Aihe

Vain hörhöt ihailevat Trumpia

Anonyymi

Fiksut ymmärtävät minkälaisesta tuuliviiristä on kyse, kun puhutaan kyseisestä herrasta. Vain hörhöt ihailevat Trumpia.

Terveisin Vasemmistopersu

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuten persut.

• Anonyymi

Unohdit kokonaan epärehelliset poliitikot ja muut taloudellisesti jotenkin hyötyvät.

• Anonyymi

Voi olla.

• Anonyymi

Härmän hörhö kannattaa trumppia,trumppi palaa vielä panssarien kera T:hiihtäjä 47 härmästä

• Anonyymi

Suomessakin näkyy selkeästi, kuinka Trump vaikutti suomalaisten arkiseen elämään.
      Siksi Yle vatvoo vuodesta toiseen näitä ongelman aiheuttajia.
      Työttömyys, aktiivimalli2, maahanmuuttajat ja sosiaalitukien kasvaminen ovat selkeästi Trumpin aikaansaannoksia. Samoin vähätuloisten veronkorotuksiin vaikutti juuri Trump. Pahoinpitelyt, itsemurhat ja nuorison taponyritykset on silkkaa seurausta Trumpin käytöksestä
      Eikä tälle kaikelle pahalle voi edes meidän pääministeri naislaumansa kanssa yhtään mitään. Tosin eihän tuollaiset yhteiskuntaan liittyvät asiat kuulukaan pääministerille. Hänen suuri tehtävänsä on torjua koronaa ja viedä rahaa Italian antiikki-kansalaisille.

• Anonyymi

Onko ollut yhtään positiivista uutista Trumpista Suomen mediassa, haaste!?
        On niin paha ihminen, ettei mitään hyvää?
        Ihan vaan ilmiönä kiinnostava asia. Media itse ajaa itsensä epäluotettavaksi ja puolueelliseksi.
        Vai miten on?

• Anonyymi

Ihmettelen vaan koska blm aktivisteja aletaan tuomitsemaan mediassa ja oikeudessa jenkeissä?

• Anonyymi

Vasemmistopersu? Kuvitusolento.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      236
      16131
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13605
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      9611
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      44
      6823
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      262
      4105