GOLGATA MUUTTI KAIKEN

"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

Minä etsin eksyneen ja tuon takaisin laumasta harhautuneen, minä sidon murtuneen jalan, minä hoivaan uupunutta, ja vahvat ja lihavat minä pidän kurissa.
Minä kaitsen laumaani niin kuin sitä tulee kaita."

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.

      Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni.

      Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden.

      Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

      • Valitettavasti kyseessä on vain valhe ja taikauskoisten harha.

        Golgatan tapahtumat ovat fiktiota kuten muutkin jeesuksen elämästä esitetyt sadut.


      • he-ma kirjoitti:

        Valitettavasti kyseessä on vain valhe ja taikauskoisten harha.

        Golgatan tapahtumat ovat fiktiota kuten muutkin jeesuksen elämästä esitetyt sadut.

        Tunnet kyllä minut kaukaa, ja pitkään pidin sinua viisaana miehenä, mutta vierailu ateistien omalla palstalla todisti sen, että samanlaisia totuuden vihaajia ja valheen ystäviä, kuin mitä nämä itseään kristityiksi uskovat ovat, ovat myös ateistit.

        Siksi Pyhä Henki kehotti lisäämään myöskin sinun lahkosi noiden muiden porttojen seuraan.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Tunnet kyllä minut kaukaa, ja pitkään pidin sinua viisaana miehenä, mutta vierailu ateistien omalla palstalla todisti sen, että samanlaisia totuuden vihaajia ja valheen ystäviä, kuin mitä nämä itseään kristityiksi uskovat ovat, ovat myös ateistit.

        Siksi Pyhä Henki kehotti lisäämään myöskin sinun lahkosi noiden muiden porttojen seuraan.

        Ota seuraavan kerran videolle kun pyhä henki pörähtelee, niin saamme kaikki nauraa sinulle.


      • he-ma kirjoitti:

        Ota seuraavan kerran videolle kun pyhä henki pörähtelee, niin saamme kaikki nauraa sinulle.

        Naurattehan te jo muutenkin. Toisaalta se voisi olla hyvä juttu, kun kaikki ateistit kuolisivat nauruherätykseen.

        Sitä paitsi ei se Henki pöllähteli van nytkin aivan rauhallisesti saneli tuon, mitä sinulle kirjoitin.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Naurattehan te jo muutenkin. Toisaalta se voisi olla hyvä juttu, kun kaikki ateistit kuolisivat nauruherätykseen.

        Sitä paitsi ei se Henki pöllähteli van nytkin aivan rauhallisesti saneli tuon, mitä sinulle kirjoitin.

        Sinuna käyttäisin aikani ajattelemiseen, koska jos oikea jumala on olemassa ei sinun epäjumalanpalvontasi ole kovinkaan arvokasta esitettävää hänelle.

        Onneksesi tuo mahdollisuus on olematon, mutta siitä huolimata pidän varsin epärehellisenä toimintana epäjumalan puolesta puhumista.


      • he-ma kirjoitti:

        Sinuna käyttäisin aikani ajattelemiseen, koska jos oikea jumala on olemassa ei sinun epäjumalanpalvontasi ole kovinkaan arvokasta esitettävää hänelle.

        Onneksesi tuo mahdollisuus on olematon, mutta siitä huolimata pidän varsin epärehellisenä toimintana epäjumalan puolesta puhumista.

        En minä täällä olisi sinunkaan herjattavan, jos oikea Jumala ei olis opettanut minua ajattelemaan:

        "Tällaisen luottamuksen Jumalaan on Kristus saanut meissä aikaan.

        En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin, mitään mikä olisi peräisin meistä itsestämme.

        Meidän kykymme on saatu Jumalalta, ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki.

        Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi."

        Jos tulisit joskus minua tapaamaan, saattaisit kokea samanlaisen pöllähdyksen, kuin eräs Etelä - Pohjanmaalta kotoisin oleva mies, joka Raamattukeskustelussa 2008, tunsi totuutta kohtaan paljon suurempaa vihaa ja inhoa, kukin mitä sinä nyt.

        Asuin silloin Ruukissa, kun hän eräänä päivänä soitti Rantsilasta, kun oli matkalla Ouluun tapaamaan jotain ystäväänsä: "Oletko kotona, ajattelin tulla tapaamaan sinua?

        Koton olin, joten toivotin hänet tervetulleeksi, vaikka luulin, että elän viimeistä päivää, sillä niin suuri hänen vihansa oli.

        Sitten kun ovikello soi, olin varautunut, että siellä sojottaa pistoolin piippu tai veitsi.

        Mutta siellä olikin lauhkea lammas: Minä tulin sinua tapaamaan sydän täynnä vihaa, mutta kun pihalla avasin auton oven kotiasi ympäröi sellainen Pyhän Hengen muuri, että vihani päättyi siihen.

        Kiinnostaisiko sinua kokea sama täällä Savitaipaleella?


      • he-ma kirjoitti:

        Valitettavasti kyseessä on vain valhe ja taikauskoisten harha.

        Golgatan tapahtumat ovat fiktiota kuten muutkin jeesuksen elämästä esitetyt sadut.

        Totta on kuitenkin kaltaisistasi jo silloin ilmoittanut:

        "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

        He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tunnet kyllä minut kaukaa, ja pitkään pidin sinua viisaana miehenä, mutta vierailu ateistien omalla palstalla todisti sen, että samanlaisia totuuden vihaajia ja valheen ystäviä, kuin mitä nämä itseään kristityiksi uskovat ovat, ovat myös ateistit.

        Siksi Pyhä Henki kehotti lisäämään myöskin sinun lahkosi noiden muiden porttojen seuraan.

        Minäkin haluan He-Man kanssa samaan ateisti seuraan. Sano sille pyhälle hengelle. Minä kylläkin en ole ateisti vaan inkarnaattori. Yst. Terv. Totuuden löytänyt inkarnaattori.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tunnet kyllä minut kaukaa, ja pitkään pidin sinua viisaana miehenä, mutta vierailu ateistien omalla palstalla todisti sen, että samanlaisia totuuden vihaajia ja valheen ystäviä, kuin mitä nämä itseään kristityiksi uskovat ovat, ovat myös ateistit.

        Siksi Pyhä Henki kehotti lisäämään myöskin sinun lahkosi noiden muiden porttojen seuraan.

        Mielenkiintoista. Ota seuraavan kerran pyhästä hengestä näyte pulloon. Kannattaa testata ainakin metyylimerkaptaani, CBD- ja THC-pitoisuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Ota seuraavan kerran pyhästä hengestä näyte pulloon. Kannattaa testata ainakin metyylimerkaptaani, CBD- ja THC-pitoisuus.

        Pyhä Henki ei käytä Saatanan menetelmiä. Nytkin se antoi näytteen sinusta:

        "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haluan He-Man kanssa samaan ateisti seuraan. Sano sille pyhälle hengelle. Minä kylläkin en ole ateisti vaan inkarnaattori. Yst. Terv. Totuuden löytänyt inkarnaattori.

        Oletko todella noin tyhmä?
        Sinähän olet siellä jo, Saatanan turvassa paremmassa.


    • Anonyymi

      Näin oikeasti sanoo herra: "Etsin laumani ja myyn pässit teurastajalle. Loput syön itse"

      • Se on sinun, herrasi ei minun.

        Pässit ja vuohet kyllä Grillataan, mutta ei täällä maailmassa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on sinun, herrasi ei minun.

        Pässit ja vuohet kyllä Grillataan, mutta ei täällä maailmassa.

        Kyllä grillattu lammas on hyvää. Ja hyvänä paimenenakin on tullut oltua. Ei ollut Jeesuksesta apua siinäkään hommassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä grillattu lammas on hyvää. Ja hyvänä paimenenakin on tullut oltua. Ei ollut Jeesuksesta apua siinäkään hommassa.

        Olet oikeassa, ettei hänestä varmasti ollut sinulle apua silloin, eikä tänäänkään, koska:

        "Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!
        Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi.
        Totuuden valheeksi ja valheen totuudeksi."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on sinun, herrasi ei minun.

        Pässit ja vuohet kyllä Grillataan, mutta ei täällä maailmassa.

        Sinulle, kaltaisille sekä käärmeille on kristillisten Kaikkivaltias jo varannut paikat helevettin:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan: 25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Olet oikeassa, ettei hänestä varmasti ollut sinulle apua silloin, eikä tänäänkään, koska:

        "Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!
        Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi.
        Totuuden valheeksi ja valheen totuudeksi."

        Olipas osuva kuvaus uskovaisista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipas osuva kuvaus uskovaisista!

        Kristinusko ei ole Jumalasta, vaan Saatanasta, joka käyttää - valehtelija kun on - hyväksi tappamansa Jessuksen nimeä ja verta.

        Mutta kukapa tätäkään enää uskoo?

        Monet sanovat minulle sinä päivänä:
        'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen:
        'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'


    • Anonyymi

      Kaikkivaltias Jumalaa laittomuuden herraksi pilkkaava olet!
      kristittyjen herra jumala:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
      kristittyjen Barjeesus:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      • Anonyymi

        Lepsu väite.
        Jeesuksela muuten oli surkeat tiedot myös biologiasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lepsu väite.
        Jeesuksela muuten oli surkeat tiedot myös biologiasta.

        Miten niin surkeat tiedot, kun jo silloin tiesi että sinäkin olet kyykäärmeen sikiö.


      • Anonyymi

        Peilisi kertoi sinusta totuutta.
        Sinulla ei olekkaan kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen ja raamatunssa esiin laittamien totuuksien puolustajaksi muuten kuin minua pommittamalla, MUTTA todellisuudessa haukut ja pillkaat Kaikkivaltiasta kristillisten Jeesusta mutta et ymmärrä sitä aivopestynä.
        Ihmiset eivät ole kaltaisias vaan mm tunnustavat Saatanan herrakseen mutta sinulla ei ole siihen mahdollisuutta koska eksyttämäsi ajavat sinut sinne minne kuulut. Ja jos oikein tosissaan jatkat niin varmana saat sarvet ja ehkä hännän ja käärmehän sinulla on jo suussasi!
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Saatana
        "Saatana kristinuskossa
        Saatana on Uudessa testamentissa ja kristillisessä teologiassa yleensä huomattavasti keskeisempi henkilö kuin Vanhassa testamentissa. Kristillisen käsityksen mukaan saatana kohdistaa vaikutuksensa ihmisiin, jotka hän on saanut lankeamaan syntiin, ja vastustaa ennen kaikkea Kristusta ja kristillistä seurakuntaa.[8] Uuden testamentin mukaan Saatana yritti myös vaikuttaa Jeesukseen.[27]"

        Matteuksen mukaan:7:15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."


      • Anonyymi

        Ilmoitin yp.lle loukkaavan kirjoituksen


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miten niin surkeat tiedot, kun jo silloin tiesi että sinäkin olet kyykäärmeen sikiö.

        Tehdäänkö geenitesti väitteesi tueksi - sinä maksat sen!
        Varmaan jotain 50% perimästä tosiaan on samaa ihan evoluution mukaan.

        Ai niin. Uskovainen uskoo mitä haluaa ja sattuu, ei siihen tosiasiat juuri vaikuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoitin yp.lle loukkaavan kirjoituksen

        Oikein teit, sillä sitä varten on Saatana tuon ilmoituslipun laittanut.

        Muistitko ilmoittaa myös lähettäjäni poistamisesta:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta.
         Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. 
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. 
        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.
        Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehdäänkö geenitesti väitteesi tueksi - sinä maksat sen!
        Varmaan jotain 50% perimästä tosiaan on samaa ihan evoluution mukaan.

        Ai niin. Uskovainen uskoo mitä haluaa ja sattuu, ei siihen tosiasiat juuri vaikuta.

        Olet todella myöhään herännyt, ja jäänyt Totuuden junasta.

        Pyhä Henki teki sen jo vuonna 1936, kun vielä olin äitini kohdussa:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oikein teit, sillä sitä varten on Saatana tuon ilmoituslipun laittanut.

        Muistitko ilmoittaa myös lähettäjäni poistamisesta:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta.
         Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. 
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. 
        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.
        Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"

        Kerrotaanko raamatussa yhdestäkään saatanan murhaamasta ihmisestä. Joka tapauksessa jumalan murhaamia tai myötävaikutettuja murhattuja on lukemmattomasti enemmän. Kumpi siis onkaan se paha. Kannattaa miettiä kenen joukoissa seisot vai kenenkään. Jumala on paljon syyllisempi kuin joku Jari Aarnio koskaan.

        Aika venäläistä logiikkaa hyväksyä, ihailla ja palvoa suurinta väkivaltaa käyttävää hahmoa, kuten Stalin, jumala tai Putin.
        Sijaiskärsijälogiikkaan kuuluu varmaan jumalan tekojen vierittäminen saatanan syyksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotaanko raamatussa yhdestäkään saatanan murhaamasta ihmisestä. Joka tapauksessa jumalan murhaamia tai myötävaikutettuja murhattuja on lukemmattomasti enemmän. Kumpi siis onkaan se paha. Kannattaa miettiä kenen joukoissa seisot vai kenenkään. Jumala on paljon syyllisempi kuin joku Jari Aarnio koskaan.

        Aika venäläistä logiikkaa hyväksyä, ihailla ja palvoa suurinta väkivaltaa käyttävää hahmoa, kuten Stalin, jumala tai Putin.
        Sijaiskärsijälogiikkaan kuuluu varmaan jumalan tekojen vierittäminen saatanan syyksi.

        Tuhansista kerrotaan. Ota kirja käteesi ja lue se läpi kaksi-kolme kertaa - jos siedät.

        Sillä sinäkin olet syntynyt Saatanan opetusten mukaiseen maailmaan.

        Pidä varasi, ettet liittyisi heidän joukkoonsa, sillä murhata voi myös ilman veren vuodatusta:

        "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

        Tässä jo tuleva Paavali liittyi murhaajien joukkoon:

        "Saul oli samaa mieltä kuin muut ja hyväksyi sen, että Stefanos surmattiin.
        Sinä päivänä puhkesi ankara vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan, ja kaikki muut paitsi apostolit hajaantuivat eri puolille Juudeaa ja Samariaa.

        Mutta Saul tahtoi tuhota seurakunnan. Hän kulki talosta taloon, raastoi miehet ja naiset ulos ja toimitti heidät vankilaan."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tuhansista kerrotaan. Ota kirja käteesi ja lue se läpi kaksi-kolme kertaa - jos siedät.

        Sillä sinäkin olet syntynyt Saatanan opetusten mukaiseen maailmaan.

        Pidä varasi, ettet liittyisi heidän joukkoonsa, sillä murhata voi myös ilman veren vuodatusta:

        "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

        Tässä jo tuleva Paavali liittyi murhaajien joukkoon:

        "Saul oli samaa mieltä kuin muut ja hyväksyi sen, että Stefanos surmattiin.
        Sinä päivänä puhkesi ankara vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan, ja kaikki muut paitsi apostolit hajaantuivat eri puolille Juudeaa ja Samariaa.

        Mutta Saul tahtoi tuhota seurakunnan. Hän kulki talosta taloon, raastoi miehet ja naiset ulos ja toimitti heidät vankilaan."

        Mutta jumalapa hukutti koko maapallon maaeläimet. Tuhosi kaupunkeja. Käski hävittää kokonaisia kansoja jne.
        Todella sairas heepo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jumalapa hukutti koko maapallon maaeläimet. Tuhosi kaupunkeja. Käski hävittää kokonaisia kansoja jne.
        Todella sairas heepo.

        Saatanan veritekojen tähden se tapahtui. Se oli kenraaliharjoitus sille, mitä aikojen lopussa tapahtuu, kun koko pallo tuhoutuu.


    • Anonyymi

      Minä käytän yhä Pepsodenttia.

      • Ilmeisesti isäsikin sitä käytti.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ilmeisesti isäsikin sitä käytti.

        Mun isä käytti tekohampaita, ehkä siksi, ettei ollut käyttnyt Pepsodenttia.


    • Anonyymi

      Nooh. Saahan sitä puolestani uskoa vaikka joulupukkiin, mutta fakta on, että raamattu on paimentolaiskansan koottuja taruja.

      Jeesus on ehkäpä ollut ihan todellinen henkilö, mutta mitään ihmetekoja ei ole tapahtunut.

      Lisäksi raamattua on ajan kanssa muokattu radikaalistikin ihan vastaamaan aikansa tarpeita ja kristinuskon leviämistä varten.

      • Anonyymi

        Ai niin, en jaksa kirjautua, mutta:

        >Timosi<


      • Siinähän sinulle se ihme on, ettet pysty uskomaan kuin lihassasi asuvaan Saatanaan.

        Sillä Paratiisin ensimmäisestä herätyskokouksesta lähtien, jokainen maailmaan syntynyt ja syntyvä ihminen on lihassaan herkistetty Saatanan ihanille valheille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, en jaksa kirjautua, mutta:

        >Timosi<

        En tunne muita velttoja kuin Paakkosen pojan Paavolasta.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        En tunne muita velttoja kuin Paakkosen pojan Paavolasta.

        Niinpä, jos 2 metrinen tyyppi, on kuin jätkän räkä piikkilangassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, jos 2 metrinen tyyppi, on kuin jätkän räkä piikkilangassa.

        Niin mitä sitten?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe