Mitä jos vihreät yrittäisivät vallankaappausta ja yrittäisivät saada väkisin Haavistoa presidentiksi 5% kannatuksella???
Puolustaisitko demokratiaa vihreiden mielivallalta?
Mitä tekisit jos Vihreät yrittäisivät vallankaappausta?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Typerä kysymys, Putinin Tiltun tuotantoa. Liberaali vihervasemmisto on tiukasti demokratian ja ihmisoikeuksien puolella, kuten kaikki tietävät, paitsi Tiltu.
- Anonyymi
Demokratian tärkein peruskivi on sananvapaus. Vihreät haluavat rajoittaa sitä, joten sen pituinen vihreiden demokratiasta. Demokratia on vihreiden pahin vihollinen, vaikka muuta sokeasti uskoville väittävät. Anni Koponen kertoo totuuden vihreistä.
- Anonyymi
Miksi yrittäisivät, kun ovat hallituksessa?
- Anonyymi
Ostaisin vanhan navetan, jossa alkaisin kasvattamaan höpöheinää. Se nimittäin laillistettaisiin pian. Rikastuisin ensimmäisten joukossa.
- Anonyymi
Kun hetken odottelee että saavat tötsynsä poltettua niin siihen lässähtää vallankaappaus.
- Anonyymi
Minä en tekisi mitään. Persut hoitaisivat kyllä tilanteen uljaitten uusnatsien ja urheitten Oodinin sotureitten vankkumattomalla tuella.
- Anonyymi
Perussuomalaiset taas mainittu. Kiitoksia tuesta. Ei ole huonoa julkisuutta, on vain julksuutta. Perussuomalaiset kiittävät tästäkin avauksesta.
- Anonyymi
Katsoisin vierestä, miten kansa reagoisi moiseen tapahtumaan. Bensa varmasti maksaisi 15 euroa litra, lämmitys kulut pompsaihtaisivat 70% ylöspäin, lihatuottee olisi verolla ja itse vihreät olisi lentokoneissa lomalla tai ajelisivat takseilla kansalaisten piikkiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️731604Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1151047YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52882- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74776- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli73740Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606027733Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42716