Kuinka nopeasti Biden pelastaa maailman?

Anonyymi

20.päivä tammikuuta ultimaattinen pahuus muuttuu ultimaattiseksi hyvyydeksi. Mitä luulette, kuinka nopeasti Biden ratkoo kaikki maaiman ongelmat?

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heti kunhan vain hänelle on vaihdettu kuivat vaipat alle.

    • Anonyymi

      Obama, John Kerry ja Joe Biden ostivat Ukrainan presdentti Poroshenkon täysin vuonna 2014. Joe Biden laittoi 40 miljoonaa "avustusrahaa" Poroshenkon henkilökohtaiselle tilille Kyprokseen

    • Anonyymi

      Menkääpä Wikipedian sivustolle joka käsittelee Burisma Holdings nimistä Kyprokselle rekisteröityä veroparatiisiyhtiötä Ukrainassa. Sieltä saatte vahvistuksen että Trump oli oikeassa. "In April 2014, Devon Archer, a former senior adviser to the John Kerry 2004 presidential campaign, and Hunter Biden, an attorney and the son of then-US vice president Joe Biden, joined the board." https://en.wikipedia.org/wiki/Burisma#Management

    • Anonyymi

      Kuinka nopeasti Biden ryssii Trumpin neuvottelemat rauhansopimukset Israelin ja arabimaiden välillä?

    • Anonyymi

      Eiköhän se pian siirry syrjään ja harris antaa kaikille kamalaa kyytiä.

      • Anonyymi

        Ja silloin amerikkalaisille tuleekin Trumpia ikävä...


    • Anonyymi

      Parissaviikossa se koronan päihittää, noin aluksi.

    • Anonyymi

      Kyllä köpsösti tulee käymään. Parin vuoden päästä haikeudella kaipaavat Trumppia.

    • Anonyymi

      Bidenilla ei tule olemaan helppoa. Ei hänen tarvitse tehdä kuin muutama pieni virhe, niin Trumpin kannattajat ovat kadulla osoittamassa mieltään ja huutamassa, että on laiton presidentti.

    • Anonyymi

      Sama erimieltä olevien mollaaminen ja sosiaalisesta mediasta eristäminen jatkuu kyse on vain ajasta kun jotain vakavaa tapahtuu?

    • Anonyymi

      Biden itse edustaa ultimaalista pahuutta, joten tuskin asiat etenee kovin paljon paremmaksi, etenkään pidemmällä tähtäimellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe