Helsinki-Vantaa vuotaa yhä kuin seula
Kuka tahansa mistä hyvänsä tuleva voi kävellä lentoasemalta ulos ilman mitään testejä sillä ne ovat vapaaehtoisia. Täydellinen lepsuminen senkun jatkuu samalla kun muualla maailmassa testit ovat pakollisia ja myös karanteeniin joutuu omalla kustannuksella monissa maissa.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen perustuslaki, ei suojaa Suomalaisia omassa maassaan Suomessa. Olisko muutettava tuota lakia, että se myös suojelisi Suomalaisia ? Eikä vain noita " Rikollisia, pakoloisia, elintasohuijareita ja muka maahanmuuttajia " .
- Anonyymi
Suomessa on tullut uusia virukseen sairastuneita + 7618 ja kuolleita + 133 lisää
aikavälillä 12.12.2020 - 8.1. 2021. - Anonyymi
Eilen uutisissa näytettiin kuvaa lentoasemalta, miehet otti korona esitteen ja kävivät kaiketi testissä, mutta siinä yks muija simpukka laukuineen (vetokärry) paineli siitä vain ohi ja ulos.
- Anonyymi
Moni näistä matkustajista huolehtii osaltaan siltä, että tähän velkaantuvaan, yliverotettuun maahan tulee rahaa myös ulkomaankaupan eikä vain velkapiikin kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin25117976Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013782Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma32610130- 587309
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3134465