Valtaajien ja vandaalien joukossa oli tunnettuja äärioikeistolaisia, joita saatetaan epäillä vakavista rikoksista. Työnantajat ovat irtisanoneet osallisia, vaikka nämä eivät olisi olleet sisällä kongressissa.
Valtaajien ja vandaalien joukossa oli tunnettuja äärioikeistolaisia
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Viranomaisilla ja netin salapoliiseilla ei ole ollut vaikeuksia tunnistaa henkilöitä, jotka ovat aiemmin olleet aktiivisia Trumpia kannattavissa tilaisuuksissa tai nettisivuilla. On mahdollista, että he saavat jatkossa levittää vaalisalaliittoteorioitaan vankilassa.
Tunnetuin henkilöistä lienee QAnon-”shamaani” Jake Angeli, jonka turkispuku ja sarvipäähine herätti huomiota. Angeli tunkeutui senaatin istuntosaliin, mikä voi jo itsessään tuoda syytteet. - Anonyymi
Myös toisen kuuluisan kuvan henkilö on tunnistettu. Floridalaisen 36-vuotiaan viiden lapsen isän Adam Johnsonin epäillään anastaneen edustajainhuoneen puhemiehen puhujanpöntön, Hän kantoi sitä leveä hymy kasvoillaan käytävällä. Symbolisesti tärkeän kalusteen kohtaloa ei toistaiseksi tiedetä.
Lisäksi kuvista on tunnistettu lisäksi ainakin Matthew Heimbach, vuoden 2017 Charlottesvillen mellakoita organisoinut valkoisen ylivallan kannattaja ja Jason Tankersley, Marylandin skinheadien jäsen. - Anonyymi
Onpa mielenkiintoista, että nämä "antifan soluttautujat" ovat olleet noin ahkeria trumpismin edustajia jo pidempään. Ja kun täällä kokoajan jankataan, että "näytelty juttu", "sirkusta" jne. niin juu, OK. Voi kai tuota Trumpin ja hänen fanikuntansa touhua sirkukseksi luonnehtia. On vaan niin pitkään jo näytelty tuota teatteria, että on vaikeaa uskoa, että nuo näyttelijät olisivat jotain false flag -iskijöitä sen sijaan, että he olisivat sitä miltä he kaikin puolin eniten vaikuttavat olevan, eli fanaattisia trumppilaisia.
Pettymyksiä voi elämässä tulla kun ei voi uskoa sitä, että oma poliittinen linja on populistisen idiotismin huipentuma, mutta näin taisi käydä nyt joillekin trumppilaisille täällä Suomessa kun he katsovat, miten noloon ja typerään käytökseen syyllistymällä heidän aatetoverinsa tuolla rapakon takana kuittasivat itselleen linnatuomioita, ja minkä vitun takia? Oliko tuo öyhötys sen arvoista? Kertokaa nyt, kuin olette kerran kaiken asiantuntijoita! Saa suorittaa! - Anonyymi
Fbi pakotti äärioikeistolaiset näyttelemään terroristi hyökkäyksen. Näkee selvästi videoilta kuinka vastenmielisesti äärioikeiston jäsenet näyttelevät vallankaappausyrityksensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749