Aito oikeistolainen joisi sampanjaa ja käyttäytyisi siivosti.
Capitolin valtaajat olivat kommunisteja
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä yritä. Populismi tahrasi ja vei pohjan koko "länsimaiselta demokratialta".
- Anonyymi
Persu yrittää aloituksessaan vääristellä totuutta.
- Anonyymi
Blm tyypeiksi ovat monet heistä tunnistetut. Blm on äärivasemmistolainen organisaatio. Luuletteko te punaiset että blm pysyisi näistä tapahtumista jotenkin syrjässä? Sillä on tavoite murskata nykyinen yhteiskuntajärjestys.
- Anonyymi
Eikö antifakaan jää toimettomana katselemaan näissä asioissa. Nämä kaksi ryhmää osaa riehumisen taidon. Se nähtiin viime vuonna jolloin nämä riehuivat yhden ukon takia kuukausia. Aineelliset vahingot ovat miljardeissa. Ihmisiä tapettiin punaisten luodeista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö antifakaan jää toimettomana katselemaan näissä asioissa. Nämä kaksi ryhmää osaa riehumisen taidon. Se nähtiin viime vuonna jolloin nämä riehuivat yhden ukon takia kuukausia. Aineelliset vahingot ovat miljardeissa. Ihmisiä tapettiin punaisten luodeista.
Eikä
- Anonyymi
Blm johto on itse sanonut että ovat koulutettuja marxisteja ja että heillä on tavoite murskata nykyinen yhteiskuntajärjestys ja luoda kommunistinen yhteiskunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blm johto on itse sanonut että ovat koulutettuja marxisteja ja että heillä on tavoite murskata nykyinen yhteiskuntajärjestys ja luoda kommunistinen yhteiskunta.
On sinulla jutut. Ilmeisesti joka paikka on täynnä kommunisteja? Ymmärrätkö edes koko käsitettä?
Terv. Epäilijä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313934- 412639
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412627Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82395- 292278
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3072139- 381879
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461528- 1411477