Onko Supo tehnyt uhkaarvion ääripersuista?

Anonyymi

Tämän viikon tapahtumat osoittaa että ääriliikkeiden tekemät hulluudet on todellisuutta. Oli sitten äärivassut,vihreät taikka ääripersut asialla,tuloksena voi olla ruumiita. Ruumis on ruumis,oli se sitten poliittisen väkivallan tai terrorismin tekosia.
Ääriliikkeillä ei ole omaatuntoa enempää kuin äärimuslimeilla.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Supohan on sananut monta kertaa että sun kannattaa pelätä ääroikeistoa ja että äärivasemmistosta ei ole mihinkään. Miksi suorastaan kerjäät ikävyyksiä? Oletko hullu?

• Anonyymi

Äärikeskustalaiset on myös tosi pahoja aatteessaan.

• Anonyymi

Kyllä. Kansallissosialismi on itseasiassa Keskustalainen aate

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Kansallissosialismi on itseasiassa Keskustalainen aate

Persu puhuu taas pehmoisia. Kansallissosialismi on äärioikeistolainen aate.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idiootti. Sä et tiedä mitään Kansallissosialimi on yhdistelmä oikestolaisia ja vasemmistolaisia elementtejä. Siksi se on Keskustalainen aate. Siksi siinä on tuo sana SOSIALISMI. Etkö tajua mistään mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sosialismi on vasemmistolaista. Kansallissosialismi erittäin ...

• Anonyymi

Häjyyt kun lähtee taas kerran matkahan, siin oon kunnoon anarkismii joukoos?

• Anonyymi

Ei voi tietää varmasi. Se on aina yllätys. Siksi ei kannata kerjätä ikävyyksiä

• Anonyymi

Ay.liike ja paperiliitto on Suomen uhka jo vuosia................

• Anonyymi

Niiden pitää maksaa veroja. Nehän kiertää veroja

• Anonyymi

On tehnyt osasta perussuomalaisia. Seurannassa ovat!!!!!

• Anonyymi

Supo seuraa turvakameroitasi kotisi siällä. Hallitus muutti lakia vapaamuurari tunnus P2 selvästi näkyvissä. https://luolasto.org/m/31567

• Anonyymi

Äärioikealla on se järki , joka sanelee kaiken . Uskonnoissa on tunne ja luulo.

• Anonyymi

Jos Antti Rinne on saatanan fiksu, tajuaa kaiken ja on kaikkien ehdokkaiden yläpuolella niin miksi ei . Mutta kun ei ole, äänestämisessä on kyse paremman voittamisesta.

• Anonyymi

Miksi otsikkosi on persuja syyttävä? Samaa mieltä kanssasi, että kaikki ääripäät vaarallisia, joten eikö heitä kaikkia Supon kannata seurata. Minä en kyllä Suomen politiikassa ole huomannut, kuin yhden lähes kopion Trumpista, ja hän on Haavisto. Hänen on toivottu eroavan vähän joka taholta, mutta ei mies ei ymmärrä asiaa vaan jatkaa terroristien tuomista Suomeen ja nauraa koko Suomen kansalle. Mitä hän tekee seuraavaksi ja muut vihreät? Tämä huolettaa monia ja taas aiheuttaa sitä kahtiajakautumista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6798
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1208
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1035
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe