Olen tullut siihen on että Jeesus oli 100% varmuudella reesusapina sillä se on yhtä todennäköistä kuin että Jeesus olisi oikeasti olemassa tai että Jeesus olisi historiallinen henkilö.
Useiden vuosien tutkimuksen lopputulos
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala odotteli siihen saakka kunnes apinasta kasvoi ihminen ja tietoisuus kasvoi niin korkealle, että Hän iso Herra katsoi tarpeelliseksi lähettää samanlaisia ja näköisiä lähettiläitä. Ihminen oli noussut kaksille jaloille ja pystyi jo ymmärtämään ja kommunikoimaan ja vieläpä kun opetetaan, niin oppimaan. Tuskaista aikaa odotella
evoluutiota ja apinasta ihmiseksi kasvua. Evoluution piti kasvattaa lyhytaikaista muistia ja varastaminen kokonaan pois, metsästä poismuutto jätti myös pois imitoimisen, tämä metsästysväline, se jäi papukoijoille viihteeksi. Paksumpi kieli ja häntä kokonaan pois, - Anonyymi
On totta, että ei ole tieteellistä näyttöä siitä, että Jeesus ei olisi ollut reesusapina. Jeesushan oli koe-eläin, joka otti vastaan kärsimyksen meidän puolestamme. Hän myös roikkui ristillä, eli puussa, niin kuin apinat.
- Anonyymi
Jumala otti Jeesuksen pois tästä maailmasta. Tapahtukoon Sinun tahtosi,
Niin maan päällä, niinkuin Taivaassa. - Anonyymi
Reesus on todellakin Jeesuksen esi-isä. Syystä samankaltainen nimi.
Ensin oli Reesus ja sitten tuli Jeesus. Kaikkea ne juutalaiset keksivät :D - Anonyymi
Jumalaan uskova on kehittymätön apina.
- Anonyymi
Kysymyksessä oli varmaankin jeesusapina?
- Anonyymi
Hän oli Homo Sapiens.
Heimo: Juutalaiset!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726243- 1471734
- 1131518
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46942Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan229767- 41759