Onko palstalla

Anonyymi

yhtään helluntailaista kirjoittelijaa tällä hetkellä?

ST

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä olen melkein helluntailainen, entinen ja tuleva sellainen. Miksi helluntailaisiaaa huhuilet ?

      • Anonyymi

        Kiinnostaa, onko täällä helluntailaisa juurikaan vai onko etupäässä muita keskustelemassa aiheesta helluntailaisuus 🤔



        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa, onko täällä helluntailaisa juurikaan vai onko etupäässä muita keskustelemassa aiheesta helluntailaisuus 🤔



        ST

        Harva sitä leimaantumisen pelossa täällä kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva sitä leimaantumisen pelossa täällä kertoo.

        No sekin 🤔

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva sitä leimaantumisen pelossa täällä kertoo.

        Mikä ihmeen leimaantuminen?
        Mitä leimaantumista tuossa muka on?

        Rehellinen ihminen pysyy sanojensa takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen leimaantuminen?
        Mitä leimaantumista tuossa muka on?

        Rehellinen ihminen pysyy sanojensa takana.

        Ööö, ai tuotako tarkoitti, höh.

        ST


    • Anonyymi

      Minä olen kasvanut helluntailaisessa kodissa ja seurakunnassa. Nuorena itsekin liityin, sittemmin erosin.

      Liityin Ev.lut.kirkkoon. Erosin.

      Tällä hetkellä ei ole minkään kirkon jäsenyyttä, mutta uskossani tunnustan luterilaista oppia (pienin helluntailaisin ynnä katolilais-/ ortodoksisin vivahtein).
      ~

      • Anonyymi

        Joko kohta lakkaat sekoilemasta oppien kanssa ja tunnustamasta niitä ja rupeat uskovaiseksi ja alat tunnustamaan Kristusta?


      • Anonyymi

        Minä kuulun luterilaiseen kirkkoon. En hyväksy kaikkea kirkon toiminnassa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko kohta lakkaat sekoilemasta oppien kanssa ja tunnustamasta niitä ja rupeat uskovaiseksi ja alat tunnustamaan Kristusta?

        Tämä ei kuulu sinulle. Et ole herrani.


    • Anonyymi

      Kaikkihan me palstalla olevat olemme Herran helluntailaisia, mitä sitä pitää enään kysellä!

    • Anonyymi

      Ei helluntailaiset palstoilla paljon notku. Kyl täällä ovat pääosin ne, jotka vain puhuvat helluntailaisuudesta. Ja muusta.

      • Anonyymi

        Paljon mahdollista.

        ST


    • Anonyymi

      Älkää antako pyhää koirille. 95% täällä kirjoittajista ovat ateisteja, kommunisteja, vapaa-ajettelijoita, krapulaisia. Ennen tämä osuus ei siistiydy ennen kuin pitää kirjoittaa omalla nimellä ja myös paikkakunta. Tämä on totuus ja pysyy. On myös käytäntö muualla.

      • Tunnustat siis epäjumalasi voimattomuuden? Eihän hän olemattomuuttaan tietysti pysty sensuroimaan edes keskustelupalstaa!

        Miksi pidätte noin selvästi epäjumalaksi havaittavaa naurettavaa taikamaailman mielikuvitusoliota jumalana?


    • Anonyymi

      Nimettömänä voi kirjoittaa ilman minkäänlaista vastuuta. Lehtimieskäytännön mukaan roskakorin tavaraa. Sekoitaan helluntailaisuus ja politiikka. Sentään on poistettu eilinen aloitus, Washingtonin tapahtumat ovat helluntailaisten syy. Muistuttaa kirjoitus natsisaksaa. Näistäkin syistä helluntailaiset pysyvät paljolti poissa näiltä sivuilta.

      • Anonyymi

        Aivan. Jos olisin helluntailainen, ehkä en kirjoittaisi tänne. varmaan pitäisin tätä tyhjänpäiväisenä roskapalstana.

        ST


      • Anonyymi

        Keskustelu on keskustelua. Journalismi journalismia. Avoin palsta on avoin palsta. Ja helluntailaisten palsta olisi helluntailaistan - jos sellainen vielä olisi. Itsepähän suljitte sen.


    • Anonyymi

      Ei ole eikä tule. Tämä on riivaajahenkien tyyssija.

      • Anonyymi

        Jos tämä on riivaajahenkien tyyssija, niin silloinhan se on helluntailaisten kansoittama! :)


    • Anonyymi

      2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

      ST

      • Anonyymi

        Jeesus On Herra. Tätä helluntailaiset eivät hyväksy, vaan sekaantuvat muidenkin uskonasioihin, kuin omaansa, pyrkien aggressioilla hallitsemaan uskontonsa uhreja, kuten eräs juuri tuossa edellä. Tuo on hyvä esimerkki - ei vapaista, vaan - ihmisiin sidotuista suunnista. Heittäytyvät "Herraksi" jopa toisenuskoisille.

        On mikä tahansa tilaisuus, joissa on erilaisia ja eri uskoisia ihmisiä, helluntailaiset alkavat ohjailla sitä ja näitä ihmisiä, kunnioittamatta heidän uskoaan ja aivankuin tilaisuus olisi yksin helluntailaisten.
        ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus On Herra. Tätä helluntailaiset eivät hyväksy, vaan sekaantuvat muidenkin uskonasioihin, kuin omaansa, pyrkien aggressioilla hallitsemaan uskontonsa uhreja, kuten eräs juuri tuossa edellä. Tuo on hyvä esimerkki - ei vapaista, vaan - ihmisiin sidotuista suunnista. Heittäytyvät "Herraksi" jopa toisenuskoisille.

        On mikä tahansa tilaisuus, joissa on erilaisia ja eri uskoisia ihmisiä, helluntailaiset alkavat ohjailla sitä ja näitä ihmisiä, kunnioittamatta heidän uskoaan ja aivankuin tilaisuus olisi yksin helluntailaisten.
        ~

        Minä otin taas sillain tuon sinulle kirjoitetun viestin, että joku ajattelee olevansa oikeassa yskossa ja sinä väärässä niin hän pyrkii ohjaamaan ( tosin huonoin sanakääntein syyllistäen) sinut oikeana pitämäänsä uskoon.

        Onhan tietenkin tuollainen tousen yskon arvioiminen melko riskaapelia hommaa 🤔

        Täällä mökillä nyt 😊
        Väsyttää hurjana. Rötkötän vain. Mutta nukuin ruhtinaalliset 6 tuntia JEE.
        Pitkään mennyt 2-4 tunnin unilla. Nyt kuitenkin on levännyt olo pitkästä aikaa. Ihanaa 🤗

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otin taas sillain tuon sinulle kirjoitetun viestin, että joku ajattelee olevansa oikeassa yskossa ja sinä väärässä niin hän pyrkii ohjaamaan ( tosin huonoin sanakääntein syyllistäen) sinut oikeana pitämäänsä uskoon.

        Onhan tietenkin tuollainen tousen yskon arvioiminen melko riskaapelia hommaa 🤔

        Täällä mökillä nyt 😊
        Väsyttää hurjana. Rötkötän vain. Mutta nukuin ruhtinaalliset 6 tuntia JEE.
        Pitkään mennyt 2-4 tunnin unilla. Nyt kuitenkin on levännyt olo pitkästä aikaa. Ihanaa 🤗

        ST

        Tai ei väsytä vaan on raukea olo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ei väsytä vaan on raukea olo...

        Arvaa, kuka saapui äsken hurjalta husky-ajelulta. Aamulla pimeässä lähdettiin ja meno oli melkoinen. 🐺 Kävin myös korkealla tunturilla: taivas siniharmaa, maa valkoinen, puut valkoiset, mökit umpilumessa eli jäässä. Ihan ku Siperiassa. Tuli mieleen elokuva Tohtori Zivago. Täällä näyttää samalta kuin talvella Uralin takana.

        Nyt loikoilen sängylläni ja nautin kahvia. ☕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa, kuka saapui äsken hurjalta husky-ajelulta. Aamulla pimeässä lähdettiin ja meno oli melkoinen. 🐺 Kävin myös korkealla tunturilla: taivas siniharmaa, maa valkoinen, puut valkoiset, mökit umpilumessa eli jäässä. Ihan ku Siperiassa. Tuli mieleen elokuva Tohtori Zivago. Täällä näyttää samalta kuin talvella Uralin takana.

        Nyt loikoilen sängylläni ja nautin kahvia. ☕

        En arvaa millään 😁Kuulostaa ihanalta. Ole huolellinen koronan suhteen.
        Rakastan talvea ja myös hämärää ja talvista metsää sekä aavaa valkoista.
        En matkustele juuri koskaan. Olen aina liikkunut melko vähän paikkakuntani ulkopuolella.

        Minä peiton alla. Pujahdin tänne takaisin. En ole tehnyt mitään tänään täällä mökillä kuin maannut vaan. Pitäisi kait sitä syödäkkin jotain. Join vain vettä.

        Oletko siellä yksin?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En arvaa millään 😁Kuulostaa ihanalta. Ole huolellinen koronan suhteen.
        Rakastan talvea ja myös hämärää ja talvista metsää sekä aavaa valkoista.
        En matkustele juuri koskaan. Olen aina liikkunut melko vähän paikkakuntani ulkopuolella.

        Minä peiton alla. Pujahdin tänne takaisin. En ole tehnyt mitään tänään täällä mökillä kuin maannut vaan. Pitäisi kait sitä syödäkkin jotain. Join vain vettä.

        Oletko siellä yksin?

        ST

        Yksin täällä. Peiton päällä makaan minä.
        Reissu on ollut oikein mukava.

        En yritä haukkasta liian suurta palaa.

        Kaikki tehty, mitä suunnittelin ja olen törsännyt sen verran, että voin hyvällä omallatunnolla sanoa tukeneeni paikallista turismia. Heittänyt rahaa huolettomasti.

        Huilin ja taidanpa kohta laittaa saunan päälle, no, en ehkä ihan vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin täällä. Peiton päällä makaan minä.
        Reissu on ollut oikein mukava.

        En yritä haukkasta liian suurta palaa.

        Kaikki tehty, mitä suunnittelin ja olen törsännyt sen verran, että voin hyvällä omallatunnolla sanoa tukeneeni paikallista turismia. Heittänyt rahaa huolettomasti.

        Huilin ja taidanpa kohta laittaa saunan päälle, no, en ehkä ihan vielä.

        Kuulostaa hyvältä. Rentouttavaa lomailua.
        Täällä nyt takassa tuli, lämmitän mökkiä. Lohilaatikko uunissa. Vien lopun lohilaatikon kylmälaukussa kotiin.

        Onko siellä hyvät ruuat?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Rentouttavaa lomailua.
        Täällä nyt takassa tuli, lämmitän mökkiä. Lohilaatikko uunissa. Vien lopun lohilaatikon kylmälaukussa kotiin.

        Onko siellä hyvät ruuat?

        ST

        Mulla on täällä pelkkä aamiainen. Tietenkin johonkin ravintolaan voisin mennä syömään, mutta olen niin vähäruokainen, etten viitsi sellaisesta erikseen maksaa. Tein itselleni evästä nk. iltapaloiksi. Huoneessa on pieni jääkaappi.

        Aamupalalla söin mm. leipäjuustoa lakkahillolla ja jotain erityismarinoitua siikaa.

        Jo koulun kotitaloustunnlla muinoin, silloin, vielä kaasuvalon aikaan, opetettiin, että "silmäsi ovat nälkäisemmät kuin vatsasi". Minusta on aina noloa jättää ruokaa lautaselle. Tänä aamuna muistin varoituksen ja tulin varsin vähällä vatsa täyteen. Ainahan voi hakea lisää. Mutta kun pöydät on täynnä valinnanvaraa: otan hiukan tuota... ja vähän tuota... ja vähän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on täällä pelkkä aamiainen. Tietenkin johonkin ravintolaan voisin mennä syömään, mutta olen niin vähäruokainen, etten viitsi sellaisesta erikseen maksaa. Tein itselleni evästä nk. iltapaloiksi. Huoneessa on pieni jääkaappi.

        Aamupalalla söin mm. leipäjuustoa lakkahillolla ja jotain erityismarinoitua siikaa.

        Jo koulun kotitaloustunnlla muinoin, silloin, vielä kaasuvalon aikaan, opetettiin, että "silmäsi ovat nälkäisemmät kuin vatsasi". Minusta on aina noloa jättää ruokaa lautaselle. Tänä aamuna muistin varoituksen ja tulin varsin vähällä vatsa täyteen. Ainahan voi hakea lisää. Mutta kun pöydät on täynnä valinnanvaraa: otan hiukan tuota... ja vähän tuota... ja vähän...

        Aivan ja varmasti tuolla aamiaisella jo pärjää pitkälle.
        En ole koskaan yöpynyt hotellissa 🙂
        Niin se on kyllä totta, että kun syö seisovasta pöydästä niin tulee otettua vähän tuota ja tuota ja lopulta lautanen on täysi ja vatsa myös.
        En ole koskaan syönyt seisovasta pöydästäkään 😁

        Tosiaankin lehdessä oli kirjoitus jokin aika sitten matkailualan koiravaljakko yrittäjästä joka kertoi, että joutuu todennäköisesti lopettamaan koiransa, koska ei ole enää varaa pitää niitä matkailun vähentyessä koronan vuoksi.. Muistaakseni myöhennin jostain näin vilaukselta jutun, jossa kerrottiin, että kyseinen yrittäjä oli saanut ihmisiltä avustusta jossain muodossa 😍

        Tykkäsitkö marinoidusta siiasta?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ja varmasti tuolla aamiaisella jo pärjää pitkälle.
        En ole koskaan yöpynyt hotellissa 🙂
        Niin se on kyllä totta, että kun syö seisovasta pöydästä niin tulee otettua vähän tuota ja tuota ja lopulta lautanen on täysi ja vatsa myös.
        En ole koskaan syönyt seisovasta pöydästäkään 😁

        Tosiaankin lehdessä oli kirjoitus jokin aika sitten matkailualan koiravaljakko yrittäjästä joka kertoi, että joutuu todennäköisesti lopettamaan koiransa, koska ei ole enää varaa pitää niitä matkailun vähentyessä koronan vuoksi.. Muistaakseni myöhennin jostain näin vilaukselta jutun, jossa kerrottiin, että kyseinen yrittäjä oli saanut ihmisiltä avustusta jossain muodossa 😍

        Tykkäsitkö marinoidusta siiasta?

        ST

        No, se marinadissa ollut siika, se oli siis hiukan kuin sillin veroinen, suolakalapaloja. Otin vain pari pikku palaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En arvaa millään 😁Kuulostaa ihanalta. Ole huolellinen koronan suhteen.
        Rakastan talvea ja myös hämärää ja talvista metsää sekä aavaa valkoista.
        En matkustele juuri koskaan. Olen aina liikkunut melko vähän paikkakuntani ulkopuolella.

        Minä peiton alla. Pujahdin tänne takaisin. En ole tehnyt mitään tänään täällä mökillä kuin maannut vaan. Pitäisi kait sitä syödäkkin jotain. Join vain vettä.

        Oletko siellä yksin?

        ST

        >>En matkustele juuri koskaan. Olen aina liikkunut melko vähän paikkakuntani ulkopuolella.<<

        Olen joskus, jonkin verran käynyt jossakin, mutta en ole mikään sellainen matkustelija kuin monet: ovat käyneet "kaikkialla". Taksikuskini joka toi mut kentälle, oli käynyt mm. Kiinassa, matkannut junalla läpi Venäjän... Puolikateellisena tällaista kuuntelee!

        Kyllä uuden kokeminen on elämys, ainakin itse olen ollut täällä aivan innoissani. Tämä on ollut todellinen (joskin tietysti pinnallinen) kulttuuriretki saamelaisuuteen. Olen saanut enemmän kuin odotin. Matkustelen aina vaatimattoman rahapussini mukaan, matkan hinnat vain muutaman satasen. Varaan aina yhden hengen huoneen, niin saan olla rauhassa, touhuta omissa oloissani.

        Helpointahan on lähteä jonkin ryhmän, esim. seurakunnan matkalle. Bussikyyti valmiina, opas joka kertoo kaiken oleellisen, eikä juoppoja matkakumppaneita. Onhan varmaan sinunkin jonkin lähialueen tai kaupungin seurakunnilla muutaman päivän matkoja esim. Venäjän puolelle (ei nyt koronan aikaan), tai esim. Ruotsin tai Norjan puolelle, jos asut pohjoisessa. Seurakunnat tekevät myös kotimaan kulttuurimatkoja... Suosittelen, kuule! Muiden mukana on "turvassa" ja kaikki järjestelyt hoidetaan.
        ~


    • Anonyymi

      MIkä OY Bolag AB omistaa Suomi 24:n keskustelun? En tiedä. Yle, Almamedia, Mtv 3 eivät voi olla. Eivät alennu roskakirjoituksiin?

    • Anonyymi

      Ei oo näkyny. Kaikki ovat harhaoppisia tai ateisteja. Minä myös - helluntailaisten näkökulmasta katsottuna.

      • Anonyymi

        Kaikki ovat harhaoppisia ja liberaaleja, paitsi ne jotka kuuluvat helluntailaisten lahkoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe