Saunassa korona ei viihdy. Sauna bisnestä.

Anonyymi

Nyt sauna-bisnes käyntiin koronan avulla.

Sauna on steriilipaikka.
Korona tuhoutuu saunan kuumuudessa.

9

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jymyjuttu olisi jos todettaisiin että saunassa voisi saada immuniteetin koronaa vastaan eli saunan kostea kuumuus loisi rokotteen hajoittanalla viruksen osiin joita sitten hengitettäisiin nenänieluun (puhdas rokote ilman tehosteaineita) .

Voisiko VTT tms. testata yllä mainittua teoriaa?

• Anonyymi

Kaikki voi olla nykyään mahdollista, voi auttaa koronaan tai sitten ei. Sauna on kuitenkin pitänyt pintansa täällä Pohjolassa tuhansia vuosia, ilman sitä ei ehkä näillä leveyksillä olisi edes selvitty näinkään hyvin. Tässä yksi uusi teoria saunasta.

• Anonyymi

eiköhän se ole yleinen hygienia joka auttaa. ehkä nämä jutut saavat saunaan ja pesulle edes näitä reppanoita jotka ei muista huolehtia itestään. Toinen on tälläiset yli intoilijat kuten aloittaja hoitoon siitä mutta pese käkiä mennessä

• Anonyymi

Mikään teoria ei voi olla oikea tai väärä ennenkuin se on sellaiseksi todistettu?

• Anonyymi

Käsiä myös. Jännä väite ja koskaan tällaisiin ei lölydy tutkimusta :)

• Anonyymi

Ehkä voitaisiin tutkia jotenkin alustavasti tilastollisesti että kuinka moni koronaan sairastuneista on saunonut?

Maahantulijoiden parissa kai saunotaan vähän ja kantasuomalaisten keskuudessa saunotaan usein( vähän koronaan sairastuneita)?

Miten saunaan tuotaisiin niitä koronaviruksia löylyvedessäkö tai jonkinlainen astia kiukaalle ?

• Anonyymi

Kävin ostamassa kaljalaatikon ja pistin saunan lämpiämään .- Saunoessa pikkasen kaljaa kiukaalle , mukavat maltaan aromit naapurin kiusaksi :D

Skånepåg

• Anonyymi

Ssunan pukuhuoneet ovat bakteeripesiä, samoin muut pukutilat.

• Anonyymi

Krematorio poistaa :

huolet
      tuskat
      sairaudet
      kivut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2752
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      2005
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1727
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1638
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe