Aihe

Jos persut on kerran suurin ja kaunein

Anonyymi

Niin miksi öyhöttävät oppositiossa? Eikö vastuun otto kiinnosta?

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pienpuolue, yhdessä ainoan hyväksymänsä kumppanin, eli Kristillisten kanssa kannatus on noin 25%, siinä tulee aika heikko vähemmistöhallitus. Kaikki muut puolueet pystyvät edes jonkin näköiseen yhteistyöhön keskenään ja kristillsetkin pystyvät toimimaan muiden kanssa, joten muilla on lähes 80% osuus.
      Suomessa jos olisi kaksipuoluejärjestelmä, olisi Suomen Trumppilaisten kannatus 25% ja Suomen Demokraattien kannatus 75%, lattiaa siinä Trumppilaisilla pyyhittäisiin

• Anonyymi

Pitäisi saada ensin jytky, ja se ei näyttäisi nykyisellä porukalla onnistuvan.

• Anonyymi

Ei se oikein onnistu myöskään kompromissittomalla kolmiosaisella agendalla
        - rajat kiinni ulkomaalaisilta ja nykyisetkin pihalle
        - irti EU:sta ja Eurosta
        - suomen teoilla ei ole mitään merkitystä maailman mittakaavassa
        Moneen kolahtaa joku noista Persujen agendan osista, mutta joku muu agendan osa kääntää äänen muille puolueille.
        Itse olen tiukemman maahanmuuttopolitiikan kannalla (pakolaisina esiintyvät siirtolaiset). Sen sijaan olen sitä mieltä, että EU vioistaan huolimatta on merkittäväksi hyödyksi sekä itselle, että koko Suomelle. Euro valuuttana on myös jees. Liittovaltiokehitykään ei minua hirvitä, pikemminkin se saattaisi olla juuri se kehityssuunta joka paikkaisi EU: n demokratiavajetta. Vihreitten ilmastopolitiikka on varmasti perusteltua, mutta itse en kannata sen noin härkäpäistä ajamista suomen teollisuuden ja kansalaisten hyvinvoinnista välittämättä. Itsellä tuo EU linja on se joka takaa, että ääneni ei ikinä mene sellaista agendaa ajavien persujen laariin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se oikein onnistu myöskään kompromissittomalla kolmiosaisella agendalla
        - rajat kiinni ulkomaalaisilta ja nykyisetkin pihalle
        - irti EU:sta ja Eurosta
        - suomen teoilla ei ole mitään merkitystä maailman mittakaavassa
        Moneen kolahtaa joku noista Persujen agendan osista, mutta joku muu agendan osa kääntää äänen muille puolueille.
        Itse olen tiukemman maahanmuuttopolitiikan kannalla (pakolaisina esiintyvät siirtolaiset). Sen sijaan olen sitä mieltä, että EU vioistaan huolimatta on merkittäväksi hyödyksi sekä itselle, että koko Suomelle. Euro valuuttana on myös jees. Liittovaltiokehitykään ei minua hirvitä, pikemminkin se saattaisi olla juuri se kehityssuunta joka paikkaisi EU: n demokratiavajetta. Vihreitten ilmastopolitiikka on varmasti perusteltua, mutta itse en kannata sen noin härkäpäistä ajamista suomen teollisuuden ja kansalaisten hyvinvoinnista välittämättä. Itsellä tuo EU linja on se joka takaa, että ääneni ei ikinä mene sellaista agendaa ajavien persujen laariin.

Liittovaltioiden USA:ssa näyttääkin olevan huippukunnossa, kun sisällissota kolkuttelee. EU:sta on tulossa yhtä mätä äärimmäisen eriarvoisuuden kehto nykyisellä liittovaltioon tähtäävällä kehityksellä.

• Anonyymi

Ei riitä että alle 25 % kansasta haluaa säilyttää Suomen kansan hengissä, kun yli 75 % haluaa tehdä Jonestownin kaltaisen joukkoitsemurhan suvakkiuskonkiihkoissaan.

• Anonyymi

Sehän on sitten helpompi muuttaa Suomesta johonkin ihannevaltioon, jos ei pysty Suomesta muokkaamaan itselleen ihannevaltiota.

• Anonyymi

Fanaattiset Impivaaralaiset huudahdukset eivät ole omiaan lisäämään persujen kannatusta. Taitaa "suvakkiuskonkiihkoissaan" olevia ihmisiä olevan vähemmän kuin aivopieruja möläytteleviä persuja

• Anonyymi

Joko vihreiden laittomuuksiin syyllistynyt ulkoministeri Pekka Haavisto on erotettu?
      Ai niin, Sanna Marinin hallitushan siunasi Haaviston laittomuudet.

• Anonyymi

Hallitusvastuu olisi perussuomalaisten loppu, puolue hajoaisi ympäriinsä, se taas onnistuisi jos keskusta kaataisi hallituksen, tulisi persujen hallituskausi jonka jälkeen sinipuna hallitus ja Suomi nousisi kukoistukseen.

• Anonyymi

Pari miljoonaa lastenraiskaajamuslimia lisää elätettäväksi ja Suomi on huippukunnossa. Siinä suvakin unelmaa, eikä pienintäkään rstiriitaa reaalitotuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pari miljoonaa lastenraiskaajamuslimia lisää elätettäväksi ja Suomi on huippukunnossa. Siinä suvakin unelmaa, eikä pienintäkään rstiriitaa reaalitotuuteen.

Fanaattiset Impivaaralaiset huudahdukset eivät ole omiaan lisäämään persujen kannatusta. Taitaa "suvakkiuskonkiihkoissaan" olevia ihmisiä olevan vähemmän kuin aivopieruja möläytteleviä persuja

• Anonyymi

Kiitos kun otatte vastuun valtion budjetin 20 miljardin alijäämästä

• Anonyymi

Hallitus vaihtuu yleensä vaalien aikana, ellet sattunut sitä tietämään. Ei oppositio voi hypätä hallitukseen kesken kauden ennen vaalitulosta.

Miksi edes kyselet noin tyhmiä? Oletko joku anarkisti vallankaappaaja?

• Anonyymi

Vaalihuijauksen takia ÄäsDeePee voitti

• Anonyymi

"Liberaaleilla" puolueilla on vielä enemmistö eduskunnassa ja ne ovat äärittäneet ja eristäneet persut. Varsinkin vihervasemmisto on julkituonut, että eivät halua olla samassa hallituksessa persujen kanssa. Arvot kuulemma ovat persuilla vääriä. Olisiko niitä vääriä arvoja mm isänmaallisuus, Suomen itsenäisyyden puolustaminen ja sellainen arvo, että Suomen hallituksen ensisijainen vastuu koskee Suomen kansalaisten hyvinvointia ja turvallisuutta?

Gallupit eivät määrää hallituskokoonpanoa. SDP oli viime eduskuntavaaleissa nippa nappa suurin puolue ja onnistui muodostamaan hallituksen. Persujen kanssa ei hallituksen muodostaja, Antti Rinne, kovin vakavasti neuvotellut. SDP:n tähtäimessä oli nykyinen kokoonpano. Jos keskusta olisi kieltäytynyt tulemasta mukaan niin seuraava valinta olisi ollut kokoomus.

Pitäisikö alottajan mielestä persujen vallata valtioneuvoston linna väkipakolla? Persut ovat lakeja ja demokratian pelisääntöjä kunnioittava puolue, eivät he sellaiseen ryhdy. Jos persuista tulee seuraavissa eduskuntavaaleissa suurin puolue niin katsotaan sitten onnistuvatko muodostamaan hallituksen.

• Anonyymi

Persujen mielestä vihervasemmistoa ovat kaikki muut paitsi he itse ja kristilliset. Lähde siitä sitten tekemään enemmistöhallitusta vaalien jälkeen, aikamoinen jytky tarvittaisiin...

• Anonyymi

Kokkareista ainoastaan joku Rydman kuuluu tähän hörhö sakkiin joka kannattaa persujen kanssa yhteityötä ja onhan siellä vielä jokunen muukin tampio.

• Anonyymi

Persuja kiinnostaa lähinnä kaljan otto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      336
      24636
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14220
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      11631
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      108
      8693
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      545
      5976