Aihe

Pekka Haavisto äänesti itse oman luottamuksensa puolesta

Anonyymi

Sanna Marinin hallituksen oikeusvaltioperiaatteita vai?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Timo Soini äänesti oman luottamuksensa puolesta.

Kaikissa vaaleissa ehdokas äänestää itseään - jos ei edes itse luota itseensä - kuka sitten luottaisi ?

• Anonyymi

Pekka äänesti vihreän omatuntonsa mukaan.

Muistaakseni Peka oli vieraslaji-Mäenpäätä kuitenkin lähettämässä tutkintaan, koska hänen mielestään Mäenpää oli tehnyt rikoksen ja siitä pitää tuomita.
      Ja johan niin hallituspuolueet tuomitsivatkin, syyttömyysolettamasta he eivät piitanneet.

• Anonyymi

Ketkujen ketku tuo ämmämäisesti lässyttävä

• Anonyymi

En pysty sekuntiakaan katsomaan, tai kuuntelemaan homopekkaa ja luultavasti en ole ainut.

• Anonyymi

Pakko pysyä ministerinä, koska silloin veronmaksajat maksavat avustaja-huoran palkkiot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      346
      25230
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14242
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11774
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      111
      8769
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      549
      6031