Mulla on ollut lähemmäs viikon ajan toispuoleista kipua oikealla puolella kehoa. Enimmäkseen kipu tuntuu oikealla ala- ja keskiselän välissä, mutta välillä kipu tuntuu myös oikeassa kyljessä ja oikealla puolella alavatsaa. Kipu on jomottavaa ja paineentuntuista. Pahiten tuntuu levossa ja makuuasennossa. Siitä johtuen yöt menee itkua tihrustaessa ja yrittäen sietää kipua. Ainoa asento mikä helpottaa edes vähän, on nostaa jalat ylös seinää vasten. Mitä tämä voisi olla?
Mikä vialla??
Anonyymi
2
147
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kukaan osaa sanoa :(
- Anonyymi
Jos on haittaavaa kipua, niin pitäähän sitä lääkäriaika saada, vaikka korona-aikaa eletään. Hankalaa sinua on kenenkään maallikon diagnosoida netin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241813- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112968- 83964
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 21622
- 48617