Sipilä voisi katsoa Akuutti-ohjelman, jossa kerrotaan monia terveysasioita, mm. miten esim. univaje voi johtaa erilaisiin aineenvaihduntasairauksiin, kuten esim. kakkostyypin diabetekseen.
Jatkuva omaa rytmiä vastaan eläminen aiheuttaa monenlaisia fyysisiä ja psyykkisiä sairauksia.
Ei tarkoita jatkuvaa kapakassa päissään valvomista ja ihran syöntiä vaan yksilöllistä uni-valverytmiä, joka on jokaisella syntymästä asti.
Ohjelma kertoo mm., että jos on syntynyt iltavirkuksi ja ei saa öisin nukuttua ja tekee päivätöitä, koska yhteiskunta toimii päivisin, niin se rasittaa kokonaisvaltaisesti ihmistä, sekä psyykettä että fyysistä terveyttä.
Enemmän tietoa saa ohjelman katsomalla ja tutkimalla aiheesta tehtyjä tutkimuksia.
Ilmeisesti Sipilä on yleislääketieteen tri, kun hän voi julkisesti julistaa kakkostyypin diabeteksen AINA olevan täysin tahallaan itsehankittu sairaus.
Akuutti 11.1.2021
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
on paljon muitakin syitä kuin univaje
jotka voivat aiheuttaa kakkostyypin diabeteksen
ihmisen elimistö on ihmeellinen, koneDI varmasti ymmärtää myös ihmisen koneistoa ja sen toimintaa- Anonyymi
Mikäli ymmärtäisi, niin ei laukoisi tuollaisia kommentteja, että kakkostyypin diabetes on aina itseaiheutettu väärillä elämäntavoilla.
Tottakai muutkin asiat kuin univaje
voivat johtaa tähänkin sairauteen.
Univajeongelmatkin ovat varmaankin aivan itseaiheutettuja?
Näin ajatellen myös keuhkoveritulppa on itseaiheutettu ja siitä pitäisi määrätä vero.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797