Laitoin eilen Suomi24:n pysyvästi boikottiin.

Anonyymi

Nyt on hyvä olla. Enää ei tarvitse kysellä ja lukea mitä mieltä kukin on mistä. On niin huojentunut olo Suosittelen muillekkin. Tyyli on nyt se =hanki elämä.
Palaillaan...

47

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täytyypä koittaa samaa, saa täällä sitten kysellä tuntemuksia samalla kun vastaa muihin viesteihin

      • Anonyymi

        Tää on Vihervassarien ja SDP:n ylistyspalsta, jos oot muuta mieltä nii kirjoitus poistetaa heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on Vihervassarien ja SDP:n ylistyspalsta, jos oot muuta mieltä nii kirjoitus poistetaa heti

        Häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on Vihervassarien ja SDP:n ylistyspalsta, jos oot muuta mieltä nii kirjoitus poistetaa heti

        Ylistetään niitä sitten.. Jumala suojelkoon vassareita ja SDPtä sillä he eivät tiedä mitä tekevät.


      • Anonyymi

        Voihan sitä yön vessareissulla vähän kurkata mitä perussuomalaiset ja vihreät puuhastelee.


    • Anonyymi

      Missä on persujen uusi kokoontumispaikka? Tällä palstalla muutama persu päivystää yötäpäivää boikotomassa milloin mitäkin ja haukkumassa hallitusta.

      • Anonyymi

        Eduskuntatalolla seuraavien vaalien jälkeen 200kpl persua kokontuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eduskuntatalolla seuraavien vaalien jälkeen 200kpl persua kokontuu.

        Yrittävätkö väkivalloin sisään korjaamaan väärän äänestystuloksen?


    • Anonyymi

      Minä laitoin jo silloin milloin poistivat puurakenteen viestiketjuista.

    • Anonyymi

      No mitä aloittaja täällä vielä tekee?

      • Anonyymi

        olen boikotissa...miten niin


      • Anonyymi

        Osa-aika boikotti nääs ja etänä.


    • Anonyymi

      Moni laittoi persut boikottiin jo silloin kun äänestivät Tony Halmeen eduskuntaan.

    • Anonyymi

      Eilen laitoit boikottiin ja tänään taas täällä? No ei ollut pitkä boikotti.

      • Anonyymi

        Aion jatkaa koko vuoden..


    • Anonyymi

      Eihän tämä mikään keskustelupalsta olekkaan vaan pelkkä sähköinen vessanseinä vihervassareille ja niiden suojateille.

    • Anonyymi

      Pitkään kesti tuo persun boikotti ja hyvä olo, nyt jo riehumassa entiseen tahtiin.

      • Anonyymi

        En ole persu enkä riehu


    • Anonyymi

      höpö-höpö

      Et voi laittaa Suomi 24:ää boikottiin, näin järjetön keskustelufoorumi on kuin koskenkorva haluat lopettaa sen käytön mutta et vaan voi koska viina hammasta alkaa taas kohta särkeä

      Sama MV lehdenkin kanssa lehden morkaajat aukovat täällä päätään mutta ovat jo hetken päästä tiirailemassa MV-lehteä mitä uusi paljastuksia ja juttuja siellä on taas esillä

      • Anonyymi

        Mut suolessa on vaan jatkuvaa länkytystä persuista tai vassareista. Harvan avauksen enää viitsii avata.


    • Anonyymi

      Moni some elätti ilmoittaa silloin tällöin poistuvansa somesta ja pian palaa takaisin aivan kuten mitään ei olisi luvannutkaan. Boikotti ajallisesti on ihan kuten kukin ajattelee..lopullinen on kirjoitushetkinen

    • Anonyymi

      Mitä täällä sitten enää roikut, sullahan on boikotti menossa.

      • Anonyymi

        Totta kai olen täällä,aloitinhan tän ketjun missä sitten pitäis olla. Suosittelen edelleen muillekkin boikottia,nyt olen ollut jo toista vuorokautta, helpottaa kummasti. Tänne vaan kirjoittelee niin kaikki on hyvin.....


    • Anonyymi

      Haittaako ketään kun olen vieläkin boikotissa?

      • Anonyymi

        Ole rauhassa vain..kaikki hyvin


      • Anonyymi

        Onkse ihan okei että ollaan boikotissa


    • Anonyymi

      Alentavaa löytää kaupasta lisää etsien.

      • Anonyymi

        Kaupoissa on tosiaan ale. Johtuu joulusta


    • Anonyymi

      Hmm... Laitoit eilen (9.1) Suomi24:n pysyvästi boikottiin ja heti seuraavana päivänä (10.1) avasit siitä tänne ketjun?

      Eli, sun pysyvä boikotti kesti noin yhden päivän - just, just...

      • Anonyymi

        Ei ei ei noin... Boikotti toki jatkuu koko ajan. Pysyvästi kuten esitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei ei noin... Boikotti toki jatkuu koko ajan. Pysyvästi kuten esitin.

        Jaa, onks sul sit joku toinen persoona joka päivystää, lukee ja kirjoittaa sun puolesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, onks sul sit joku toinen persoona joka päivystää, lukee ja kirjoittaa sun puolesta?

        Ei ..? ei tietenkään ? Olen vain boikotissa, kokeile sinäkin! Tästä tulee vielä muoti-ilmiö..


    • Anonyymi

      ai sää oot boycott sehä on se turkulainen bändi kai.

      mukavahan se on tietää muitten ajatuksia, ei sitä aina tartte olla samaa mieltä, saa täällä vihreetki kirjotella ihan vaapaasti ajatuksiaan. voi tietysti olla ettei niistä tykätä mutta kyllä sitä ihmisellä sentään pitää olla mielipide ja sanomisen vapaus, keskustelu on hyväksi asioista, ei me mitään ddräää haluta tänne

    • Anonyymi

      Minäkin laitoin tämän S24:n boikottiin. En enää lue näitä höpinöitä, en myöskään kirjoittele tänne.

      Itse asiassa, juuri kukaan ei täällä enää käy.

      • Anonyymi

        Tervetuloa! Meidän järkevien joukkoon.... mikä lie on ollu viime päivien puheenaihe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa! Meidän järkevien joukkoon.... mikä lie on ollu viime päivien puheenaihe?

        se teiän boycottii tai meiän mikä se oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se teiän boycottii tai meiän mikä se oli

        Ahaa työ ootta kuunnelleet ajankulussa boikotissa boycottii Gotta Rock mm. jos saapi mainostaa


    • Anonyymi

      Olipa tapahtumarikas päivä taas. Menen nukkumaan ...Hyvää yötä! valvokaa te..

    • Anonyymi

      Tuleva pakkasjakso laittaa boikotissa olevan miettimään vapaaehtoista karenssia uudemman kerran

    • Anonyymi

      Mä tiedän, kirjoitatte siellä kaikenlaista. Varmaan minustakin. Mä en voi/halua kirjoitella kun olen boikotissa.

    • Anonyymi

      Missä kaikki porukat ovat? Täällä ei ole yhtään humania.

    • Anonyymi

      Olette varmasti huomanneet poissaoloni. Mites olette pärjäilleet?

    • Anonyymi

      Mites olette pärjäilleet?

    • Anonyymi

      Viikonloppu menee nyt sitten muualla kuin somessa...

    • Anonyymi

      Moi! Kaikille..Olen nyt ollut kaksi viikkoa vapaa-ehtoisesti pysyvässä boikotissa tai pistäisikö ajan henkeen sanoa karanteenissa:). Mites teillä on mennyt?

    • Anonyymi

      Tuon spämmääjän takia on syytä kohta boikotoida tätä kanavaa tosissaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe