Mulla on ollut lähemmäs viikon ajan toispuoleista kipua oikealla puolella kehoa. Enimmäkseen kipu tuntuu oikealla ala- ja keskiselän välissä, mutta välillä kipu tuntuu myös oikeassa kyljessä ja oikealla puolella alavatsaa. Kipu on jomottavaa ja paineentuntuista. Pahiten tuntuu levossa ja makuuasennossa. Siitä johtuen yöt menee itkua tihrustaessa ja yrittäen sietää kipua. Ainoa asento mikä helpottaa edes vähän, on nostaa jalat ylös seinää vasten. Mitä tämä voisi olla?
Mikä vialla??
Anonyymi
2
147
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kukaan osaa sanoa :(
- Anonyymi
Jos on haittaavaa kipua, niin pitäähän sitä lääkäriaika saada, vaikka korona-aikaa eletään. Hankalaa sinua on kenenkään maallikon diagnosoida netin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861779Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171121Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981096Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79972- 92836
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot151818Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs53745- 53684
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671