Onko joku mennyt opiskelemaan ollessaan 30v työttömänä toisen asteen tutkintoa? Eli mitä tukia saa muita kuin opintotuen? Haetaanko opintolainaa vai kuuluuko se vain, kun opiskelee kolmannen asteen tutkintoa?
Kiinnostaa kuulla teistä, jotka parisuhteessa (asutte saman katon alla) ja lapsia ja kumppani on työelämässä. Mitä tukia saatte? Miten pärjäätte?
+30v ja työtön
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mene kirkkoon ja ryhdy porvariksi. Kirkossa opetetaan myyntitaitoja
- Anonyymi
On. Osalla hieman iäkkäämmistä jo neljäs tutkinto. Osa suorittaa yliopiston yli 5-kymppisenä ja osa käy ”peruskoulun” uudelleen vielä 7-kymppisenä.
Veikkaan että hyvätuloisen puolison kanssa pärjätessä voi elää huoletta toisen siivellä, mutta suurinosa suomalaisista on köyhempiä taloudellisesti että henkisesti.
Helpompi ottaa avioero ja siirtää omaisuus vaikka lapsille?
Sitten vain nostamaan lainaa, jota tuskin koskaan saa maksettua takaisin.
Terveisin sinkku
PS:EU:n ruoka-apu jonoista saa hyvää ruokaa: muussia, makaroneja, lihasäilykkeitä, hernekeittoa ja maitojauhetta sekä jauhoja. Niillä pärjää pitkälle, vaikka eihän sellainen ruokavalio ole pidemmän päälle terveellistä. - Anonyymi
Opiskele isännöitsijäksi koska niille on töitä koska niitä eläköityy nyt paljon.
- Anonyymi
Onko kellään mitään varsinaista kokemusta? Toistaiseksi ei ole tullut yhen yhtä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817