Aihe

Auto Itkonen Oy / EN SUOSITTELE

Anonyymi

Kaveri osti auton kyseisestä "laadukkaita vaihtoautoja" myyvästä puljusta auton, ilmoituksessa JA paikan päällä auton kerrottiin olevan HUIPPUKUNTOINEN JA ERITTÄIN SIISTI.

No, eipä nyt tällä kertaa pitänyt myyjän puheet paikkaansa, auto osoittautui täydeksi pommiksi.

Ostosta seuraavana päivänä tuli eteen jo muutaman satasen remontti, tähän onneksi liike tuli sentään puolet osien hinnasta vastaan.

Muutama viikko myöhemmin autoon tulikin sitten paljon suurempi ja kalliimpi vika, jota myyjä alkoi vähätellä. Myyjä kertoi, että autolla kyllä kestää hetken ajaa, vaikka tosiasiassa MOOTTORIVAURIO oli mahdollisesti syntynyt jo auton hajoamishetkellä, vaikka se välittömästi pysäytettiin ja sammutettiin.

Auto hinattiin korjaamoon, koska oli ajokelvoton. Autosta löytyi kallis, nelinumeroisen summan arvoinen vika ja liike alkoi hankalaksi. Kertoivat, että jos auto tuodaan heille, niin kaupan purku VOI onnistua. Autokorjaamon ja liikkeen välimatka satoja kilometrejä, hinaamalla satojen eurojen summa asiakkaalle. He kuitenkin sitten toimittivat tarvittavan varaosan korjaamolle, mutta varaosa oli väärä. Samalla hetkellä, kun väärästä osasta ilmoitettiin, katkesi kaikki yhteydenpito Auto Itkosen toimesta.

Auto ollut korjaamolla jo useita viikkoja, eikä edelleenkään Auto Itkonen anna laskutuslupaa korjaamolle laittaa autoa kuntoon, ei tule yhtään asiakasta vastaan ja nyt ei enää vastaa asiakkaalle puhelimitse, tekstiviestitse, eikä sähköpostitse.

Auton vika johtuu OLETETTAVASTI Auto Itkosen itse teettämästä auton ohjelmoinnista ja kyseisen ohjelmoinnin jälkeen tämä hajonnut arvokas varaosa hajosi autosta nyt toista kertaa.

Auton ostohinta oli nelinumeroinen summa, lähempänä 10 000€, joten voisi olettaa, että autoliikkeen kehuma huippukuntoinen useamman tuhat eroa maksanut auto kestäisi hitusen kauemmin kuin viikkoja.

Itkosen myynti-ilmoituksia lukiessa lähes kaikki autot näyttävät olevan tekstein huippukuntoinen/virheetön/todella hieno, tiedä sitten onko muutkin vaihdokit yhtä pommeja, mutta itse en ainakaan kyseisestä liikkeestä osta yhtään autoa, varsinkaan kun suurin osa turboahdetuista autoista tuntuu olevan ohjelmoituja ja jos nämä liikkeen teettämät ohjelmat särkee auton, niin onnea matkaan. En voi väittää, että juuri se ohjelma hajoitti kaverin auton, mutta siltähän se näyttää.

Joten, varokaa.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
        Maailman menoa
        467
        5408
      2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
        Virrat
        25
        5367
      3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        112
        2858
      4. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
        Maailman menoa
        168
        2676
      5. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
        Parisuhde
        47
        2037