Aihe

Onko Suomi henkisesti USA:n miehittämä?

Anonyymi

Tätä voidaan miettiä vain jos on kyky kriittiseen ajatteluun.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole, paitsi ehkä jokusen Trump-persun kohdalla.

• Anonyymi

Olet oikeassa. Perussuomalaisten salaliittosiipi on kritiikittömästi omaksunut amerikan äärioikeiston käsityksiä ja toimintatapoja.

• Anonyymi

Varsinkin Laura Huhtasaaren ja Ville Tavion twitter-tilejä on ollut jo surullista seurata muuutaman viime vuorokauden aikana. Täysin kritiikitöntä Trumpin ylistämistä ja halpaa salaliittohörhöilyä täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin Laura Huhtasaaren ja Ville Tavion twitter-tilejä on ollut jo surullista seurata muuutaman viime vuorokauden aikana. Täysin kritiikitöntä Trumpin ylistämistä ja halpaa salaliittohörhöilyä täynnä.

Kyllä persujohtajat tietävät mikä kannattajiinsa uppoaa.

• Anonyymi

Kunhan ei ole Venäjän miehittämä, niin asiat on hyvin.

• Anonyymi

Trumpismi tosiaan oli heikoimman kansanosan suosiossa.

• Anonyymi

USA-kiima on vakava ja vaarallinen mielisairaus. Se näyttäisi saaneen paljon ihmisä valtaansa täälläkin, USA:sta ohjatulla vuosikymmenten massa-aivopsulla, missä juuri valtamediat ovat olleet se jenkkien palkkaama korrputoitunut rikollisjoukko.

• Anonyymi

Suomarabinnaisten, yhtä pitkien kuin paksujen jalkojen kantama sopivan lihava.

• Anonyymi

Se USA nuoleminen alkoi täälä Suomessa jo 1970-luvulla. Mä olin lähellä liittyä DKP n 1980-luvulla. Osallistuin kuitenkin Vasemmistoliiton perustavaan kokoukseen keväällä 1990. En liittynyt vaan olen poliittisesti riippumaton vasemmistolainen. Vaalilautakuntiin olen osallistunut useasti. Olen suhteellisen tyytyväinen nyky-hallitjkseen kokonaisuudessaan. Minimieläkkeiden taso on hälyyttävän pieni vielä kuitenkin. Ei eläkeläisten tehtävä voi olla nyky Suomessa roskisten kaivelu keskellä kirkasta päivää keskellä Helsinkiä valitettavasti.

• Anonyymi

Eikä Suomen tehtävä ole terroristien paapominen oman kansan heikoimpien kustannuksella.

• Anonyymi

Minä olen ollut eläkkeellä 18 vuotta. Jokainen on kauppakeskuksissa käydessään nähnyt, kuinka päivästä päivään samat eläkeläiset kokoontuvat aina määrättyyn paikkaan parantamaan maailmaa, ainakin Stadissa. Näin olen tehnyt minäkin.
        Päivän politiikan lisäksi yleisin puheenaihe on eläkkeiden pienuus. Minulla on hyvä eläke, jonka vuoksi en ole juurikaan mennyt mukaan, tai ainakaan ottanut kantaa. Pikku hiljaa ovat jokaisen taustat kuitenkin selvinneet ja syyt pieneen eläkkeeseen. Itse kukaan ei syistä kerro mitään. Lähes poikkeuksetta syy olisi löytynyt peilistä. Työvuosia ei ole kertynyt, koska kyseiset henkilöt eivät ole olleet työelämässä täyteen eläkkeeseen saakka syystä, tai toisesta. Lähes kaikki nostavat vain kansaneläkettä. Työeläkettä maksetaan tehdystä työstä. Kun sitä ei ole tehty, niin ei ole eläkettäkään ja turha on silloin valittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29529
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20759
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14055
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10835
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7976