Kuolleen irakilaisen oikeuskäsittely alkaa

Anonyymi

Miestä ei voi kuulla oikeudessa koska hänellä ei ole uudelleensyntymätodistusta.

Kenties kyseessä on painotekninen aikaongelma. Edellisen tapauksen (2000 vuotta sitten) todistuksessa on 2500 sivua eikä sen lukeminenkaan käy ihan hetkessä.

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö tuo jo osoita sen, että noiden kaikkien pakoloisten todistukset vainosta omassa lähtömaassa ovat väärennöksiä ja valetta.

      • Anonyymi

        Kannattaa aina yleistää, niin saa potkua puheilleen.


    • Anonyymi

      Joko oikeuteen on palkattu meedioita? Nykymenossa sekin olisi normaalia.

      • Anonyymi

        Ulkoministeri Haavisto (Vihreä) lupasi kuolleelle oikeuden ajaksi ilmaisen majoituksen ruumishuoneelta, pehmustettu arkku vuoteena. Lisäksi öylätti ja ehtoollis viiniä rajattomasti !


    • Anonyymi

      Vihreä Haavisto teki suosituksen, että valekuolleen omaisille ,kaikille Suomessa asuville maksetaan 2275,00 € eläke , koko loppu elämänsä ajan, ja Kansa Saa Maksaa !

      • Anonyymi

        Myös kuolleelle itselleen. Oikeusvaltioperiaatteen mukaisesti häntä ei saa syrjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös kuolleelle itselleen. Oikeusvaltioperiaatteen mukaisesti häntä ei saa syrjiä.

        tottakai, mutta jos se herää henkiin, nii sitten eläke tuplaantuu, kärsimyksien takia, ja uus auto ekana sille ostetaan, mikähän ois merkki - - -fiiatti ei kelpaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tottakai, mutta jos se herää henkiin, nii sitten eläke tuplaantuu, kärsimyksien takia, ja uus auto ekana sille ostetaan, mikähän ois merkki - - -fiiatti ei kelpaa ?

        Ostetaan kameli ja kauroja 65 vuodeksi


    • Anonyymi

      Joutuvatko syytteeseen myös heidän avuliaat avustajansa. Tuskin itse osasivat valitusta tehdä. Nyt pitää tonkia juuriaan myoten tämä homma.

    • Anonyymi

      Paperit hukassa jo toistamiseen. :D

      • Anonyymi

        Käärinliinassa ei ole taskua, mihin ne paperit olisi laittanut.


    • Anonyymi

      Koko suku pitää karkoittaa Suomesta.

    • Anonyymi

      Pakolaisneuvonta auttaa.

      • Anonyymi

        No eikö pakolaisneuvontakin ole silloin syyllistynyt ainakin petokseen?


    • Anonyymi

      Kyllä länsimaista vääräuskoista saa kusettaa. Tämähän on koiraa, jopa naistakin alempi olento.
      Kunniakansalaisella on rajaton oikeus vaikkapa sähköpolkupyörään.

    • Anonyymi

      Näytä minulle rehellinen irakilainen!

      Saddam Hussein

    • Anonyymi

      Onneksi tyyppi ei kuollut pyhässä sodassa, olisi mennyt seitsemän neitsyttä ihan hukkaan.
      Tai ehkä sen option saa muutenkin käyttää vain kerran, Allah miettiiköön vastaisuuden varalle.

    • Anonyymi

      Irakin Suomen Suurlähettiläs:

      Irakin suurin ongelma on korruptio.

    • Anonyymi

      Käymällä oikeutta vainajaa vastaa syyllistyy Suomi ruumiinhäpäisyyn.

    • Anonyymi

      Varmasti riittää tässä tapauksessa , kun oikeusistuin kuulee vain Suomen Pakolaisavun asiantuntijoita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe