Aihe

PerusSit eivät voi kunnissa muuttaa

Anonyymi

käytännössä mitään asioita. Jotain kaavoitusta ehkä. Ihan turha äänestää PS:ia.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihreitä minä aionkin äänestää, kuka nyt persuja äänestää, ei varmaan monikaan?

• Anonyymi

Ei ole todellakaan turhaa, kaikki ps äänet on pois vassareilta ja vihreiltä, siinä jo riittävä syy.

• Anonyymi

Ja mitähän tämä "äänet pois"-homma sitten KÄYTÄNNÖSSÄ merkitsee tai parantaa?

• Anonyymi

Vihreät ei osaa kun tuhlata

• Anonyymi

Viimeistään nyt pitää Kepun "yksinkertaiset" enemmistöt Suomen liian monessa kunnassa kaataa seuraavissa kuntavaaleissa.

Tiedossani on paljon kähmyisiä kepu päätöksiä, jotka vieneet kuntia konkurssin partaalle.

• Anonyymi

Ei todellakaan kannata äänestää osaamattomia persuja valtuustoihin riitelemään tai toisena vaihtoehtona tuppisuuna olemaan, penkin täytteeksi. Turhaa porukkaa. Viime kaudella meidän kunnan persut olivat aluksi polleeta poikaa, huusivat, että nyt ne rajat kiinni. Luulivat vissiin olevansa ihan koko Suomen diktaattoreita! Noloina sitten muutaman kuukauden kuluttua katselivat alas kenkiinsä, kun selvisi vihdoin mistä siellä kunnan valtuustossa päätetään. Ja päätetään porukalla! Ei yksin persut päätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29543
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20821
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14059
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10854
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7991