Tulkkausapua saksassa

Jos olet kiinnostunut auton ostosta saksasta, niin otahan yhteyttä. Asun Hampurissa.Yst.terv..
Markku Isoniemi. Puh. [email protected]

65

6691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkan hieman tuota yllä olevaa ilmoitustani. Olen asunut n. 40 vuotta pohjois-saksan alueella, välittäen suomeen autoja ym, sekä hieman myös ruotsiin. Päiväpalkkani on 100 e matkakulut(jos ei ole Hampurin alueella. Yht.tietoni= 49-40-76969861(kiinteä puh.numeroni vastaajalla). Suomi kännykkä =050-5887773. [email protected]. Otahan yhteyttä, jos sen aika tulee.

      • Anonyymi

        ON PALKKA OK TUOLLA JOBBARILLA.


    • Anonyymi

      Hei. Kirjoitan vielä taasen lisää. Menen koko saksan alueella, autoja, koneita, m-pyöriä ym. tutkimaan mitä asiakkaat haluavat.Mailaan asiakkaalle esim. autoista 4 kpl. A 4 kokonaista sivua, joista ilmenee kaikki asiat, koeajon lisäksi.Jos jollain on mielenkiintoa asiaan, että hoitaisin autojen ym. tutkimisen täällä koko saksan alueella. Vielä kerran kontaktitietoni= 358-50-5885557773(suomi kännykkä). Kiinteä kotinumeroni vastaajalla= 49-40-76969861.Saksan kännykkänumeroani, en laita ilmoitukseen, kun asiakkaat, muutamat, luulevat, että heille tulisi kalliiksi soittaa sakan kännykkääni. [email protected]. Yst. terv. Markku Isoniemi, Hampuri.

    • Anonyymi

      Hei vielä. Suomen kännykkänumerooni tuli pieni virhe, kiireessä??????. Oikea numero= 358-50-5887773.Sorry.Yst.terv.Markku Isoniemi, Hampuri

    • Anonyymi

      Hei.Kiitos asiakkailtani, että olen saanut hoitaa teidän asioita korona-pandemian ajaltakin.Kiitoksena tästä, pudotan päiväpalkkaani 25 e, eli on nyt 75 e. Hampurin alueella matkakulut edellenkin 0 e, ja muualle saksaan normaali junalipusta - 25 %. Toivon, että tämä tyydyttää vanhoja ja uusia asiakkaita. Suomikännykkä edelleen=050-5887773 ja uusi saksan kotinumeroni= 494105-8693816,puhelinvastaajalla.Yst.terv.Markku Isoniemi, Hamburg/Seevetal.

    • Anonyymi

      Jatkan tekstiäni vielä. 5 ensimmäiselle asiakkaalle pudotan hintaa vielä 20 %. Yst. Terv. Markku Isoniemi,Hamburg/Seevetal.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Hei taasen. Jos teillä on jonkun muun, kuin auton ym, osalta, asioiden hoitamista, niin olen 100 %käytössä.Hinnasta voidaan sitten sopia erikseen. Yst.terv.Markku Isoniemi, Hamburg/Seevetal.Ps.
        Suomikännykkä=050-5887773 ja kotinumeroni, puhelinvastaajalla= 494105-8693816. Mailiosoitteni=markku. [email protected].


    • Anonyymi

      Hyvää Joulua ja rauhaisaa uutta vuotta 2022.Yst.terv.Markku Isoniemi.

      • Anonyymi

        Ovatko noissa jobbaamissasi autoissa takuuasiat millä tolalla? Perävalotakuuko, vai joku muu?


    • Anonyymi

      Hei sinä anonyymi.En ole innostunut anonyymien kyselyihin, mutta vastaan vain nyt, että takuuasiat ok, kirjallisena,myyjältä, sisältäen merkkiliikkeen huoltokirjalla.Eli se siitä.T.Markku Isoniemi, Hamburg.

      • Anonyymi

        Tehdastakuuhan on saksalaisissa autoissa sen kaksi vuotta. Entäpä sitten kun se takuu on jo loppu? Mikä takuu alkaa muka sen jälkeen?


    • Anonyymi

      Hei anonyymi. Olet luultavasti sama mies, kuin joskus aiemminkin olit kontaktissa, ja aina anonyyminä. Älä turhaan mailaa minulle, soita puhelimeeni. T. Markku Isoniemi.

      • Anonyymi

        Olisit voinut vastata ihan tännekin noista takuuasioista, vai onko se liian arkaluontoista materiaalia, ettei sellainen kestä päivänvaloa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit voinut vastata ihan tännekin noista takuuasioista, vai onko se liian arkaluontoista materiaalia, ettei sellainen kestä päivänvaloa?

        Älähän nyt. Bussinekset ne kärsii, jos on umpirehellinen! 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit voinut vastata ihan tännekin noista takuuasioista, vai onko se liian arkaluontoista materiaalia, ettei sellainen kestä päivänvaloa?

        Hei taas anonyymi.Tehdastakuun jälkeen, on merkkiliikkeista mahdollisuus saada 1 vuoden lisätakuu,kaupanteon yhteydessä, usein ilman kuluja ostajalle. Merkkiliikkeilla tarkoitan valmistajan hyväksymiä autoliikkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei taas anonyymi.Tehdastakuun jälkeen, on merkkiliikkeista mahdollisuus saada 1 vuoden lisätakuu,kaupanteon yhteydessä, usein ilman kuluja ostajalle. Merkkiliikkeilla tarkoitan valmistajan hyväksymiä autoliikkeitä.

        Varmaan niin, mutta kun sinä itse et ole maahantuoja, etkä mikään virallinen myyjä, niin koskeeko tuo selostuksesi myös noita sinun myymiäsi autoja?


    • Anonyymi

      Hei jälleen anonyymi.En minä ole myyjä, olen tulkkina.Asiakas ostaa auton itselleen.

      • Anonyymi

        Eli siis sinun mielestäsi vaan riskillä ostamaan saksasta jotain sellaista, mitä et ole nähnyt muuta kuin kuvissa korkeintaan, ja jossa sinä olet vain pelkästään tulkkina. Hyvä sentään on kuitenkin se, että peset ainakin omat kätesi kaikesta vastuusta ihan näin julkisesti. Tunnustithan sentään olevasi vain pelkkä välittäjä, eikä sinun mukaan vastuu kuulu virheellisestä tuotteesta sinulle ainakaan. Muut tahot siis tapelkoot noista vastuista.

        Hyvää joulua kuitenkin sinne saksaan sinullekin, jolta en ainakaan itse tule ostamaan yhtäkään autoa elämäni aikana. Muut saavat sen kyllä tehdä. Ei se ole minun kukkarosta pois mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis sinun mielestäsi vaan riskillä ostamaan saksasta jotain sellaista, mitä et ole nähnyt muuta kuin kuvissa korkeintaan, ja jossa sinä olet vain pelkästään tulkkina. Hyvä sentään on kuitenkin se, että peset ainakin omat kätesi kaikesta vastuusta ihan näin julkisesti. Tunnustithan sentään olevasi vain pelkkä välittäjä, eikä sinun mukaan vastuu kuulu virheellisestä tuotteesta sinulle ainakaan. Muut tahot siis tapelkoot noista vastuista.

        Hyvää joulua kuitenkin sinne saksaan sinullekin, jolta en ainakaan itse tule ostamaan yhtäkään autoa elämäni aikana. Muut saavat sen kyllä tehdä. Ei se ole minun kukkarosta pois mitenkään.

        ihme jurnuttaja tämä anonyymi. jos ostat esim suomesta auton ja joku käy sitä sinulle katsomassa ja antaa sulle vaikka kyydin sitä ostamaan niin pitääkö tämän kaverin antaa autollesi joku takuu ??!! kerroppa mulle kuka tulkki/avustaja antaa ostamallesi autolle jonku takuun?
        terveisin anonyymi MLuoto


    • Anonyymi

      Rauhaisaa joulunaikaa sinä anonyymi. En vastaa enää tänään maileihisi.

    • Anonyymi

      Iltaa vielä anonyymi. Käyn tutkimassa jokaisen auton, koeajon lisäksi, paikan päällä. Mailaan aina asiakkaalle 4 kpl.A 4 kokoista sivua, joista ilmenee kaikki tutkimani asiat autosta, eli siis tutkimustiedot. Katsohan mailini, 04.03.2021,klo 10.37.

    • Anonyymi

      Heissan Markku. Sun bisnesideas on nyt ammuttu alas tällä palstalla. Kokeile muualla.

    • Anonyymi

      Hei sinä anoinen, vai janoinen? Kiitos kaunis sinulle näin jouluaattona, kun olen saanut 3 puh.soittoa 1 maili, koskien auton tuontia saksasta. Soittajilla oli puh.numerot näkyvillä, ei anona, ja he sanoivat myös nimensä. Sinua ano "kehutaan" mailissa jurnuttajaksi, lähettäjä M Luoto. Et sinä jurnuttaja minun juttujani alas aja,sinä lasket aiemmin housusi alas. T. Markku Isoniemi.

    • Anonyymi

      Hei M Luoto. Kaunis kiitos mailistasi, koskien tuota ano JURNUTTAJAA. Rauhaisaa joulua ja hyvää vuotta 2022.T.Markku Isoniemi, Hamburg

      • Anonyymi

        Rauhallista joulua myös sinne hamburiin ja parempaa ensi vuotta mukavien asiakkaiden parissa. T. M Luoto


    • Anonyymi

      Hei. Kiitos mailistasi.Toivon sinulle rauhaisaa joulua ja terveyttä vuodelle 2022.T.Markku Isoniemi, Hamburg.

    • Anonyymi

      Hei ano jurnuttaja. Löysin sinun aiempia tietoviisauksia, eivät olleet minulle, ja niissähän sinä tunnut tietävän kaiken, omasta mielestäsi. Aiemmin minulle mailaamasi mailit, olen osaksi poistanut. Nostahan ne sinun housusi lattialta, ja alkaa parantamaan sinun todellisilla lahjattomilla näkökannoillasi, autojen tuonnin suhteen. Sinähän hävisit "kuvaruudusta" yllättäen, oliko syynä se, kun sinua nimitti R Luoma Jurnuttajaksi? Oli häneltä hieno oivallus.T.Markku Isoniemi. Ps. Älä jätä meitä, noilla ammattilaisen tiedoilla, sillä sinua tarvitaaan, mutta en kerro missä. Yst.terv.Markku Isoniemi.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä kanssasi, että tuon volkkarin ja boschin huijausjutun"keksijä" on tosiaan enemmän, kuin hiukan hakoteillä. Eroa asioilla on kuin yöllä ja päivällä.

    • Anonyymi

      Hei sinä anonyymi, kuka lienetkin. Voitko perustella asian, koskien tuota volkswagen ja bosch-juttua, verrattuna tuon tulkin toimintaan, millä tavalla on saman tyylistä.

    • Anonyymi

      "Ammatti-arvostelija". Me kaipaamme sinun vastausta tuosta volkkarin ja boschin huijauksesta, verrattuna tuon tulkin työnkuvaan.Kerro ihmeessä, kuinka ne liittyvät toisiinsa. Ihmettelijöitä on monia, jotka eivät hyväksy sinun toimintaasi oheisesta asiasta. Ole mies/nainen, ja tuo asia paremmin ymmärrettäväksi. Tuota asiaa ei voi ymmärtää, kuin et anna omaa todellista mielipidettäsi julki.

      • Anonyymi

        "Ammatti-arvostelija". Eikö "kanttisi"anna periksi, että olet väärässä, ylläolevan jutun takia.Vastaahan antamalla vastaus.


    • Anonyymi

      Sinä joku. Me kaipaamme sinun "ammatillista" näkökantaa tuosta mainitsemastasi volkkarin ja boschin/tulkin "suhteesta". Meitä on jokunen, jotka odottavat vastausta sinulta.Muuten sinut voi kutsua täysin pilipali-pelleksi.

    • Anonyymi

      Sanonta sinulle viestivastauksen sinulta odottaessa=Fiksuus ei maksa mitään.T.Me odottajat.

      • Anonyymi

        Fiksuutta on olla ostamatta saksalaisilta saksalaista autoa koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksuutta on olla ostamatta saksalaisilta saksalaista autoa koskaan.

        Tuo ylläoleva teksti, on kuin lasten hiekkalaatikolla.


    • Anonyymi

      Osasit mennä Markun toisellekin sivuille, kun sinua ensin neuvottiin. Miksi et vastaa tämän sivun ksymyksiin?

    • Anonyymi

      Etkö osaa vastata tuohon kysymykseen VW-Bosch/tulkki????

    • Anonyymi

      Sinunhan siihen pitää vastata, älä kiertele asiassa, sinähän tuon vertauksen teit

    • Anonyymi

      Mailisi=Fiksuutta on ostamatta saksalaisilta saksalaisia autoja koskaan. Näin kirjoitit, ymmärrän sinua hyvin, silla siihen saksalaistenkin autojen ostoon, tarvitaan välikappaleena ainakin rahaa, ja sekin on varmaan yksi syy, kun et osta saksalaisilta saksalaisia autoja koskaan. Ei muuta kuin, mene ruotsiin ja osta sieltä Turbo Saab, vm. 1980-luvulta.

    • Anonyymi

      Minkä takia tuttuni pitää vasta kysymykseen, jossa sinä pelle kysyt, etteikö hän osaa vastata ksymykseen WW-Bosch/tulkki.???? Sehän on sinun vastattava, kun tiedät asiasta. Jos tuuli yläkerrassa häiritsee, niin sehän ei ole meidän asiamme vastata. Tuo pelle on vuosia häirinnyt omilla huipputiedoilla autojen ym.tuonnista.

    • Anonyymi

      Me 24 käyttäjät odotamme sinulta vastauksia, mitä nuo muutamat ovat sinulta kysyneet. Aiemmin olet jotain viestittänyt, mutta enää sinusta ei mitään kuulu.Muutamalla meistä, on tarkoitus hankkia/hankituttaa auto saksasta, ja haluaisimme vielä enemmän tietoa sinulta. Olehan yhteydessä tähän suomi 24-sivulle,mutta jos et ole kiinnostunut antamaan joitain vinkkejä, niin ole ystävällinen, ja ilmoita siitä. T. Me 24 käyttäjät.

    • Anonyymi

      Hei sinä salainen henkilö. Vastaahan nyt viimeinkin tuohon VW-Bosch/Tulkki-juttuun, kun tunnut tietävän asioiden oikean laidan. Odotan todellakin tietoa, jos ei tule sitä, niin silloin tiedän, ettet tiedä, muuta kuin, mitä siinä dokumentissa lukee.

    • Anonyymi

      Sinä jurnuttaja.Menikö pupu pöksyihin tai jotain muuta,kun et pysty vastaamaan,sinulta kysytyistä jutuista.Asioita näyttää olevan useita,joista kysellään,mutta jos jotain kertoisit,olisit sanomisiesi suhteen "valheiden "puolelta.T.Monet odottavat vastauksiasi,mutta suotta.

    • Anonyymi

      Onpa sinulle annettu kiva nimi, pili-pali-pelle. Sopii ajankuvaan.

    • Anonyymi

      Ei tule sinulta anonyymi vastauksia, volkkarin, boschin huijauksista sekä tulkkausavun ja auton ostamisen auttamisesta.Olet tosiaan näissä jutuissa ihan ulkona,ja tunnut pysyvän siellä.Ne tietoviisautesi on yhtä sitä samaa.

    • Anonyymi

      Iltaa jurnuttaja. Pelaako sinulla ylä/alakerta ok?

    • Olen sivusta katsonut tätä naurettavaa vääntöä, kuka mitäkin on sanonut ja kuka mitäkin jostain tietää tai ei tiedä.
      Tosiasia lienee kuitenkin, ettei näillä kirjoittajilla ole rahaa mihinkään autoon.
      Jos joku hyväntahtoisesti Saksasta käsin ilmoittaa, että hän voisi hieman auttaa kieliasioissa, niin nämä täällä susirajalla luulevat, että tämä avun tarjoaja on se auton myyjä.
      Kyllä jokaisen on itse osattava autonsa valita niin Suomessa kuin muuallakin.
      On paljon kalliimpaa ottaa tulkki mukaan Suomesta käsin, sillä ei kai kukaan oleta, että joku tekee työn ilmaiseksi.
      Olen vuosien varrella eri nimimerkiellä kirjoittanut tänne autonhaun lyhyitä ja pidempiäkin oppimääriä, mutta kukaan ei niitä näköjään ole viitsinyt käyttää palstan hakutoimintoja ja hakea niitä esiin ja lukea, sillä asiat eivät vuosien aikana juurikaan ole muuttuneet. Samoista asioista jankutetaan täällä koko ajan.
      Kerrataanpa nyt muutamia asioita.
      Kannattaa lentää johon kaupunkiin, jonne Vantaalta on suora lentoyhteys.
      Siis Berlin, Hamburg, Frankfurt, München.
      Autokauppa on keskittynyttä, näissä kaupungeissa autokaupat ovat vieri vieressä -kuten Suomessakin. Parasta on vuokrata kentältä auto, jolloin navigaattori on tarpeellinen.
      Valitaan nimenomaan etukäteen 4-5 mahdollista kaupankohdetta - autoja riittää kyllä. Autojen oltava merkkihuollettuja. Km-lukema alle 100.000. Ei vanhempia kuin 4-5 vuotta. Autoja ei saa koeajaa.
      Ei häkkikauppoja.
      Edelleen on osattava varautua 1-2 hotelliyöpymiseen lähistöllä. Yöpymiset n. 80 - 100,- / yö. 2hh. Luotettavat myyjät haluavat usein tehdä autoon luovutushuollon, eikä autoa useinkaan toimiteta kauppapäivänä.
      Talvirenkaita vanteineen ei yleensä kuulu kauppaan, mutta luotettava myyjä hankkii ne Euroopankitkat kyllä eri maksusta.
      Halvin reitti Suomeen on Finnlines Travemündestä. Lautta lähtee päivittäin aamuyöllä n. 03:00h ollen toisena aamuna n. klo 09:00 Vuosaaressa.
      Yhdensuuntainen laivamatka on nyt talvella edullisempi.
      Voi ajaa myös Ruotsin kautta, joka tulee pari sataa halvemmaksi, mikäli ymmärtää ostaa polttoaineen Saksasta.
      Useampikin lautta lähtee aamuyön tunteina Travemündestä päivästä riippuen klo 01 - 03h ollen aamupäivällä Malmössä tai Trelleborgissa, josta kyllä ennättää Tukholmasta 100 km pohjoisempana olevaan Kapellskäristä 21:45h Naantaliin lähtevään laivaan.
      Voisin itsekin lähteä mukaan kunhan tästä Covid-19 taudista päästään eroon, koska olen jo työni tehnyt ja aikaakin on, mutta en mielelläni juurikaan pidemmälle kuin Berliiniin tai Hampuriin.
      En tietenkään voi tehdä työtä ilmaiseksi, mutta esim. hotellihuoneen hinta on yleensä sama yhdelle kuin kahdellekin.

      • Anonyymi

        Hei sinä ZJJ jurnuttaja. Luuletko saavasi joskus asiakkaita sieltä suomesta tänne saksaan? Et anna hyvää kuvaa itsestäsi, kun kirjoitat, että tosiasia lienee ettei näillä ole rahaa mihinkään autoon?????? Se siitä. Autoja saa koeajaa, myös merkkiliikkeiden autoja, älä vaan väitä minulle muuta.Miksi esiinnyt eri kirjainjutuilla????Eikö sinulle eläkevaari ole iäisyys sitten annettu lainkaan nimeä? T. Markku Isoniemi, yHampuri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei sinä ZJJ jurnuttaja. Luuletko saavasi joskus asiakkaita sieltä suomesta tänne saksaan? Et anna hyvää kuvaa itsestäsi, kun kirjoitat, että tosiasia lienee ettei näillä ole rahaa mihinkään autoon?????? Se siitä. Autoja saa koeajaa, myös merkkiliikkeiden autoja, älä vaan väitä minulle muuta.Miksi esiinnyt eri kirjainjutuilla????Eikö sinulle eläkevaari ole iäisyys sitten annettu lainkaan nimeä? T. Markku Isoniemi, yHampuri

        Voin pyynnöstäsi aivan hyvin lopettaa kirjoittamisen kokonaan,
        mikäli se häiritsee.
        Ei minulla ole mitään pikkurahan tarvetta, eikä minulla siis ole
        autoasioissa mitään hinkua lentää tai ajaa sinne, joten jätän
        markkinat aivan suosiolla Sinulle.
        Toivon tosiaan, että nämä täällä ymmärtäisivät käyttää palvelujasi.
        Yritin vain vinkata, ettei autojen etsimistä kannata aloittaa vasta
        Saksassa.
        Muistat kenties aikaisemmasta kirjoittelusta, että sanoin tehneeni
        lehtorin töitä 20 v. Siinä hommassa hämmästyy jokaisen kerran
        pääkaupunkiseudullakin, kuinka vähän koulu- ja kieliasiat 2. asteella
        olevia nuoria kiinnostavat.
        Älykännykät IPhone tekivät silloin vasta tuloaan.
        Olen viimeiset 3-4 vuotta käyttänyt nimimerkkiä ZJJ ja sitä ennen
        0293 ja ehkä 314. Kirjoitan myös anonyyminä tapauksesta riippuen.
        Omaa nimeäni en ole käyttänyt, koska ruotsinkielistä nimeä ei yleensä
        osata kirjoittaa.
        Puhun ja kirjoitan sujuvaa saksaa, vähän ranskaakin, mutta en niin hyvin
        kuin edellisiä.
        Kun osaa ruotsia, saksan oppiminen on helpompaa. Olen asunut Pohjois-
        Saksassa runsaat puoli vuotta. Tiedän siis senkin, että saksalainen aina
        haluaa tietää, kenen kanssa puhuu.
        Käyn kuitenkin puolivuosittain vaimoni kanssa viini- ja olutostoksilla Lyypekin
        Moislingin CITTI-Marktissa. Hintaerolla saa yleensä matkan maksetuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sinä ZJJ jurnuttaja. Luuletko saavasi joskus asiakkaita sieltä suomesta tänne saksaan? Et anna hyvää kuvaa itsestäsi, kun kirjoitat, että tosiasia lienee ettei näillä ole rahaa mihinkään autoon?????? Se siitä. Autoja saa koeajaa, myös merkkiliikkeiden autoja, älä vaan väitä minulle muuta.Miksi esiinnyt eri kirjainjutuilla????Eikö sinulle eläkevaari ole iäisyys sitten annettu lainkaan nimeä? T. Markku Isoniemi, yHampuri

        Hei viel sinä ist ZJJ jurnuttaja. Kerroit, että ei suomesta kannata ottaa tulkkia mukaan.Sitten sinä kerroit,että voisit itsekin lähteä mukaan autonosto-reissulle, kun corona hellittää.Eli siis tulkiksi. Et tietenkään voi tehdä työtä ilmaiseksi, mutta esim.hotellihuoneen hinta on yleensä sama yhdelle tai kahdelle, huhu hahaha????? Eli siis olisit tulkkina, mutta kirjoitit aluksi, ettei tulkkia kannata suomesta mukaan ottaa.???Näin tuossa mailissasi lukee. T. Markku Isoniemi.


    • Anonyymi

      Hei sinä EVP lehtori. Älä missään nimessä lopeta kokonaan tuota sinun kirjoittamis-skaalaasi. On kiva ollut vuosien aikana ollut sinulta täyttä puppua, osaksi.Minulla on asiakkaita ollut riittävästi, vanhat asiakkaat eivät aina tule jokaista autoa itse noutamaan. Hyvä ystäväni on autoinsinööri ja on useasti minulla mukana, kun käymme haluttuja autoja tutkimassa ympäri saksaa. Pandemian alusta lähtien, asiakkaideni tulo saksaan väheni, mutta kysyntä kasvoi ja laivasin autoja Travesta suomeen Vielä kerran,sinulla ei ole pikkurahan tarvetta, entä ison rahan???? Edellenkin tuo sanontasi, että noilla kirjoittajilla ei ole rahaa minkään auton ostoon. Häpeä sinä lehtori kielenkäyttöäsi. Minusta huono selitys sinulta, että jos/kun sukunimesi on ruotsalainen, niin asiakkaat eivät osaa sitä kirjoittaa???????????? Onko tämä vaikeaa=Bergström, Sjöberg, Axeesson, Gustavsson, Björklund, Ölberg, jne. Onko se mielestäsi joillekin vaikea kirjoittaa? Siksikö sinulla vain nimimerkki.

      • Anonyymi

        Toivottavasti tämä EVP-lehtori käy jälleen pian uudestaan viini ja kaljaostoksilla Lübeckin CITTI-marketissa, toivottavasti ottaa pakettiauton mukaan. Olisi kiva tavata tämä "taikuri" travessa ja keskustell muuten vain. T. Markku Isoniemi
        , Hamburg.


    • Anonyymi

      Hei vähintään te 2 arvostelijaa, joiden mielipiteitä on voinut lukea. Asiakohtet ovat, VW, Bosch ja tulkin "toiminta"??? Ei näiltä 2/3 tule mitään vastausta, tuohon asiakohteeseen. On arvostelijoiden "yläkerran" toiminta aivan tosi sekava, jos vertaa VW/Bosch huijaus ja tulkin toiminta auton ym. välityksessä suomeen, osaksi myös ruotsiin. Nämä arvostelijat kuuluvat täysin omaan kategoriaansa. Toivon yleensäkin noissa arvosteluissa, että vastaukset olisivat järkeen käypiä, ei järjettömiä, niinkuin noilla 2/3 on.

    • Anonyymi

      Halusin jo aiemmin kirjoittaa tuosta 'lehtorista", mutta teen sen nyt, Olen itse töissä eteläsuomessa, ja tyopaikkallani puhutaan suomea ja ruotsia.Katsoimme työkavereiden kannsa tämän "lehtorin" kirjoitusta, jossa hän käyttää nimimerkkiä ZJJ, aiemmin 0293 sekä 314.Ei käytä omaa nimeään,kun ruotsinkielistä nimeä, ei yleensä osata kirjoittaa????? Tuo oli/on meillä työpaikalla tdellinen naurun aihe. Sama henkilö näyttää lisäksi kirjoittavan, ettei kannata ottaa tulkkia mukaan suomesta, kun menee autonostoon saksaan.Sitten hän kirjoittaa, että voisi lähteä mukaan tulkiksi,mutta ei tekisi sitä ilman palkkaa. Aika ristinriitaista tekstiä tuolta "lehtorilta,

    • Anonyymi

      Vähintään te 2 arvostelijaa ja koulunsa käynyt lehtori, eivät enää näköjään "uskalla" vastata kysymyksiin, mitä me heiltä odotamme Niinhän siinä käy.

      • Anonyymi

        Mikä on tullut vähintään 2.arvostelijalle sekä koulunsa käyneelle lehtorille, kun todella eivät "uskalla" vastata kysymyksiimme, joita me odotamme SUURELLA MIELENKIINNOLLA.Tuntuu olevan "suuri suu/pienet teot.


    • Anonyymi

      Lehtorin jne.opettajien sanoihin luotettiin kouluaikana, mutta kouluaika on ohi,itse kullakin, niin esim.k.o.lehtorin kirjoituksissa, on sitä sun tätä, ja hän ei tunnu vastaavan kysymyksiin, joista myös 2/3 henkilöä eivät vastaa noihin kysymyksiin, koskien VW-BOSCH ja tulkki-asiaa.

      • Anonyymi

        Taitaa lehtori olla tällä palstalla harvoja joka tietää asioista oikeasti. Todella hyvin ja asiallisesti ohjeistettu,kuinka kannattaa hakea auto Saksasta,kiitos!Mielelläni ottaisin oppaakseni kyseisen lehtorin.Hän puhuu ja kirjoittaa sujuvaa Saksaa,ja jos kävisi niin että sattumalta sitä Saksan kieltä tarvitsisi,niin olisi apuna.Ei varmasti tarvitse "täyttä hintaa" maksaa,koska luulen että lehtori lähtisi mielellään "joutilaana" oppaaksi,ja ihan sillä mentaliteetillä että kunhan kaikki elämisen kulut hälle tarjoaa. Viesteistä huomaa,että hän haluaa vain jakaa hyvää.

        P.s saa sieltä kyllä auton helposti haettua ilman kielitaitoakin,mitä suurimmaksi osaksi tuttuni tekevät.Hyvin helppoa.


    • Anonyymi

      (Hyvä)kirjoitus itse lehtorilta.

    • Anonyymi

      Kyllä on naurun paikka, kun tuo lehtori kehuu itseään.Ei luultavasti ole muuta tekemistä.

      • Anonyymi

        Outo ihminen tämä tulkki.
        Luin tämän viestiketjun niin lähes kaikki anonyymit viestit on kirjoittanut tämä tulkki ITSE!
        Ei tarvitse kummoinen salapoliisi olla kun näkee viestien ulkoasusta.Miksi se jaksaa jankata tuota samaa paskaa(VW-BOSCH ja tulkki-asia) koko ajan.Asia joka ei varmasti kiinnosta oikeasti yhtään ketään.
        Nimimerkki ZJJ puolusteli hyvällä(Toivon tosiaan, että nämä täällä ymmärtäisivät käyttää palvelujasi) tätä tulkkia, mutta sai heti tulkilta paskaa niskaan:):) Näiden viestien perusteella tältä tulkinta ei uskalla mitään palveluja ostaa.Tulkki on kyllä polttanut siltansa jo moneen kertaan ja viestit kertoo kyllä paljon minkälainen ihminen kyseessä.Eihän tälläsen kanssa voisi olla missään tekemisissä kun hyökkää kimppuun,vaikka joku toivottaa esim.(ZJJ)hyvää, että ihmiset käyttäsi tulkin palveluja.

        Tässä tulkilta vastaus yhteen viestiin: Luuletko saavasi joskus asiakkaita sieltä suomesta tänne saksaan? Et anna hyvää kuvaa itsestäsi, kun kirjoitat, että tosiasia lienee ettei näillä ole rahaa mihinkään autoon??????
        Ei jumalauta kyllä saadaan nauraa..."et anna hyvää kuvaa itsestäsi":):) Tulkki itse täälä mesoaa,haukkuu kaikki ja polttaa siltansa,eikä minkään näköisestä "asiakaspalvelusta" tietoakaan.Toki ei varmaan tarvikkaan kun yksityisenä henkilönä mesoaa.

        Mikähän sillä päässä viiraa kun pitää vaan jatkaa provosointia.Alla myös täysin selvä tulkin itse kirjoittama: "Halusin jo aiemmin kirjoittaa tuosta 'lehtorista", mutta teen sen nyt, Olen itse töissä eteläsuomessa, ja tyopaikkallani puhutaan suomea ja ruotsia..."
        Eikö sillä mene jakeluun,että ketään ei kiinnosta nämä jonnin joutavat kirjotukset.

        Ei taida kaikki muumit olla laaksossa,kun kehtaa omalla nimellä jankata samaa paskaa koko ajan...juuri tuon takia,ei voi olla huomaamatta kuinka idioottimaiseksi pelleksi tämä tulkki on itsensä tehnyt.Kyllä hävettäisi.Kaikki järki ihmiset kaikkoaa tuon läheltä.
        Niin makaa kuin petaa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe