Pakolaiset suomessa levittävät yhä

Anonyymi

enemmän koronaa joka päivä.Eivät välitä vähääkään rajoituksista, on nähty ihan itse tuo kaupoissa.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanoin eilen Redissä eräälle rouvalle; "Somali, maski naamalle"! Vastaus tuli heti "Fuck You".

    • Anonyymi

      tosi hyväkaytöksesi ja kiitollisia nämä pakolaiset. kumma kun kaikki rakennusmiehet ja telakkamiehet pitää hakea itäeuroopasta ja hoitsut aasiasta saakka vaikka tätä ulkomaista työvoimaa on jo haalittu tänne pakolaisina vuosikymmeninä. ei suomesta työt lopu ainkaan kun ulkomaista työvoimaa tarvitaan isot reservit

    • Anonyymi

      Husseinin pojat ja somput katselee ivallisesti, kun kalpeanaamat suojat naamalla kaupassa asioi.

    • Anonyymi

      Somppuäijät ja ananakset harvoin käyttävät maskia. Siinäpä sitten kärsivät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4127
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3104
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3082
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2897
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2834
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2563
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      316
      2533
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      229
      2204
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2056
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2017
    Aihe