusta vaikuttaa että tunteesi häneen ivat sillä tasolla, että pelkkä ystävyys ei ehkä onnistuisi?

        ST

        ST

        Jos ei halua menettää ihmistä elämästään ikuisiksi ajoiksi, niin pakkohan ystävyyden on silloin onnistua. Eihän aito välittäminen tarkoita fyysisten juttujen toteuttamista tai ajattelen, että rakkaus on enemmän kuin, että omistaisi toisen ihmisen.

        Mutta en usko, että ystävyys on enää mahdollista. Hänellä on parempia ystäviä kuin minä. On liian myöhäistä muuttaa asioita. Liian paljon tapahtunut sellaisia asioita, mitä varmaan voisi enää paikata. Jotenkin en enää tiedä, olisi jo valmis kohtaamaan häntä, kun näen itseni selvemmin. Häpeäkin on liian suuri....jotenkin, häpeän liikaa itseäni, että...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei halua menettää ihmistä elämästään ikuisiksi ajoiksi, niin pakkohan ystävyyden on silloin onnistua. Eihän aito välittäminen tarkoita fyysisten juttujen toteuttamista tai ajattelen, että rakkaus on enemmän kuin, että omistaisi toisen ihmisen.

        Mutta en usko, että ystävyys on enää mahdollista. Hänellä on parempia ystäviä kuin minä. On liian myöhäistä muuttaa asioita. Liian paljon tapahtunut sellaisia asioita, mitä varmaan voisi enää paikata. Jotenkin en enää tiedä, olisi jo valmis kohtaamaan häntä, kun näen itseni selvemmin. Häpeäkin on liian suuri....jotenkin, häpeän liikaa itseäni, että...

        LS

        Olisinko enää...valmis kohtaamaan...tämä puhelin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinko enää...valmis kohtaamaan...tämä puhelin...

        Uskon, että nyt kyse ei ole siittä mitä sinä haluat vaan siittä mikä on oikein ajatellen teitä jokaista eli sinua, puolisoasi, tuotaa ystävääsi ha hänen puolisoaan.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että nyt kyse ei ole siittä mitä sinä haluat vaan siittä mikä on oikein ajatellen teitä jokaista eli sinua, puolisoasi, tuotaa ystävääsi ha hänen puolisoaan.

        ST

        Aha...no minähän olenkin vain narsisti.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha...no minähän olenkin vain narsisti.

        LS

        Muotoilen uudestaan.
        Kirjoitit aikaisemmin, ettet halua hänelle pahaa, etkä sekaantua heidän asioihin.
        Eli haluat hyvää. (et ole narsisti)
        Mutta nyt kun et tiedä mitä tuo toinen haluaa tehdä niin kyse ei ole siittä mitä sinä haluat ja minkä koet hyväksi eli ystävyyden vaan kyse on siittä mitä teistä jokainen haluaa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muotoilen uudestaan.
        Kirjoitit aikaisemmin, ettet halua hänelle pahaa, etkä sekaantua heidän asioihin.
        Eli haluat hyvää. (et ole narsisti)
        Mutta nyt kun et tiedä mitä tuo toinen haluaa tehdä niin kyse ei ole siittä mitä sinä haluat ja minkä koet hyväksi eli ystävyyden vaan kyse on siittä mitä teistä jokainen haluaa.

        ST

        Tarvitsenko ystävyyteen miehen luvan?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muotoilen uudestaan.
        Kirjoitit aikaisemmin, ettet halua hänelle pahaa, etkä sekaantua heidän asioihin.
        Eli haluat hyvää. (et ole narsisti)
        Mutta nyt kun et tiedä mitä tuo toinen haluaa tehdä niin kyse ei ole siittä mitä sinä haluat ja minkä koet hyväksi eli ystävyyden vaan kyse on siittä mitä teistä jokainen haluaa.

        ST

        Voin tietenkin olettaa, että nainen voi kokea uhatuksi itsensä, jos miehensä ystävänä on toinen nainen. En pitäisi siitä, jos hänellä olisi nainen hyvänä ystävänä ja hän olisi mieheni. Tietenkin olet sillä tavoin oikeassa. Omaa tilannettani taas ehkä katson sen läpi, että...tavallaan varmaan oikeutan itselleni, koska...pelkään yksinäisyyttä ja haluan pitää ystävän, haluan ihmisen elämää i, jolle voin kertoa asioista, ja joka kuuntelee ja vastaa ja...jolta koen saavani tukea.

        Mutta minähän olen narsisti...you know.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsenko ystävyyteen miehen luvan?

        LS

        Varmaan kysymällä mieheltäsi selviää haittaako häntä. Toisia miehiä se ei haittaa, mutta toiset eivät tykkää.
        Riippuu varmaan niin tilanteesta mitä tehdä?
        Ja tosiaankin kun kysyy tuolta kenet haluat elämääsi, että haluaako, onko valmis ystävyyteen ja hänenkin vaimostaan se riipouu., että mitä hän on mieltä?



        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kysymällä mieheltäsi selviää haittaako häntä. Toisia miehiä se ei haittaa, mutta toiset eivät tykkää.
        Riippuu varmaan niin tilanteesta mitä tehdä?
        Ja tosiaankin kun kysyy tuolta kenet haluat elämääsi, että haluaako, onko valmis ystävyyteen ja hänenkin vaimostaan se riipouu., että mitä hän on mieltä?



        ST

        Olen sitä joskus kysynyt ja häntä ei haitannut, mutta ..en ehkä tänä päivänä loukkaisi häntä sillä, kyselemällä. Olen tavallaan kasvanut ihmisenä ymmärtäen etten voi tunteilleni mitään, mutta tarvitseeko minun loukata jotakin toista niiden kautta...niin se on toinen juttu se.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kysymällä mieheltäsi selviää haittaako häntä. Toisia miehiä se ei haittaa, mutta toiset eivät tykkää.
        Riippuu varmaan niin tilanteesta mitä tehdä?
        Ja tosiaankin kun kysyy tuolta kenet haluat elämääsi, että haluaako, onko valmis ystävyyteen ja hänenkin vaimostaan se riipouu., että mitä hän on mieltä?



        ST

        Nimittäin minun tunteenihan häntä kohtaan tuskin muuttuvat ja haluaisitko sinä, että miehesi pitäisi yhteyttä naisen kanssa, joka rakastaa häntä?

        Olisinko valmis luopumaan ystävästäni... en tietenkään, jos se minusta olisi ollut yksin kiinni ja olen rehellinen asian kanssa, toinen voi olla valmis toiseen ratkaisuun....ja hän varmaan pystyi järjellisiin ratkaisuihin ystävyyden kanssa, minullahan ne tunteet olivat ja toisella järki.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä joskus kysynyt ja häntä ei haitannut, mutta ..en ehkä tänä päivänä loukkaisi häntä sillä, kyselemällä. Olen tavallaan kasvanut ihmisenä ymmärtäen etten voi tunteilleni mitään, mutta tarvitseeko minun loukata jotakin toista niiden kautta...niin se on toinen juttu se.

        LS

        Niin, eli jää jäljelle, mitä tuo mies haluaa ja hänen vaimonsa?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eli jää jäljelle, mitä tuo mies haluaa ja hänen vaimonsa?

        ST

        Ja sinä olet valmis jo ystävyyteen jos mies haluaa.
        Kyse on siis hänen haluamisestaan, muttet halua painostaa, etkä häiritä mitä ymmärsin.
        Joten mitä jää jäljelle?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet valmis jo ystävyyteen jos mies haluaa.
        Kyse on siis hänen haluamisestaan, muttet halua painostaa, etkä häiritä mitä ymmärsin.
        Joten mitä jää jäljelle?

        ST

        Jäljelle ei jää mitään.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet valmis jo ystävyyteen jos mies haluaa.
        Kyse on siis hänen haluamisestaan, muttet halua painostaa, etkä häiritä mitä ymmärsin.
        Joten mitä jää jäljelle?

        ST

        Minä luulen, että annan hänen mennä, niin on parasta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimittäin minun tunteenihan häntä kohtaan tuskin muuttuvat ja haluaisitko sinä, että miehesi pitäisi yhteyttä naisen kanssa, joka rakastaa häntä?

        Olisinko valmis luopumaan ystävästäni... en tietenkään, jos se minusta olisi ollut yksin kiinni ja olen rehellinen asian kanssa, toinen voi olla valmis toiseen ratkaisuun....ja hän varmaan pystyi järjellisiin ratkaisuihin ystävyyden kanssa, minullahan ne tunteet olivat ja toisella järki.

        LS

        Niin, en osaa sanoa, miten tunteillesi käy, että ryöpsähtävätkö ne ihan valloilleen jos okisitte ystöviä vai hiiouisivatko ne ystövyyden tasolke 🤔
        Ihmisellä, joka on ihastunut toiseen, on vimmattu halu päästä yhteyteen kohteensa kanssa.
        Tuo voi hämätä myös itseäön kyvittekemaan asioita muka järkevästi, vaikja taustalla on tunteiden säätely mekanusmi joka pyrkii löhestymään tuota ihanaksi tidettua oliota.
        Tuossa vauhkoontumis caiheesaa on vaijeaa tehdä järkeen perustuvia valintoja suhteessa ihastukseen.

        Koetko okevasi tällä hetkellä niin vahvalka maaperällä tunteudesi suhteen siihen, että niin että kykenet pelkkään ystävyyteen rikkomatta enempää itseäsi?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en osaa sanoa, miten tunteillesi käy, että ryöpsähtävätkö ne ihan valloilleen jos okisitte ystöviä vai hiiouisivatko ne ystövyyden tasolke 🤔
        Ihmisellä, joka on ihastunut toiseen, on vimmattu halu päästä yhteyteen kohteensa kanssa.
        Tuo voi hämätä myös itseäön kyvittekemaan asioita muka järkevästi, vaikja taustalla on tunteiden säätely mekanusmi joka pyrkii löhestymään tuota ihanaksi tidettua oliota.
        Tuossa vauhkoontumis caiheesaa on vaijeaa tehdä järkeen perustuvia valintoja suhteessa ihastukseen.

        Koetko okevasi tällä hetkellä niin vahvalka maaperällä tunteudesi suhteen siihen, että niin että kykenet pelkkään ystävyyteen rikkomatta enempää itseäsi?

        ST

        Ja TAAS kirjoitusvirheitä aaargghhh!! ! Noh, tiedän että osaat oikolukea hyvin 😊

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en osaa sanoa, miten tunteillesi käy, että ryöpsähtävätkö ne ihan valloilleen jos okisitte ystöviä vai hiiouisivatko ne ystövyyden tasolke 🤔
        Ihmisellä, joka on ihastunut toiseen, on vimmattu halu päästä yhteyteen kohteensa kanssa.
        Tuo voi hämätä myös itseäön kyvittekemaan asioita muka järkevästi, vaikja taustalla on tunteiden säätely mekanusmi joka pyrkii löhestymään tuota ihanaksi tidettua oliota.
        Tuossa vauhkoontumis caiheesaa on vaijeaa tehdä järkeen perustuvia valintoja suhteessa ihastukseen.

        Koetko okevasi tällä hetkellä niin vahvalka maaperällä tunteudesi suhteen siihen, että niin että kykenet pelkkään ystävyyteen rikkomatta enempää itseäsi?

        ST

        Tottakai kykenisin. Ei se rikkoisi minua, ystävyys. Hyväksyn sen, että hänellä on elämässään vaimo, jota hän rakastaa. En minä kiellä ettenkö tuntisi häntä kohtaan jotain, mutta pystyn olemaan järkevä ihminen, enkä tunteiden riepoteltavissa oleva. Mutta onhan se hävettävää, ne tunteet, ei ne ole mikään hyvä juttu, lähinnä se rakkauden tunne häntä kohtaan hävettää, kun tietää, ettei saisi....sehän on epämukavaa toisestakin ollut. Niin...mutta en mie nyt ihan mielisairas ole, ymmärrän todellisuuden tässä kuitenkin. Ja jos minä rakastan ystävääni, tulee minun kunnioittaa hänen ja hänen vaimonsa välistä suhdetta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kykenisin. Ei se rikkoisi minua, ystävyys. Hyväksyn sen, että hänellä on elämässään vaimo, jota hän rakastaa. En minä kiellä ettenkö tuntisi häntä kohtaan jotain, mutta pystyn olemaan järkevä ihminen, enkä tunteiden riepoteltavissa oleva. Mutta onhan se hävettävää, ne tunteet, ei ne ole mikään hyvä juttu, lähinnä se rakkauden tunne häntä kohtaan hävettää, kun tietää, ettei saisi....sehän on epämukavaa toisestakin ollut. Niin...mutta en mie nyt ihan mielisairas ole, ymmärrän todellisuuden tässä kuitenkin. Ja jos minä rakastan ystävääni, tulee minun kunnioittaa hänen ja hänen vaimonsa välistä suhdetta.

        LS

        Tunteissahan ei tietenkään ole mitään hävettävää.
        Niin tuohan se on ideaali tilanne, ettei anna omien tunteiden sotkea ystävyttä niin että alkaa tekemään hassuja valintoja, joilla aiheuttaa sekä itselle, että muille hsnkaluuksia tms

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteissahan ei tietenkään ole mitään hävettävää.
        Niin tuohan se on ideaali tilanne, ettei anna omien tunteiden sotkea ystävyttä niin että alkaa tekemään hassuja valintoja, joilla aiheuttaa sekä itselle, että muille hsnkaluuksia tms

        ST

        Mitä ajattelet tuon miehen olevan mieltä ystävyyden ojennuksestasi?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kykenisin. Ei se rikkoisi minua, ystävyys. Hyväksyn sen, että hänellä on elämässään vaimo, jota hän rakastaa. En minä kiellä ettenkö tuntisi häntä kohtaan jotain, mutta pystyn olemaan järkevä ihminen, enkä tunteiden riepoteltavissa oleva. Mutta onhan se hävettävää, ne tunteet, ei ne ole mikään hyvä juttu, lähinnä se rakkauden tunne häntä kohtaan hävettää, kun tietää, ettei saisi....sehän on epämukavaa toisestakin ollut. Niin...mutta en mie nyt ihan mielisairas ole, ymmärrän todellisuuden tässä kuitenkin. Ja jos minä rakastan ystävääni, tulee minun kunnioittaa hänen ja hänen vaimonsa välistä suhdetta.

        LS

        Kerronpa oman kokemukseni,olen nainen,jonka naisystävä on ollut elämässäni ja esittänyt miehelleni,että on sisar herrassa,ajattelin ok,kunnes kerran kahvilassa katsoi minua silmiin ja sanoi,mitä minun mieheni minussa näkee ja että hän tuntee halua mieheeni.Hän on naimisissa ja pelaa härskiä peliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteissahan ei tietenkään ole mitään hävettävää.
        Niin tuohan se on ideaali tilanne, ettei anna omien tunteiden sotkea ystävyttä niin että alkaa tekemään hassuja valintoja, joilla aiheuttaa sekä itselle, että muille hsnkaluuksia tms

        ST

        No se on periaatteessa ideaalitilanne, koska kyllähän tämä ystävyydenkin kokemus taitaa olla yksipuolista. 🙂 ei ole ystävästä kuulunut, nyt noin puoleentoista vuoteen, mitään.
        Onko se ystävyyttäkään sitten?

        Voi olla, että tarvitsen jotain psykiatrista hoitoa, kun otan ystävikseni ihmisiä, joita ei näy eikä heistä kuulu, mitään.


        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelet tuon miehen olevan mieltä ystävyyden ojennuksestasi?

        ST

        Ei halua ystävyyttä.
        Enkä tarkoita, että muutakaan.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerronpa oman kokemukseni,olen nainen,jonka naisystävä on ollut elämässäni ja esittänyt miehelleni,että on sisar herrassa,ajattelin ok,kunnes kerran kahvilassa katsoi minua silmiin ja sanoi,mitä minun mieheni minussa näkee ja että hän tuntee halua mieheeni.Hän on naimisissa ja pelaa härskiä peliä.

        Miten tuollaista voi olla!!

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerronpa oman kokemukseni,olen nainen,jonka naisystävä on ollut elämässäni ja esittänyt miehelleni,että on sisar herrassa,ajattelin ok,kunnes kerran kahvilassa katsoi minua silmiin ja sanoi,mitä minun mieheni minussa näkee ja että hän tuntee halua mieheeni.Hän on naimisissa ja pelaa härskiä peliä.

        Aha. Kiva, kun kerroit.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on periaatteessa ideaalitilanne, koska kyllähän tämä ystävyydenkin kokemus taitaa olla yksipuolista. 🙂 ei ole ystävästä kuulunut, nyt noin puoleentoista vuoteen, mitään.
        Onko se ystävyyttäkään sitten?

        Voi olla, että tarvitsen jotain psykiatrista hoitoa, kun otan ystävikseni ihmisiä, joita ei näy eikä heistä kuulu, mitään.


        LS

        Olisiko tehnyt jo valinnan sitten tuo mies ystävyytenne suhteen?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tehnyt jo valinnan sitten tuo mies ystävyytenne suhteen?

        ST

        On tehnyt. Aikoja sitten.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerronpa oman kokemukseni,olen nainen,jonka naisystävä on ollut elämässäni ja esittänyt miehelleni,että on sisar herrassa,ajattelin ok,kunnes kerran kahvilassa katsoi minua silmiin ja sanoi,mitä minun mieheni minussa näkee ja että hän tuntee halua mieheeni.Hän on naimisissa ja pelaa härskiä peliä.

        Kait sinä kerroit miehelleai tuosta tapahtumasta?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei halua ystävyyttä.
        Enkä tarkoita, että muutakaan.

        LS

        Olisiko valmis muuhun?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko valmis muuhun?

        ST

        Ei.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        LS

        No aatelinkin....että onko ruoja petturi hän. Takkaa lämmittelen tässä, kotosalla.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko valmis muuhun?

        ST

        Kuten olen kirjoittanut, syy on ollut yksin minussa.
        Hän ei koskaan ole osoittanut mitään muuta kuin ystävyyttä ja niin...meillä oli sellainen tapa, tai sekin oli minun ideani...että...kun minulla meni ylitse tunteideni kanssa, hänen piti aina kertoa minulle, että ei välitä ja...se tuntui joka kerta sydämessä tosi kauhealta.

        Eli ei ole muuta, mutta ei ilmeisesti edes sitä ystävyyttä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten olen kirjoittanut, syy on ollut yksin minussa.
        Hän ei koskaan ole osoittanut mitään muuta kuin ystävyyttä ja niin...meillä oli sellainen tapa, tai sekin oli minun ideani...että...kun minulla meni ylitse tunteideni kanssa, hänen piti aina kertoa minulle, että ei välitä ja...se tuntui joka kerta sydämessä tosi kauhealta.

        Eli ei ole muuta, mutta ei ilmeisesti edes sitä ystävyyttä.

        LS

        No aika aikaa kutakin. Kyllä se siittä tasoittuu.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aatelinkin....että onko ruoja petturi hän. Takkaa lämmittelen tässä, kotosalla.

        ST

        Niin aivan kuin olisin jossain ristikuulusteltavana ja minut viedään kohta kaasukammioon. Guilty, te sanotte ja myönnän syyllisyyteni.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin aivan kuin olisin jossain ristikuulusteltavana ja minut viedään kohta kaasukammioon. Guilty, te sanotte ja myönnän syyllisyyteni.

        LS

        Pyh, tuo ollu mittää.. Tavallista elämää. Mutra kyllä minulla kielttämättä vilahti tuossa kohi ku kerroit tuosta, että et sanonun että et sanonut, ettei hän olisi ollut muuhun valmus niin ymmärsin sen niin että hän olisi ollut valmis seksisuhteeseen, muttei ystävyyssuhteeseen eli pettäisi omaa puolisoaan ja kun minulla on takassa hyvä hiillos tässä justiissa ja rautainen makkaratikku niin vilahtipa mielessä, että kun kohta otan makkaran tuosta niin isken ja lujasti sen makkaratikun siihen makkaran lihhaan ja körvennän mustaksi, hyvä kun on hiillos vielä, hehkuva🤔

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyh, tuo ollu mittää.. Tavallista elämää. Mutra kyllä minulla kielttämättä vilahti tuossa kohi ku kerroit tuosta, että et sanonun että et sanonut, ettei hän olisi ollut muuhun valmus niin ymmärsin sen niin että hän olisi ollut valmis seksisuhteeseen, muttei ystävyyssuhteeseen eli pettäisi omaa puolisoaan ja kun minulla on takassa hyvä hiillos tässä justiissa ja rautainen makkaratikku niin vilahtipa mielessä, että kun kohta otan makkaran tuosta niin isken ja lujasti sen makkaratikun siihen makkaran lihhaan ja körvennän mustaksi, hyvä kun on hiillos vielä, hehkuva🤔

        ST

        Ai, siis tarkoitin ettei muutakaan, saatoin kirjoittaa jotenkin kummallisesti sen. Ei hän koskaan ole mitään sellaista. Aina sanonut, että ollaan pelkästään ystäviä. Hän on kunnollinen ihminen.

        Ihmetyttää vaan, että se ystävyyskin sitten...luotin kait kuitenkin siihen, että...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, siis tarkoitin ettei muutakaan, saatoin kirjoittaa jotenkin kummallisesti sen. Ei hän koskaan ole mitään sellaista. Aina sanonut, että ollaan pelkästään ystäviä. Hän on kunnollinen ihminen.

        Ihmetyttää vaan, että se ystävyyskin sitten...luotin kait kuitenkin siihen, että...

        LS

        Niin, aika hankala varmasti tietää mitä toinen ajattelee asiasta ilman kunnon keskustelua.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyh, tuo ollu mittää.. Tavallista elämää. Mutra kyllä minulla kielttämättä vilahti tuossa kohi ku kerroit tuosta, että et sanonun että et sanonut, ettei hän olisi ollut muuhun valmus niin ymmärsin sen niin että hän olisi ollut valmis seksisuhteeseen, muttei ystävyyssuhteeseen eli pettäisi omaa puolisoaan ja kun minulla on takassa hyvä hiillos tässä justiissa ja rautainen makkaratikku niin vilahtipa mielessä, että kun kohta otan makkaran tuosta niin isken ja lujasti sen makkaratikun siihen makkaran lihhaan ja körvennän mustaksi, hyvä kun on hiillos vielä, hehkuva🤔

        ST

        Siis tapa toimia antaa viitteitä, että haluaa päästä eroon, ei kehdannut kohdata asiaa ja kertoa, kuten asiat olivat. Niin...

        Jotenkin minulla oli sellainen kausi elämässä, että tarvitsin apua ja ystävyyttä, olen kiitollinen, että hän pysähtyi siihen... En kuitenkaan ymmärtänyt, ettei hän tarkoittanut...en tiennyt, että hän teki sen velvollisuudesta, ei siksi...että minusta voisi välittää...edes vähän

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyh, tuo ollu mittää.. Tavallista elämää. Mutra kyllä minulla kielttämättä vilahti tuossa kohi ku kerroit tuosta, että et sanonun että et sanonut, ettei hän olisi ollut muuhun valmus niin ymmärsin sen niin että hän olisi ollut valmis seksisuhteeseen, muttei ystävyyssuhteeseen eli pettäisi omaa puolisoaan ja kun minulla on takassa hyvä hiillos tässä justiissa ja rautainen makkaratikku niin vilahtipa mielessä, että kun kohta otan makkaran tuosta niin isken ja lujasti sen makkaratikun siihen makkaran lihhaan ja körvennän mustaksi, hyvä kun on hiillos vielä, hehkuva🤔

        ST

        Halusin olla oikeasti välitetty. Ja se ei vaan ollut todellisuutta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tapa toimia antaa viitteitä, että haluaa päästä eroon, ei kehdannut kohdata asiaa ja kertoa, kuten asiat olivat. Niin...

        Jotenkin minulla oli sellainen kausi elämässä, että tarvitsin apua ja ystävyyttä, olen kiitollinen, että hän pysähtyi siihen... En kuitenkaan ymmärtänyt, ettei hän tarkoittanut...en tiennyt, että hän teki sen velvollisuudesta, ei siksi...että minusta voisi välittää...edes vähän

        LS

        Eihän sitä voi tietää että tekikö velvollisuudesta vai miksi.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait sinä kerroit miehelleai tuosta tapahtumasta?

        ST

        Kyllä kerroin ja tottakai kysyin,onko mieheni antanut aihetta,hän sanoi,ei todellakaan,olen pitänyt häntä uskonsisarena,kysyin onko hän kauniimpi kuin minä,hän nauroi,ei todellakaan minun makuuni.Olen keskustellut tän naisen kanssa ja hän itse sanoo,että on täysin sairasta,mitä hän itsestään kuvittelee.No,on pyytänyt anteeksi,mutta ei todellakaan piittaa,miten minä rikkouduin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä voi tietää että tekikö velvollisuudesta vai miksi.

        ST

        Kyllä sen tietää. Jos olisi kokenut asian kuin...rakkaus on vaan niin vahva voima...että ei koskaan satuttaisi.

        Mutta olettehan tekin palstalaiset sen todenneet, olen narsisti ja kammottava hirviö. Otin sen commandokin nimimerkin käyttööni.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kerroin ja tottakai kysyin,onko mieheni antanut aihetta,hän sanoi,ei todellakaan,olen pitänyt häntä uskonsisarena,kysyin onko hän kauniimpi kuin minä,hän nauroi,ei todellakaan minun makuuni.Olen keskustellut tän naisen kanssa ja hän itse sanoo,että on täysin sairasta,mitä hän itsestään kuvittelee.No,on pyytänyt anteeksi,mutta ei todellakaan piittaa,miten minä rikkouduin.

        Justiinsa joo, keksittiin oivan paikan avautumiselle. Ja mikähän tarkoitus?

        Liekö juttusi edes totta, tarkoitus vaan lyödä minua.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kerroin ja tottakai kysyin,onko mieheni antanut aihetta,hän sanoi,ei todellakaan,olen pitänyt häntä uskonsisarena,kysyin onko hän kauniimpi kuin minä,hän nauroi,ei todellakaan minun makuuni.Olen keskustellut tän naisen kanssa ja hän itse sanoo,että on täysin sairasta,mitä hän itsestään kuvittelee.No,on pyytänyt anteeksi,mutta ei todellakaan piittaa,miten minä rikkouduin.

        Kyllähän tuollainen loukkaa. Mutta tärkeintä että miehesi kohdutti sinua ja tuki.
        Varmaan mustasukkaisuudessaan töksäytti. Oli tunne höyryissään tuo nainen.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuollainen loukkaa. Mutta tärkeintä että miehesi kohdutti sinua ja tuki.
        Varmaan mustasukkaisuudessaan töksäytti. Oli tunne höyryissään tuo nainen.

        ST

        Nyt on niin pallo hukassa tällä ystävällä,meillä on kuitenkin monen vuoden ystävyys,no kyllä minun kiukkuni on jo laantunut,mutta olen antanut tulla höyryt ulos,maksanut potut pottuina,en teoissa,vaan kahvihetkes kysyin,mitä sinun mies sinussa näkee,se ilme hänellä,hah,hah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä voi tietää että tekikö velvollisuudesta vai miksi.

        ST

        Tuota. Haluan sen verran täsmentää, että minulla ei ole mitään muuta aikeita kuin puhtaasti ystävyyttä. Tietenkään en voi takeita antaa, etten kokisi myös tunteita mitään, jostain syystähän hän on ihminen, jota elämässäni aina kaipaan kuitenkin, niin...ja tajuan sen, että jos hän olisi minulle yhdentekevä, niin tuskin kaipaisin...en tiedä mistä se johtuu, mutta niin se vain on. En halua häneltä rikkoa mitään, en halua hänen vaimolleen pahaa. Hän varmaan ajattelee samoin minun kohdallani, uskon niin. Mutta miksi kiusata itseään ja ei antaa lupaa edes ystävyyteen? En tietenkään mitään voi, jos toinen ei halua olla tekemisissä. Enkä tahdo kiusata häntä sillä, niin jos se alkaa hänestä tuntumaan vainolta. Mutta jos sattuisi niin, että hän lukee nämä, niin...anna lupaa ystävyydelle, olen sinun aito ystäväsi, tahdon aina sinun onneasi ja parastasi, en muuta, en koskaan tekisi sinulle mitään todellisesti pahaa, pösilö ja idiootti varmaan olen, kun tänne näitä kirjoitan...mutta jos et tahdo olla ystäväni, älä pidä minua myöskään odottamassa, sitä...että joskus edes sinusta kuulisin...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota. Haluan sen verran täsmentää, että minulla ei ole mitään muuta aikeita kuin puhtaasti ystävyyttä. Tietenkään en voi takeita antaa, etten kokisi myös tunteita mitään, jostain syystähän hän on ihminen, jota elämässäni aina kaipaan kuitenkin, niin...ja tajuan sen, että jos hän olisi minulle yhdentekevä, niin tuskin kaipaisin...en tiedä mistä se johtuu, mutta niin se vain on. En halua häneltä rikkoa mitään, en halua hänen vaimolleen pahaa. Hän varmaan ajattelee samoin minun kohdallani, uskon niin. Mutta miksi kiusata itseään ja ei antaa lupaa edes ystävyyteen? En tietenkään mitään voi, jos toinen ei halua olla tekemisissä. Enkä tahdo kiusata häntä sillä, niin jos se alkaa hänestä tuntumaan vainolta. Mutta jos sattuisi niin, että hän lukee nämä, niin...anna lupaa ystävyydelle, olen sinun aito ystäväsi, tahdon aina sinun onneasi ja parastasi, en muuta, en koskaan tekisi sinulle mitään todellisesti pahaa, pösilö ja idiootti varmaan olen, kun tänne näitä kirjoitan...mutta jos et tahdo olla ystäväni, älä pidä minua myöskään odottamassa, sitä...että joskus edes sinusta kuulisin...

        LS

        Mikäpäs siinä, jos se kaikille osapuolille sopii ja molemmat haluavat pelkästään ystävyyttä niin sehän olisi vain mukava juttu teidän ystäviksi ryhtyminen 😊

        Pikkysen epäilen tai aika paljonkin ettei ystäväsi käy tällä palstalla, mutta eihän ihan kokonaan tietenkään ole pois suljettu mahdollisuus

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justiinsa joo, keksittiin oivan paikan avautumiselle. Ja mikähän tarkoitus?

        Liekö juttusi edes totta, tarkoitus vaan lyödä minua.

        LS

        Sinä.olet niin itseäsi täynnä,toin esille totuuden,miltä tuollainen tuntuu.En ihmettele,että täällä sekoilet,kun asiasi kerroit.Tuollainen toiminta ei onnea tuo.Minä olen voittaja,tämä ystäväni on naurettava velho.


    • Anonyymi

      Tarkkojen tutkimusten mukaan mies ajattelee seksiä n. joka 6. minuutti.

      Eli, niillä se on aina mielessä. 😃🤩🤩🤩!

      Apuva. Aa-puva. A-pu-vaaa.

      Minunkin jalkojani ja selkääni saisi joku hieroa, mutta myös ilman sitä peiton heiluttelua.
      ~

      • Anonyymi

        En usko ihan suorilta tuohon tutkimustulokseen. Uskon, että kun mies tekee töitä niin silloin hän ei niinkään ajattele seksiä.
        Tai jos on jokin muu ajatuksia toiseen suuntaan vievää hommaa.

        MUTTA jos on puutteessa niin se pyörii päässä kuin häkä vieden ukon puoli järjettömäksi.

        ST


      • Anonyymi

        Näin miehenä täytyy kyllä sanoa, ettei jostain jalkojen tai selän hieromisesta ym nyt ihan ensimmäisenä tule mikään peiton heiluttelu mieleen ja muutenkin yleensä on sentään tähdellisempääkin ajateltavaa. Olen kai sitten tietämättäni eunukki tai jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin miehenä täytyy kyllä sanoa, ettei jostain jalkojen tai selän hieromisesta ym nyt ihan ensimmäisenä tule mikään peiton heiluttelu mieleen ja muutenkin yleensä on sentään tähdellisempääkin ajateltavaa. Olen kai sitten tietämättäni eunukki tai jotain?

        Etkä ole. Terve suhde itseesi ja ympäristöösi.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä ole. Terve suhde itseesi ja ympäristöösi.

        ST

        En tuosta terveestä suhteesta sitten tiedä, nimittäin vihaan silmittömästi sekä itseäni että koko tätä maailmaa 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tuosta terveestä suhteesta sitten tiedä, nimittäin vihaan silmittömästi sekä itseäni että koko tätä maailmaa 🤣

        No höh. Mitä tuohon voi sanoa kuin että istun kanssa tähänreunalle sinitumman taivaan viereen tähtien loisteeseen.
        On ajattomuus tämä hetki, kaikuu ympärillämme menneisyys ja kaiken tulevaisuus.
        Mutta me istumme tässä, kaksi matkalaista äärettömyydessä ihmetellen kuinka on hiljaisuus läsnä sanottamattomien tunteiden edessä.

        Halaus

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh. Mitä tuohon voi sanoa kuin että istun kanssa tähänreunalle sinitumman taivaan viereen tähtien loisteeseen.
        On ajattomuus tämä hetki, kaikuu ympärillämme menneisyys ja kaiken tulevaisuus.
        Mutta me istumme tässä, kaksi matkalaista äärettömyydessä ihmetellen kuinka on hiljaisuus läsnä sanottamattomien tunteiden edessä.

        Halaus

        ST

        Kiitos! 🖤


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe