Valtaajien ja vandaalien joukossa oli tunnettuja äärioikeistolaisia

Anonyymi

Valtaajien ja vandaalien joukossa oli tunnettuja äärioikeistolaisia, joita saatetaan epäillä vakavista rikoksista. Työnantajat ovat irtisanoneet osallisia, vaikka nämä eivät olisi olleet sisällä kongressissa.

4

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viranomaisilla ja netin salapoliiseilla ei ole ollut vaikeuksia tunnistaa henkilöitä, jotka ovat aiemmin olleet aktiivisia Trumpia kannattavissa tilaisuuksissa tai nettisivuilla. On mahdollista, että he saavat jatkossa levittää vaalisalaliittoteorioitaan vankilassa.

      Tunnetuin henkilöistä lienee QAnon-”shamaani” Jake Angeli, jonka turkispuku ja sarvipäähine herätti huomiota. Angeli tunkeutui senaatin istuntosaliin, mikä voi jo itsessään tuoda syytteet.

    • Anonyymi

      Myös toisen kuuluisan kuvan henkilö on tunnistettu. Floridalaisen 36-vuotiaan viiden lapsen isän Adam Johnsonin epäillään anastaneen edustajainhuoneen puhemiehen puhujanpöntön, Hän kantoi sitä leveä hymy kasvoillaan käytävällä. Symbolisesti tärkeän kalusteen kohtaloa ei toistaiseksi tiedetä.

      Lisäksi kuvista on tunnistettu lisäksi ainakin Matthew Heimbach, vuoden 2017 Charlottesvillen mellakoita organisoinut valkoisen ylivallan kannattaja ja Jason Tankersley, Marylandin skinheadien jäsen.

    • Anonyymi

      Onpa mielenkiintoista, että nämä "antifan soluttautujat" ovat olleet noin ahkeria trumpismin edustajia jo pidempään. Ja kun täällä kokoajan jankataan, että "näytelty juttu", "sirkusta" jne. niin juu, OK. Voi kai tuota Trumpin ja hänen fanikuntansa touhua sirkukseksi luonnehtia. On vaan niin pitkään jo näytelty tuota teatteria, että on vaikeaa uskoa, että nuo näyttelijät olisivat jotain false flag -iskijöitä sen sijaan, että he olisivat sitä miltä he kaikin puolin eniten vaikuttavat olevan, eli fanaattisia trumppilaisia.

      Pettymyksiä voi elämässä tulla kun ei voi uskoa sitä, että oma poliittinen linja on populistisen idiotismin huipentuma, mutta näin taisi käydä nyt joillekin trumppilaisille täällä Suomessa kun he katsovat, miten noloon ja typerään käytökseen syyllistymällä heidän aatetoverinsa tuolla rapakon takana kuittasivat itselleen linnatuomioita, ja minkä vitun takia? Oliko tuo öyhötys sen arvoista? Kertokaa nyt, kuin olette kerran kaiken asiantuntijoita! Saa suorittaa!

    • Anonyymi

      Fbi pakotti äärioikeistolaiset näyttelemään terroristi hyökkäyksen. Näkee selvästi videoilta kuinka vastenmielisesti äärioikeiston jäsenet näyttelevät vallankaappausyrityksensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe